Tristete, dezamagire, durere …

…. Cuvintele mele par goale si fara sens, …. Scrierile mele sunt de neinteles, Strig dupa ajutor dar nu ma aud in Ecou, ….. Realizez doar ca sufletul meu mi-e gol………. Mi-e frig fara tine, ….. mi-e frig fara imbratisarea ta…….. Un fulg de nea este pe fereastra mea… O deschid incet ca sa nu il pierd…. In zadar incerc fiinda el se topeste usor e ceva plutitor……….. Il cuprind in maini si incep sa plang , Nici macar lacrimile mele nu il readuc la viata si plang si plang, iar plang……….. Ma uit in palma mea care usor se ingheta de la degete si apoi mai sus tot mai sus am inghetat complet….. Ma simteam ca intr-un cavou fara lumina , fara caldura totul e rece si pustiu. Iar strig , strig din toate puterile vocea imi raguseste si nimic, absolut nimic………. De-o data vad o umbra care se apropie cu pasi repezi … Incerc sa imi dau seama cine este dar nu realizez……. Ma acopera , ma ia in brate … ma saruta dulce , dulce. Deschid ochii si te vad esti ….. ingerul meu. Esti trist,  ochii tai se scalda in lacrimi , de ce?? Atat de bine ma simt in bratele tale incat nu ti-as mai da drumul nici daca m-ai implora, Te strang tare sa te simt , sa iti simt caldura care ma linisteste. …. Cerul e de un albastru intunecat, ca-n ziua in care ai plecat …. Nu-ti voi uita chipul niciodata, …. Nu stiu daca voi mai putea iubi vreodata …. Asa de tare am tinut la tine, Incat inca mai faci parte din mine Te-ai dus departe si te-ai tot dus, …. Ce rost are sa traiesc,….. Daca n-am ce sa iubesc ….. Zilele trec fara nici un rost, …… Nu voi mai fi ceea ce am fost Dimineata ma voi trezi si ma voi gandi, ….. Poate ca pe altul as putea iubi, Iar tu , ingeras……de departe, vei privi si vei zambi, Tu mereu ma vei veghea Sa fiu fericit si iubit, …. Atat timp cat soarele va lumina,si vantul, paru-mi va sufla ….. multumes ca ai existat ….

- wishyoufly

5 thoughts on “Tristete, dezamagire, durere …

  1. trisetea`e`grea`….dar`cu`timpul`va`trece…knd`esti`trist`aduti`aminte`ca`cineva….undeva`te`iubeste…si`iti`duce`dorul

Lasă un răspuns

