Vine durerea…

Dupa o mare perioada destul de lunga m-a apucat si pe mine durerea de masele; desi vroiam de mult sa o resimt din nou se pare ca mi s-a indeplinit visul asta ca sa fie un fel de cireasa pe tort la tot ce mi s-a intamplat in ultimile luni … nu zic ca poate fi mai rau caci stiu ca va fi mai rau , na ce sa ii fac norocul meu, voi supravetui si eu cu asta.

Nu am mai scris de cateva zile pentru ca am fost oarecum ocupat … ba chiar in ultimile zile am stat foarte mult pe fel de fel de situri si asa mi-a venit mie sa imi caut o consoarta pe tot felul de tampenii de matrimoniale … vorba aia macar sa am si eu o fumeie pentru 2 saptamani; cred ca petru prima data in viata ma gandesc si la o mica aventura… o evadare, eu cel care mai tot timpul avem un principiu si acela de a fi fidel si de a avea doar relatii serioase! Dar nah cand nu iti iese se pare ca tre sa faci ca restul sa treci si in opus. Sunt multe curve pe aci, atat pe net cat si in realitate dar totusi carcterul meu incapatinat nu ma lasa inca sa ma bag asa repede .. tot vreau eu una mai putin curva,  nu un obiect si atat … una mai la limita, una mai … dracu stie cum!

Da tot doare simt ca roade acolo .. sper totusi sa inceteze, sa ma doara alta data nu in viitorul apropriat ca nu e prea de bine  atat timp cat e viitorul meu in joc. Ma gandeam zilele trecut sa mai adaug cate ceva pe aci … voi veda pe parcurs daca voi avea timp; mai ales dupa cum imi merg de obicei lucrurile nu ma mai poate mirca cu nimica orice intorsatura de situatie. Sa vedem maine ce se va intampla … probabil ca de obicei nu voi rezolva nimica.

Of… si ce melodie a venit si acu „Pretenders – I’ll Stand by You” o melodie ce ma face sa fiu iarasi melancolic, sa o simt in esenta ea si sa ii ascult fiecare fibratie; noroc de durerea de masea care imi distreaza atentia! Uite chiar ar fi o ideie sa fac o pagina aci doar cu melodii … ce imi vine pe moment in minte.

Gata pe azi ma duc cu durerea mea .. numai bine!

@11:32 PM

Lasă un răspuns

