Lumea imaginilor

Vizionind acest filmulet , mi-am dat sema de cit de parsivi putem fii ..noi oamenii, cum judecam dupa apartentele ce se vad …. :( ma intristat deoarece stiu ca fiecare si eu, si tu … am facut asta o data in viata, adica nu i-am permis sa aiba o sansa doar pentru simplu fapt ca din punctul nostru de vedere parea respingator la infatisare. Si exact ca si cum dovedeste filmul, poate fii un inger in acea persoana.

Recunosc am plins ascultind melodia, si m-am simtit cumplit … dar vizionati … cilck aci

- wishyoufly

7 thoughts on “Lumea imaginilor

  1. S-ar putea să te surprindă, dar concursul ăsta este o făcătură. La fel ca şi cel omonim din America, la care au participat gemenele Indiggo. Totul este regizat şi nu este un concurs de muzică ci unul de persoane cu talente deosebite. E adevărat că această tipă, Susan Boyle, nu era prea celebră, dar cânta de ani buni şi înregistrase chiar o piesă pe o compilaţie din 1999, intitulată “Cry Me a River”, o piesă celebră de blues.

  2. Nu intotdeauna geniul, talentul, bunatatea sar in ochi, ambalate fiind in pachete extravagante, mai ales cand persoanele in cauza sunt retrase, modeste..un motiv in plus de a nu judeca dupa aparente..

  3. probabil multi dintre noi ne ghidam dupa aparente ca e mai simplu asa sa nu ne mai chinuim sa descopeim adeverata valoare a unui om. Fiecare om are ceva valoros in el de cele mai multe ori nici el nu stie asta pentru ca este generalizat de cei din jurul lui … insa daca avem rabdarea necesara sa ii acordam acea sansa si dorim sa il cunoastem ami bine cu siguranta am avea unele suprize placute de descoperit.

  4. asa este..e ca si cum am intra intr-un magazin si vrem sa ne cumparam ceva dulce si ne uitam debusolati pe rafturile pline cu dulciuri ce iti iau ochii si ce facem ?luam produsul ce arata cel mai frumos ambalat si cand vrem sa il papam descoperim ca nu e asa de bun cum ne asteptam si invers luand un produs mai ieftin care nici macar nu iti sare in ochi de pe raft decoperim cu mare placere ca are un gust neasteptat de bun..la fel e si cu oamenii..haideti sa nu ne luam dupa ambalaj ca interiorul s-ar putea sa ne surprinda..

Lasă un răspuns

