Am revenit !!!

Dupa o lunga absenta , iata ca am revenit si eu! Ce sa spun m-am plimbat prin tari straine: Polonia respectiv Italia.

In Polonia a fost o experienta destul de interesanta, a fost si primul meu zbor cu avionul insa am trecut cu bine peste!🙂 Am venit cu idei noi si o conceptie un pic mai schimbata de cat ma asteptam. Recunosc limba este foarte dificila si ciudata, am invatat si cateva cuvinte cum ar fi „cinque” care insemana in romaneste „multumesc” si multe alte cuvinte care mai de care mai amuzante. A fost frumos si interesant, am intalnit pesoane interesante ceea ce conteaza cel mai mult si am facut schimburi de moduri de a gandi am interactionat si am incercat sa facem o echipa internationala. Au fost participanti din Anglia, Italia, Lituania, Estonia, Romania si desigur Polonia.

Cat despre Italia ce sa spun mi-am cam schimbat oarecum ideea despre tot ce reprezinta Italia. Nu sunt cinestie ce diferiti de noi , ba chiar sunt mult mai prostuti si nu ii duce mult mintea doar ca au bani si probabil cateva minti lucide care sa gandeasca pentru toti.

Avem cu cine sa semanam la unele lucruri cu ei doar provenim din aceeasi mare familie latina insa adevarul este ca ma asteptam sa fie mult mai civilizati. Probabil am fost eu in zona cea mai saraca ,involuata si anume Sicilia dar totusi … ma asteptam la mai mult. M-am gandit cat de fraieri pot fi romanii ca au lasat tara asa cum este … si cat potential am putea avea daca am vrea .. pacat ! Asta e ne meritam soarta sa fim sclavi la altii si sa plecam capul. Din pacate romanii nu sunt asa bine vazuti in italia si  asta numai din vina lor. Cat am stat am avut ocazia sa cunosc si niste tunisieni care tot asa avea cuvinte urate despre romani si intr-o masura ii intelegeam. Si ei ca si multi alti romani lucrau la negru insa faza era ca ei nu vdeau aceasta munca ca pe sclavagism, programul de 8 ore era fix respectiv de la 7 la 4 cu o ora pauza la amiaza. La 4 fara zece deja se pregateau de plecare si nu avea acea atitudine pe care o au in general romanii sa plece capul. Asta si reprosau ei ca romanii au venit in italia si au stricat piata cum s-ar spune pentru ca muncesc pe bani putini si mucesc ca sclavii de dimineata pana seara. Ba chiar unii nici nu castiga cat cheltuie pe intretinere si cheltuieli si totusi muncesc pe bani putini. Si desigur a venit si vorba de romance care sunt celebre, ba chiar aveau o parere radicala de romania , intr-o mare masura ii inteleg. Si adevarul este acesta ca majoritatea romancelor care vin in italia se vand si sunt curve … asta e! Imi amintesc si acuma o intrebare pe care a pus-o un italian daca nu cunosc curve romance sa ii dau si lui!🙂 Si vai de capul lui avea el varsta care o avea dar era asa de prostut, posibil sa nu fi vazut pasrica la viata lui ceea ce nu ar fi exclus. Acolo in general barbatii sunt singurisi mamosi pana la varste de 30 si ceva de anisori si mai sunt copilasii lu mamica si taticu. cat despre  femei la fel nu mai zic ca m-am grozit cat de urate pot fi …ceva ce nu puteam sa inteleg cum nu vad si eu una buna; toate purtau ochelari de soare chiar si pe vreme ploioasa ca sa ascunda cred draq stie ce.

Am vazut de toate si din pacate mi s-a scarbit si mai tare totul de frumoasa noastra tarisoara , dar asta e ne meritam soarta.

Cam atat de povestit astazi daca imi voi mai aminti pe parcurs ceva interesat voi reveni …acu astept un tel si o veste buna!😉

@10:36 PM

4 thoughts on “Am revenit !!!

  1. am fost si eu prin italia tot in sud, e la fel peste tot..napoli e plin de gunoaie si stradute intortocheate..scutere si smecherasi care ies cu pipitele pe la discoteca,romanii se plang intr-adevar ca muncesc mult si ca italienii sunt prosti si ai dracu. Tigani nu erau pe acolo, tocmai ce curatasera zona respectiva…

  2. ma bucur ca ai calatorit, sa nu-ti para rau cand nu iti place ceva in alt loc, sa te multumesti si sa inveti tot timpul despre oameni si despre…TINE in raport cu ceilalti

  3. Ce tare ca ai fost in Polonia, si eu as vrea sa ajung pe acolo! Am prietene acolo, dar n-am ajuns😉
    Frumos sa calatoresti🙂

  4. polonezi sunt foarte calmi si femeile in special tare de treaba … pe cand barbatii sunt cam prostuti de fel ceea ce am observat si in italia. Si daca tot vorbeam de femeile din polonia cred ca au cam aceleasi probleme ca si ale noastre pentru ca barbatii sunt cam toti la fel si nu le pot oferi mai multe variante

Lasă un răspuns

