Luni… inca un x in agenda

Iata ca am ajuns si eu pe aci , dupa o absenta de cateva zile, o absenta destul de bogata in evenimente si mai ales in natura! Am vizitat acele locuri ale copilariei mele care parca sunt din ce in ce mai de nerecunoscut. A fost cat de cat frumos nici prea cald dar nici prea frig , desi daca comparam cu aceeasi perioada a anului trecut cand am dormit in cort este mult mai friguroasa aceasta vara mai ales noaptea.

Chiar cum am venit si am aparut pe mess am si fost contactat pe de un domnisor cu care vorbisem eu acu ceva zile sa particip la creearea unei organizatii de tineret al unui partid care sa fie cea mai mare si cea mai constructiva din tara… un proiect ambitios si momentan i-am lasat numarul meu de telefon si il astept sa vina de la Constanta sa vad ce anume planuri are, de la cine are sustinere si daca se merita sa ma bag; dupa cum i-am si spus prefer sa nu ma bag in lucruri care desi au intentii bune nu au si capacitatea de a se realiza si practic , oricum toate aceste nelamuriri vor fi usor dezvaluite odata cu prima intalnire fata in fata cu persoana respectiva si dupa cum i-am spus si lui daca imi va place ce voi auzi il voi ajuta in limita timpului meu disponibil.

In rest ce sa mai zic mi-a prins bine aceasta iesire … incetul cu incetul incep sa ma pun si eu in picioare si cred ca e de bine. Am mai intalnit si o domnisoara care s-a mutat recent in aceasta zona si cred ca va avea un oarecare soc de acomodare , mai ales in zona aceasta unde sunt multe persoane pe care nu le duce mintea si sunt cam inchise la mintea, ceea ce nu prea avea parte acolo unde a stat pana acuma dar se va obisnui ea; voi incerca sa tin legatura cu ea si sa o ajut sa se acomodeze pentru ca stiu ce inseamna sa te muti dintr-un alt mediu si ce greu poate fi!

Si desigur nu pot uita discutia cu o doamna sau domnisoara tot pe mess de prin bucuresti care tot avea aere de bucuresteanca si desigur fitele de rigoare … mi-a reamintit si confirmat desigur faptul ca multe proaste mai sunt pe lumea asta 🙂

Cam atat pentru aceasta ora trebuie sa fac si eu nitel ordine si sa imi fac un posibil program pe saptamana aceasta si desigur cred ca este esential sa incep cu completarea cv-ului si strangerea banilor necesari pentru biletul de avion pe care mai mult ca sigur il voi achizitiona la sfarsitul saptamanii acesteia.

@20:42

Lasă un răspuns

