Urmeaza statia Paradis

Urmeaza statia Paradis … un film din 1997 USA, pe care tocmai l-am vizionat pe Antena1 si care mi-a adus in memeorie acele clipe de vara cand obisnuiam sa vad filmele din timpul amiezii, filme care desi nu erau chiar cunoscute  imi faceau mare placere in a le urmari.

Un film care poate pentru multi nu spune mare lucru dar mi-a placut ideia in sine … domnita care avea rolul principal mi-a placut enorm si chiar ma gandeam ca daca este undeva  o jumatate si pentru mine cu siguranta cam asa ar trebui sa fie. Despre viata … destin, e  greu sa intelegem aceste lucruri uneori pur si simplu se intampla si atat.

A fost o dimineata tare capricioasa, defapt ploaia puternica de dimineata a reusit sa ma trezeasca ; acuma s-a mai linisiti dar cu siguranta va mai veni averse cat de curand! Maine urmeaza sa plec in alt oras unde sper sa rezolv unele treburi de care depinde oarecum viitorul meu mai apropiat dar si indepartat asa ca acusi tre sa vad ce am de facut si sa imi stabilesc planurile de maine.

@ 15:58 PM

Lasă un răspuns

