Ajunul Bobotezei si jumatatile

Da si am ajus  cu bine in oras desi  spre dimineata am avut o durere minora de cap  cu siguranta datorata de la berea consumata. Cat despre  beuta de aseara ce ar mai fi de spus … s-a cunoscut ca nu prea am avut antrenament mai ales cu berea si daca stau bine sa ma gandesc cred ca ultima bere am baut-o cand eram in italia asta undeva prin sepembrie.

Am depanat amintiri am vorbit de cum a petrecut fiecare sarbatorile: unul a petrecut  la servici iar celalalt la munte cu mai multe persoane si unde se pare ca erau doua prospaturi care aveau ce aveau cu „la maxim” ca tot   repetau si totul era la maxim pentru ele … pustoaicele din ziua de azi! Nu mai zic ca au baut  ele cot la cot cu ceilalti barbati din cabana pana au ajuns „muci”. Cel mai dezgustator lucru  sa il vad la o femeie este sa fie beata sau sa vomite … dar na cum sunt porci se pare ca tre sa fie si scrofite😀 care traiesc viata „la maxim” de  mice ceea ce considera ele a fi distractie ca majoritatea tinerilor din ziua de azi.

Iau o mica pauza pentru ca mai am ceva de facut si voi reveni mai tarziu sa  imi las poza pe aci nu de alta dar poate ma  va visa o femeie dupa ce ma vede si asa aflu si eu care imi este jumatatea :)) tot vine boboteaza!

@5:39 PM

–––––-

6 thoughts on “Ajunul Bobotezei si jumatatile

  1. serios? si daca visez ce o sa mi se intample?
    o sa-l gasesc dimineata in pat langa mine?
    nuuuuuuuu
    necastigator
    pai atunci
    sa ma viseze el si sa stie in ce pat sa vina

  2. na ca am uitat de poza … iarasi raman neinsurat si anul acesta of of … ce bine imi pare :)))

    @relaxuasabi: nu o sa il vezi dimineata in pat langa tine dar e mare probabilitatea ca in urmatoarele luni sa dati din greseala cap in cap pe strada din neatentie 😛 si apoi fiecare cu scuze … cafele … etc😀 insa eu nu pricep o chestie … sortitul e bun doar pentru pat si atat? 😀

  3. sortitu e pt suflet si trup, pentru viata si moarte, pt bine si rau
    pt pat si pt minte, pt inauntru si afara
    da stii tu astea
    nu mai stiu daca ma mai intalneste sortitul
    s-a intepenit undeva

  4. Eu chiar nu mai tin minte ce am visat atunci..dar visele mele sunt ciudate si de obicei foarte „crowded” asa ca e cam grav..dar stii poti sa mergi pe ideea cu : „keep dreaming” si poate cine stie pica de undeva din cer:)

Lasă un răspuns

