Hai sa bem!!!

Iata ca am ajuns si pe 4 Ianuarie cam ultima zi de libertate pentru unii , vacanta , concediu pentru altii … ce mai trece timpul! De maine incetul cu incetul lumea  revine  la normalitate sau anormalitate depinde  de cum le percepe fiecare. Este destul de frig dar e bine sa fie si asa sa simtim  ca e iarna, cu un vin fiert sau ceai fierbinte  putem sa ne relaxam in acesta zi si oficial sa frecam menta pe unde putem si cat mai putem … vorba aceea sa ingrasam porcul! 🙂

Desi nu ma asteptam la ceva  miscare astazi tocmai am primit o  oferta de la un fost coleg de a merge in vizita la alt fost coleg si sa ii ducem acel cadou luat in decembrie pentru ziua lui si  la care nu am mai apucat sa ajungem.

Bun eu mi-am asumat responsabilitatea de a  face organizarea sau mai bine zis de a verifica terenul si  l-am sunat pe sarbatorit, care tocmai iesea din oras (alt oras decat acesta in care sunt eu)  si am stabilit ca dupa ora 19 il vom gasi si desigur ne va gazdui pe noapte sa putem face si noi o beuta ca in vremurile trecute.🙂 Ultima oara cand am fost la el la o drincuiala cu alti camarazi de suferinta am observat ca am imbatranit cu totii … culmea a mai ramas bautura ceea ce nu se intampla candva si tot vorbeam pe acest aspect … lumea se mai schimba cu trecerea anilor si isi pierde din vitalitate fie ea chiar si o bauta!

Adevarul este ca nu am mai baut de mult in cantitati industriale … cred ca nu sunt un bautor asa de bun cu siguranta nici nu am fost, mai tot timpul imi placea si inca imi place sa gust ceva nu neaparat sa beau pana cad in fund sau nas. :)) Cel putin eu percep distractia in alte moduri mult mai pasnice …  insa o bauta din cand in cand mai merge te mai ajuta sa te simti bine si de ce nu sa depanezi amintiri… si apoi desigur sa redevenim nostalgici.😀

Pana la ora pelcarii probabil voi mai face cate ceva pe aci si sa vad ce tre sa iau cu mine … probabil cadoul si multi bani pentru bautura  si cu siguranta maine voi fi alt om, intr-un fel sau altul!🙂

@2:42 PM

6 thoughts on “Hai sa bem!!!

  1. Nici nu vreau sa ma gandesc ca deja se termina vacanta (la mine inca e vacanta si nu concediu:)
    si ai dreptate, fiind ultima zi, macar sa profitam de ea.
    distractie placuta la amicul tau:)

Lasă un răspuns

