Adio…

Asa am o stare acuma de nostalgie … sau mai bine zis nu am nici un chef! Ascult melodia de la gaz pe foc „adio” si ma gandesc la multe … la vremea asta ciudata , la viitor, la curve, la pnl, la o anumita tara din europa … la multe tampenii! Ce zi va mai fi si asta … vom trai si vom vedea!

@08:19 AM

Si a mai trecut o zi … am vazut foarte multe domnite care mai de care mai dezbracate, mai sexi si proaste cred😀 ; am vazut muncitori care se chinuiau sa asfalteze o sectiune dintr-o strada care a mai fost asfaltata acu o luna .. probabil cu noile fonduri obtinute in urma rectificarii bugetare trebuiau sa isi faca si ei de lucru … desigur cu strigatele de rigoare „bai” , „wai” si „oi”🙂 si sa nu uitam si de unul mai drincuit care cu greu la dus un coleg pe drumul spre casa!

Acu o ora am vb cu doua domnite mai cucuiete de varsta curpinsa intre 25 si 28 anisori … culmea ambele fara gajiu , pacat ca sunt de departe ca de nu as fi incercat sa ma bag pe felie macar cu una din ele .. desi nu le-am vazut vreodata!😀

Planuri pe maine? probabil ma voi trezi devreme, un dus si apoi la tuns .. iar mai apoi mai catre seara urmeaza sa ajung undeva pe la tara unde voi sta pana duminica cand voi reveni!

@19:23 PM

Poate ar trebui sa imi para rau … ciudat este ca nu mi se intampla asa desi poate o parte din mine doare! Nu cred ca mai am ce sa adaug … asta iti doareai, asta am devenit poate si fara voia ta insa cu siguranta si tu ai avut roul tau. Poate asa de dura trebuie sa fie viata, daca vrei sa intelegi bine daca nu tot bine! La ce cuvinte mi-ai aruncat poate uneori neintentionat si doar din cauza instabilitatii tale de moment nu e o scuza si stii foarte bine la ce ma refer! Poate candva ma durea sa te vad tot la fel asa de dezamagita si fara orizont .. dar asta e, este viata ta si tu ti-o faci asa cum vrei sau nu vrei … nu vreau sa o ei ca o razbunare din partea mea desi poate uneori chiar si este … Imi aminteste de o melodie „veritasaga” toata aceasta faza!

@23:51 PM

Lasă un răspuns

