Mai pozitiv ca si un rasarit!

Astazi spre surprinderea mea m-am trezit mult mai tarziu, se pare ca am avut un somn cat de cat linistit! Am o stare pozitiva si nu stiu de la ce mi se trage dar o fi de bine cred. Citisem aseara pe blogurile unor asa zise amante diverse chestii care mai de care mai apetisante … unele cu mari adevaruri altele doar dorind sa isi creeze o imagine sau cat mai multi vizitatori sau de ce nu celebritate virtuala … poate astazi daca voi avea timp le voi face o analiza la sange a fiecaruia din acele bloguri „celebre”. Sa revenim acum la starea mea parcaprea pozitiva si culmea asa de dimineata desi nu am vazut nici un rasarit, poate am visat ceva sau e doar in imaginatia mea! Gata ma duc la un dus sa ma trezesc iar apoi sa imi pregatesc un mic bagaj caci astazi voi pleca si cel putin pana duminica sera nu voi mai aparea pe aci.

@10:22 AM

One thought on “Mai pozitiv ca si un rasarit!

  1. Vand online de peste 2 ani si am folosit in principal okazii.ro, mercador.ro si ocazional, tocmai.ro.

    Mi-a fost recomandat de un cunoscut si site-ul http://www.bluepages.ro

    Am postat articole la vanzare si am fost sunat de clienti care mi-au gasit produsele pe acest site.
    Site-ul este relativ nou, dar functioneaza bine.
    Absolut gratuit!
    Recomand si altor vanzatori! Folositi-l cu incredere!

Lasă un răspuns

