As vrea sa te …

Da  a fost o zi plina .. plimbari discuti la telefon si un sentiment de zapada🙂 si nu numai. Toate acestea le voi asterne aci , insa dupa cateva minute in care vreau sa pap niste  mancare,  fructe, bomboane de pom si prajituri sub lumina instalatiei de pe tavan.😉

BRB in termeni moderni 😀

@11:30 PM

Asa am revenit … m-am infruptat ca lupul in  prada de pe masa , ce e si cu carnea asta  ca mi-a cam ramas cate ceva printre dinti … voi lua desertul mai acusi probabil inainte de somn.

Astazi din lipsa de ocupatie si pentru ca simteam nevoiea sa fac o iesire am luat copilasul si  in oras. A fost destul de rece afara dar ne-am plimbat pe strada mai apoi in parc ,  erau multe persoane tinere care mai profitau de zapada, am facut si eu cativa bulgari si am deviat in mintea copiilor si am inceput bulgareala cu copilasul.

http://www.trilulilu.ro/Aldora/d1b4917b28931d

Imi sunt dragi copilasii … nu stiu simt ceva aparte cand privesc  un copilas , atat de inocent si totusi atat de jucaus … cum vede lumea prin niste simpli ochi cum noi nu vom mai putea privi vreodata. Copilasul meu este ceva din mine ceva ce numai un parinte poate simte, e ca acel ceva care reuseste sa iti dea un sens vietii, un orizont pentru care sa lupti … sa il tii de manuta sa te plimbi cu el prin oras la cofetarie … primii pasi , primele cuvinte … pentru el orice zi din calendar … e o zi primita in dar :)   prin el copil sunt si eu!

Tot mai pe inserate am avut o discutie la telefon destul de lunga cu o domnita care din intamplare m-a contactat pe un caht si cu care am facut un fel de pariu mai ciudat  acu o saptamana… amndoi incapatinati si nu doar o intamplare se pare ca e din aceeasi zodie ca si mine; am vorbit diverse si chiar a fost interesant. Voi reveni in una  din zilele viitoare cu aceasta mica istorioara.

Si ca sa termin  in tonul acestei zile ca tot  vorbeam de ce insemana a avea un copil ma tot gandesc cat de important este si cu cine sa il faci … cel putin cum eu sunt mai de moda veche pot spune .. sau poate mai  degraba nu acesta e cuvantul  ci incapatinat si nedispus la unele  compromisuri doar de dragul cuiva,  mai ales in ziua de astazi cand fiecare isi  urmareste interesela proprii si se ascund la caldurica in carduri si turme crezand ca sunt in siguranta, las  strofele de mai jos sa exprime ce nu poate fi exprimat prin niste simple cuvinte.

12 thoughts on “As vrea sa te …

  1. imi inchipui ca multi se gandesc la prostii cand vad acest titlu …🙂 cat de usor pot fi manipulati oamenii uneori! raspunsul se afla in melodie😉 pe aproape oricum si da “as vrea sa te iubesc” dar nu pe oricine😉

Lasă un răspuns

