I will survive!!!

Pe melodia    I will survive – Gloria Gaynor, scriu aceste randuri … sunt un pic mai ganditor ca de obicei, o perioada pe care o mai am din cand in cand si care asa cum vine la fel trece. Sunt orecum plictisit si fra nici un chef … zilele care au trecut nu pot zice ca au fost  chiar captivante ci mai degraba monotone.

M-am scarbit si mi-am amintit inca o data ca sunt roman dupa ce am vazut meciul formatiei de fotbal a romaniei… aceeasi mentalitate balcanica si trasaturi pe care se pare ca le are si le va avea multa vreme acest popor. Sa conduci  cu 2-0 si apoi sa nu mai joci nimic … sa te aperi in propriul careu ca pe vremea turcilor cand  veneau sa ne cucereasca si noi parjoleam totul in calea lor de frica si acu ne dadem mare razboinici „care este” … ne este frica sa castigam si inca o greseala a romanilor in general se multumesc cu putin … si sunt ca sclavii, nu au onoare caracter! In fine nu ma voi mai uita cu siguranta la asemenea circ in urmatoarea perioada .. nu imi mai trebuie mai bine ma uit la un film sau dorm.🙂

In rest am vorbit cu diverse persoane … unele care iarasi mi-au atasat mesaje virtuale de dragoste, dovada ca inca mai sunt lipicios pe net … na eu si sinceritatea mea sau poate simplitatea inca atrage fumeile si le fac curioase faptul ca oarecum nu procedez ca restul si prefer sa nu raspund la intrebari de genul asl. Am zis eu ceu si mi-am promis ca nu voi mai intra pe asemenea cheturi … dar na ce sa le fac ele ma contacteaza; ce face netu asta din oameni!

Ieri fosta  s-a maritat … am tot zis ca ii trimit macar un mesaj insa am tot amanat pe astazi si astazi nu mi-am gasit timp sa ii trimit … probabil ii voi zice cand o voi vedea pe mess. Stiu ca ar fi trebuit sa ii  zic macar ceva caci imi doresc din tot sufletul sa fie fericita si cu siguranta stie asta … dar asta e, probabil de la starea asta  a mea  nimica nu mai functioneaza cum ar trebui.🙂

Maine sper sa imi iau si eu pc si faptul interesant este ca e in 13 … la ghinionul meu pe care il am de obicei sper sa fie cu noroc!😀

Dap uite ca nu m-am uitat pe mess cand am intrat si tocmaia cuma am observat ca fosta a iesit … na ca am pierdut inca o sansa … norocos mai sunt de fel nu am ce spune.

Din pacate tre sa iau o pauza tocmai ma va suna cineva din italia asa ca tre sa pregatesc microfoanele pe aci …

@19:43

One thought on “I will survive!!!

  1. …”ne este frica sa castigam”…bine spus,mi-au atras atentia aceste cuvinte,care observ ca se aplica in diverse situatii ale vietii,e aiurea,caci asa nu ajungi sa fii fericit nici nefericit,o spun din propria experienta(la mine era prudenta,nu riscam),13 la mine este ziua de nastere,inchipuie-ti daca as fi crezut ca e ghinionista…

Lasă un răspuns

