Neata soare …

Neata! Este o zi destul de insorita … asta ca un fel de liniste inaintea furtunii putem spune. M-am trezit oarecum relaxat astazi , ma gandesc la unele dicutii la tel ce le-am avut aseara si la variantele pe care le am pentru noaptea de revelion respectiv:
– sa petrec cu o domnisoara care nu o cunosc decat pe net si intr-o locatie pe care nu o cunoastem dar ne-am putea lasa dusi de val si pur si simplu sa o alegem pe moment;
– sa ma duc pana la niste cunostinte in Piatra Neamt unde am posibilitata sa intalnesc cu alta domnisoara care si ea vine la o cunostinta tot in Piatra … deasemenea si pe ea o cunosc de mai putin de o luna tot de pe internet;
– sa ramana acasa linistit;
– sa ma duc in oras sa asist la focuri de artificii, concerte si ce voi mai gasi si de ce nu alaturi de o domnisoara de pe aci.
Da voi mai reveni astazi cu unele ganduri pe acest subiect si ce am mai discutat aseara la telefon … momentan aleg sa ma relaxez si ma bag la dus … nu de alta dar sa ma trezesc mai bine! 😉

@10:20 AM

VA URMA

Da a mai trecut  o zi si uite ca ne apropiem de un nou an, un an care va aduce multe schimbari unele in bine altele in rau. Vorbeam dimineata de cele doua domnite cu care am vorbit aseara … am vorbit multe lucruri cu ele si se pare ca ambele incep sa se aproprie oarecum de mine  si probabil au si motive asa ca le inteleg. Este destul sa ciudat sa  fii singur in aceasta periaoda a anului si mai ales sa ai o anumita stare cand te simti incomplet.  Probabil daca erau mai aproape de mine am fi petrecut noaptea de revelion impreuna … uneori e bine sa petreci trecerea intre an chiar si cu un strain dar cu care stii ca te intelegi bine … sa tii de mana neconditionat si sa stii ca nu sunt alte interese la mijloc, un fel de amicitie cum erau nu acu de mult in societate.

Plecare  la Piatra Neamt a picat se pare, maine ar fi ultima sansa sa ajung insa nu prea vad posibil asta … asadar probabil ca va fi un revelion mai linistit asa cum imi place mie. Maine voi incerca ca in ultima zi a anului sa fac un fel de evidenta a acestui an cu bune sau rele si s ama gnadesc  la anul ce vine. Cam atat pentru moment  pana data viitoare numai bine!

9 thoughts on “Neata soare …

  1. ce bine de tine!!!!!!atatea domnisoare!!!!!!!!!!!
    stii ce? fa ce e mai comod si lasa instinctul sa dicteze.
    banuiesc ca si tu esti din Bucuresti
    nu lua cu tine nici o domnita daca nu e destul de interesanta
    ar fii stupid sa te enervezi pe o straina in noaptea de rev
    ei sunt curioasa
    eu stau acasa ca pensionarii
    asta e

  2. @relaxuasabi prea putin imi pasa de numarul lor … pe mine ma interesaza sa fie o persoana dar care trebuie; nu sunt din bucuresti si de enervat nu ma enervez eu asa de usor .. probabil si eu acasa ins anu ma consider pensionar ci mai degraba … momentan incomplet 🙂

  3. stiu … si chiar ma gandesc la acest aspect deoarece stiu ca sunt atatea persoane singure de sarbatori si daca ar fi lumea un pic mai deschisa s-ar putea ca sa incercam macat toti care suntem in aceasta stare/situatie sa fim apropriati .. chiar si asa straini cum suntem! 🙂 uneori cu un strin te poate intelege mult mai bine decat ar face cienva apropiat .. este vorba de acea interactivitate a societatii pe care la noi in ultima perioada nu exista. Dar prevad ca la anul incetul cu incetul aceste lucruri sa se mai deschida nitel si la perioade mai grele lumea sa sa aproprie mai mult si de ce nu cei care nu mai sperau sa aibe prilejul unui nou inceput deoarece tot ce stim ca este acum in viitor va arata total altfel. 🙂

  4. Invizibilule,am venit si eu la tine in vizita!vad ca-ti faci planuri de Revelion.Iti doresc sa ai o petrecere reusita de Anul nou cu o domnisoara langa tine. 🙂
    Multa iubire,fericire,sanatate,realizari in noul an.
    La multi ani!

  5. planuri nu imi fac .. nu prea imi place sa fac planuri las totul sa vina de la sine. multumesc pentru urare … acelasi lucru doresc la toti!

Lasă un răspuns

