curve la webcam

Dupa o lunga perioada am revenit oarecum … cu un titlu tare inspirat nu am ce spune!🙂 De ce acest titlu? Pentru ca acu ma uit pe un site cu weburi free adica unde fiecare poate sa intre si sa transmita imagini cu ce doreste sau pur si simplu sa priveasca … acel sex virtual pe care din ce in ce mai multi il practica poate si datorita ca in realitate nu isi gasesc oarecum perechea sau partenerul potrivit si asa se descarca.
cam4 este un astfel de site tocmai unde am vazut un cuplu din franta cum a facut-o live pentru multi privitori asta probabil i-a facut sa fie si mai excitati si importanti! Insa ceea ce am observat eu acolo ca sunt foarte multe romance curve care vor sa agate italieni in special … oricum se stie ce fac majoritatea romancelor in italia nu este nici un secret sunt recunoscute pentru serviciile lor.

🙂 uite alt cuplu care isi arata experienta pe net .. ea capra el pe la spate .. semana nitel cu o manea din aceea de proasta calitate …. ea inca are padurice la pasarica foarte interesant. Din chile pana in georgia, din argentina pana in australia poti gasi din toate colturile lumi desigur aci nu excludem si romania!🙂

Dupa cateva opere de arta ale unor cupluri din diverse tari si dupa ce mi-am dat seama ca mjoritatea femeilor de acolo erau romane m-am orientat pe google sa caut tot chat cu webcam sau fara dar cu persoane straine si nu doar pt sex virtual !

@18:28 PM

19 thoughts on “curve la webcam

  1. ma uitam la tagurile tale, vad ca scrie mare CURVE si ma gandeam : „mai, tu ai ce ai CU CUrvele” (cucufonie voita)😉

  2. da am ce am cu ele … ca numai de asta se pare ca dau😛
    nu am nimic speial cu ele insa nu respect curvele care mai sunt si proaste 🙂 atata timp cat nu imi stau in cale … treaba lor😀

  3. @grapefruits: eu cand zic curve ma refer atat la propriu cat si la figurat 🙂 asa ca acest cuvant nu este valabil doar pentru o tabara in acest razboi dintre sexe; pentru mine tot aia e! nu fac discriminari😉

  4. incearca sa privesti aceasta actiune ca pe o profesie. Daca stam sa ne gandim bine, este cea mai veche meserie😉 Incearca sa privesti curvele ca pe niste articole necesare vietii, (in special a barbatilor, nu?) si fiind barbat, ai sa constati cu stupoare ca si tie iti sunt utile din cand in cand. Te-ai intrebat vreodata…cum ar fi lumea fara ele? Iti spun eu…mai saraca. Barbatii au nevoie de varietate, de material de vanat, iar intr-o padure unde nu poti vana…ce sens are sa umbli cu pusca-n mana? Si apoi…majoritatea dintre ele…nu stiu altceva sa faca. Isi vand trupul pe cativa gologani si habar nu au ca devin prizonierele propriei neputinte. Sincer, sunt de compatimit. Chiar daca te privesc de la volanul unui Range Rover…cu un aer superior, le deplang….
    Gata…ca mai am putin si le fac partid😀

  5. stiu ca este cea mai veche meserie…😀 si da le consider a fi niste articole necesare vietii si nu ar mai fi la fel fara ele!😀
    As mai completa eu: „Barbatii si femeile au nevoie de varietate, de material de vanat, iar intr-o padure unde nu poti vana…”😉
    Cat despre curve da ai dreptate pote obtin pe moment o anumita satisfactie insa mai tarziu vor vedea ca nu prea s-a meritat pentru ca ce e cu adevarat important aste acolo in interior si este de durata. Nu cred ca sunt de compatimit pentru ca merita din plin ceea ce isi fac cu manutele lor asa ca isi merita soarta; da poate e prea direct si doare pentru unele dar e adevarat.
    Cat despre partid sa stii ca ar fi o ideie😀 poate ma gandesc sa fondez unul … la cati membri/membre sunt in tarisoara asta cu siguranta as fi la putere … :))

  6. salutare la toti !! poate imi spune si mie cineva de ce nu pot sa vb si eu pe cam 4 !adica nu pot sa ma inscriu, imi poate spune si mie cineva cum sa ma inscriu sa pot vb si eu cu cei din cam 4?
    multumesc mult.

  7. Salut Cris😛 voi scrie cat de curand pasii pe care trebuie sa ii faci ca sa poti vorbi pe acel site!😀 Observ ca acest articol este foarte cautat si sunt foarte multe persoane interesate de acest subiect si asfel voi scrie un mic tuturoal pentru toti fanii acelui site. Cu ocazia asta o sa intru si eu acolo …ca nu mai intrasi de cand am scris acest articol!😀

  8. Bună dimineaţa, naţiune!

    Este într-adevăr mult practicat „sex-ul”, „masturbo-sex-ul” în faţa weburilor. Şi nu numai pe site-ul numit de tine. Dacă dai o raită prin yahoo chat rooms vei constata cu stupoare că dând click pe web-uri te trezeşti cu penisuri şi păsărici în nas, vrei- nu vrei. Mai nou oamenii se cunosc după ce poartă-n chiloţi şi nu după chip.Grav este când se întâmplă, uite ce, exemplu de la noi: copila de 12 ani, care se masturba în faţa camerei.

    Naiba ştie, unii s-au mutat cu totul în internet, un fel de : prietenie, job, relaţie şi iată sex- online !? Mie nu-mi sună, nici pe departe, a „suntem pe drumul cel bun…”

  9. Pingback: djcioko >>ZOOM SOUND EVENTS<< « Jurnalul de Drum al unor Anonimi

  10. Pingback: Dans erotic in fata webcam-ului | GeDeDe

  11. caut o fata cu varsta lntre 18 si 24 ani….pentru o relatzie….eu am 22 ani….cine vrea sa ma caute ribock_2008 sunt ln germania si nu stiu sa vorbesc decat romana….pwp

Lasă un răspuns

