Viata te duce unde vrea …

Viata te duce unde vrea … pacat ca noi nu prea stim unde vrem sa ajungem! Au mai trecut doua zile in care nici eu nu stiu ce am tot facut de nu am mai avut tmp sa scriu pe aci , probabil am fos ocupat cu fixatii benefice de ale mele; Astazi am primit un telefon in care am aflat o veste cat de cat buna, am fost la un gratar unde m-am simtit bine si am drincuit nitel si apoi am venit si stau aci unde culmea mor de cald… ceva tare ciudat mai ales ca a plouat de cateva zile si ma obisnuisem cu vremea asta capricioasa ba chiar imi era dor de verile caldureoase cand de nevoie dormeam cu geamul deschis! Cam atat pentru astazi si maine e o zi, ma duc la somn ca sunt cam obosit … Noapte Buna!

@23:33 PM

Lasă un răspuns

