2009, un nou inceput… :)

Si uite asa a mai trecut un an… cu bune si rele insa cu lectii invatate. Am zburat, am calatorit in tari straine, am intalnit fel si fel de persoane si locuri mai interesante sau nu, am avut ghinioane si perioade cand nimica nu imi mergea, momente cand a trebuit sa spun „gata”, clipe cand am zambit, am ras si am simtit unele sentimente ciudate; clipe cand am plans, cand am admirat natura, momente cand m-am plimbat prin ploaie si ninsoare si pur si simplu am simtit …  totul este o lectie! 🙂 Mergem mai departe… totul depinde de noi!  😉

Noul an va aduce multe schimbari … vor  fi momente mai grele insa s-a demonstrat ca tocmai acele momente mai grele aduc oamenii impreuna. Multi vor avea sansa sa aibe un nou inceput sa faca ceea ce nu se vedeau in stare candva sau nu stiau ca sunt capabili sa faca si ceva nou … multi vor reincepe viata atunci cand nu mai vedeau realizabil acest lucru. Este anul inceputurilor de drum si al schimbarilor majore.

la multi ani  cu veselie, sanatate pe vecie. casa plina de bucate, dragoste pe saturate.bani la greu, noroc cu carul.la multi ani si sus paharu!  🙂

2 thoughts on “2009, un nou inceput… :)

  1. adevarat. e bine ca sunt si oameni optimisti :D.

    ps: merci pt imbarbatare :D, sper sa ai dreptate.
    ps’: La multi ani !

  2. de cate ori calatoresc cu avionul,nu reusesc sa ma satur sa absorb cu privirea frumusetea norilor,si am observat ca si fiul meu(1,8luni)zice aaaa… 🙂
    eu cu fiecare an care trece devin mai optimista,mai…de toate cele bune,altii din jurul meu ,le-am lasat si mi-au lasat in fiecare an urme in viata mea,chiar daca uneori ma simt singura si uit repede,pastrez esentialul,el imi tine de urat in clipe de singuratate,e placuta compania lui…

Lasă un răspuns

