Fiul ziaristului Sorin Roşca Stănescu, implicat într-un accident în care un bărbat a fost omorât pe trecerea de pietoni

Navigand astazi pe internet am intrat pe situl realitatea si am dat peste o stire care mi-a readus in minte un alt caz  care m-a marcat profund. Conform celor de la realitatea:

Accidentul a avut loc în jurul orei 21:00, pe bulevardul Barbu Văcărescu. Un autoturism a depăşit o altă maşină pe linia de tramvai şi a lovit un bărbat chiar pe trecerea de pietoni. Victima, care nu a fost identificată, a fost proiectată zeci de metri pe asfalt. Bărbatul a murit pe loc.

Bun pana aci nimica neobisnuit , accidente din acestea se intampla zilnic insa dupa spusele unui martor:

„A fost luat pe trecere de pe linia de tramvai. Erau maşini pe ambele sensuri. L-a aruncat 20 de metri, maşina s-a oprit la vreo 50 de metri. La volan s-a aflat un bărbat care la câteva minute a fost luat de o maşină de Prahova. La câteva minute a apărut o fată care vrea să ia asupra ei totul”, a declarat un martor.

Martorii spun că cel de la volan era Mircea Stănescu, fiul jurnalistului Sorin Roşca Stănescu.

Unde este similitudinea? Tot anul acesta un caz aproximativ ca acesta s-a petrecut tot in Bucuresti prin luna martie si nici pana in ziua de astazi cea vinovata de acel cumplit accident nu este acolo unde trebui sa fie.  Unde vreau sa ajung: in tarisoara  nostra se  intampla mii de  astfel de incidente si faptasii scapa tocmai pentru ca sunt fii/fiice sau rude de persoane importante si cu bani sau  pentru ca sunt protejati de anumite cercuri de interese , baroni locali si tot felul de indivizi ce se cred dumnezei pe pamant.

Fie ca ne amintim de celebre cazuri musamalizate cum ar fi cel de la timisoara sau cel in  care a fost implicata sotia domnului Paunescucare a distrus o familie precum si multe altele care din pacate nu au avut norocul sa ajunga  in presa ( daca poate fi numit noroc pentru ca fie si ajunse in presa tot degeaba , nici nu are cum sa fie cand este atata indiferenta in societatea noastra) precum si acel caz de care spuneam ca m-a marcat cel  in care o studenta a fost accidentata pe trecerea de pietoni si … cred ca tota lumea a vazut ce era de vazut chiar si cu acea dramatizare ridicola facuta de reporteri doritori de  senzational si audienta:

Ce sa mai fie de spus pe acest subiect, personal imi este rusine de tara in care traiesc … nu avem nici o legatura cu Europa nici macar in Africa nu meritam sa fim ci mai degraba undeva prin triburi intr-o turma de canibali sau ceva de genul. Vreau doar sa arat ce fel de oameni sau concetateni daca mai pot fi numiti asa… avem alaturi , persoane indiferente si corupte care nu vad decat propriul interes si nu dau doi lei pe viata unui om. Cineva comenta foarte bine acest tragic incident:
„Azi, am vazut un om pe moarte”, spune Dumnezeu ingerilor sai. „Si, Tu ce-ai facut?”, il intreaba ingerii. „Am stat acolo, linga el, si l-am tinut de mina. I-am vorbit si i-am mangaiat fruntea. L-am ajutat sa nu se simta singur”. „Si, oamenii din jur ce-au facut?”, vor sa stie ingerii. „Oamenii din jur?”. Dumnezeu ofteaza. „Oamenii din jur erau prea ocupati sa se certe intre ei”…
Despre cazul Tatianei Duplei voi mai reveni pe parcurs pentru ca am ceva personal cu acest subiect desi nu am avut ocazia sa o cunosc imi este ca o sora … cat de curand voi mai reveni si cu detalii noi privind mersul anghetei (mai bine zis musamalizare acesteia) , informatii de la sora ei si chiar cuvinte scrise de aceasta superba faptura ce avea vise, ganduri si sperante si care din pacate nu mai este printre noi insa care nu poate parasi aceasta lume pana nu se face dreptate.
Si pentru ca tot am amintit de cazul doamnei Paunescu probabil nu este mare diferenta intre atitudinea ei si a celor care se cred „bazati” doar pentru ca sunt celebri sau au bani cu atitudinea doamnei din filmuletul de mai jos:

O tara de fiare (ca altfel nu ii pot numi) de „bani gata”. Probabil si de acest caz se va uita ca si de retul , mai bine circ si paine ca asta prinde la romani … ce conteaza acu o viata in plus sau in minus. Deja sunt semne de musamalizare inca din faza incipienta nu de alta dar nu vrem sa ii stricam imaginea unui …. care se pare ca avrut sa ajunga si in parlament; halal oameni ce sa mai zic aspiratii!
Aticolul mai detaliat il gasiti aici, insa daca aveti rabdare sa cititi si comentariile la articol se pare ca este si un martor:

43. diana
Astazi, ora 14:33

Eu am fost acolo si totul s-a petrecut in ochii mei eu fiind la volanul altei masini ….baiatul de la volanul masinii era in spatele meu eu incetinisem pt ca semaforul era galben spre rosu el imi dadea flashuri si apoi ma depaseste PE CULOAREA ROSIE a semaforului si injurandu-ma,apoi acel om nevinovat a fost omorat..era ora 18:35 cand accidentul a avut loc nu 21 si eu eram oprita paralel cu omul intins pe jos cand baiatul a coborat de la volan a fugit pe linia de tranvai sus spre podul baneasa cu telefonul in mana iar blonda creata din dreapta a ramas in masina el gesticula si tipa la telefon disperat oamenii erau in jurul celui mort iar cand ambulanta a ajuns blonda era tot in dreapta soferului …a trecut pe rosu in primul rand si apoi el a fost cu siguranta la volan cu 30 sec mai dvereme me injura de la volanul masinii si apoi a coborat de la volanul ei chiar cand eu eram langa el

Un martor care daca este ca majoritatea romanilor probabil  se va face ca nu a auzit sau vazut nimica…  sau daca va spune cei care trebuie sa isi faca datoria si sa isi murdareasca mainile o vor face ; asadar ne meritam soarta pentru ca suntem indiferenti si nu meritam mai mult. Cum apar cateva persoane care  chiar vor sa schimbe ceva in bine …. cum si apar o suta care sar repede sa arunce la pamant nu de alta dar: „ciocu mic” ca noi suntem la putere nu voi!

Blog Reactions

2 thoughts on “Fiul ziaristului Sorin Roşca Stănescu, implicat într-un accident în care un bărbat a fost omorât pe trecerea de pietoni

  1. Interesant, dat nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecaere zi.
    Daca da, da click pe numele meu

  2. Pingback: Viata e o lupta - Tatiana Duplei « Jurnalul de Drum al unor Anonimi

Lasă un răspuns

