Vise ciudate…

M-am trezit de dimineata cu un fel de cosmar … am avut  un vis destul de interesant si ciudat si desi sunt somnoros acu inca imi mai amintesc cateva elemente din  acest vis:  unele melodii din anii 90 dintre care MC Hammer – U Can’t Touch This, oameni multi cu care la un moment dat am si dansat, eram in trupul altuia, o pisica dadea tarcoale care  exact spre sfarsitul visului a inceput sa vorbeasca de parca era posedata si care  exact la final a venit langa mine si m-a posedat …

Insa daca stau bine sa ma gandesc   are o oarecare relevanta petru ca toate aceste lucruri s-au petrecut in locurile copilariei mele si poate legatura este acolo prin faptul ca pisica sau atunci cand eram mic acea faptura a carui prezenta ii simteam ma facea constient ca ma controleaza de parca dorea sa imi dea o lectie sau sa stiu ca e acolo si ma  vegheaza. Este cel mai  oribil sentiment sa te trezesti si sa sa constientizezi ca nu mai poti controla nimica nici macar respiratia .. esti constient de ce e  in jurul tau dar simti acel ceva ce te controleaza si care usor incepe sa te chinuie si  sugrume … simti acel gol in stomac acea stare de panica pe care atunci cand eram copilas si in acele timpuri ale copilariei mele in acele locuri care cred ca au ceva mult mai mult  decat naturalul incercam sa scap spunand in gand rugaciuni insa senzatia acea de raceala de parca cineva era langa mine si ii simteam respiratia rece  … un strigoi sau o strabunica de care se spunea ca  face farmece este  terifiant.

Tot cand eram mititel aveam de multe ori un fel de cosmar in care simteam ca cadeam de la inaltime de pe un bloc si acel mic vis se termina brusc cum ajungem pe pamant si tresaream la contactul cu acesta de parca se rupea filmul … si culmea cand am fost mic nu am avut nici o legatura cu etajul 4 pentru ca  locuiam undeva la partier.

Cineva imi spunea acu ceva momente ca daca  visezi o pisica e un semn rau … si daca  acea  pisica a ajuns sa ma mai posedeze nu stiu ce ar mai trebui sa  cresd.  Nu pot zice ca  cred asa mult  in vise sau ceva de  genul … insa consider uneori ca  unele vise pot fi ca niste  semene. Tinand cont ca aseara  normal ar trebuit ca fiecare  sa isi viseze sau nu  sortitul … daca ar fi sa o luam asa eu cred ca mi-am visat  moartea intr-un fel sau altul … :)))

si cum nu am pus nici o poza cu mine e clar ca nimeni nu m-a visat( (cel putin asta inca nu m-a anuntat nimeni dar este timp  🙂 ) deci semne bune anul are 😀

Voi vedea daca voi avea chef voi cauta cate ceva pe google despre vise sau poate imi spune cineva mai experimentat in acest domeniu explicatia acestor vise.

@8:30AM

––––

15 thoughts on “Vise ciudate…

  1. da, dar iti visezi soritul daca ai busuioc sub perna haha :)) tu n-ai avut, pun pariu
    io sa stii ca te-am visat, erai invizibil in visul meu, deci na, altcineva cine poate sa fie? :))

  2. @lolissima da nu am avut busuioc si nici nu aveam de ce pentru ca nu sunt fata :)) Se spune din stramosi ca in noapte de Boboteaza fetele nemaritate isi pun busuioc sub perna, pentru a-si visa ursitul. 😀 Ah si daca cumva e adevarat si m-ai visat sa stii ca meriti bataita … eu cel putin in urmatorii 5 ani nu am degand sa imi pun catusile :))

  3. uite nu te gandii la prostii ca nu e asa
    eu nu prea cred cu busuiocu
    hai sa fim maturi
    vrei pe cineva?
    uita-te in jur, cauta, fa sapaturi, pac ai vazut si iti place, mai ramane sa o castigi si gata asta e
    cateodata castigi cateodata pierzi da macar traiesti
    acum sa zic si eu ca te-am visat?
    good

  4. era neagra cumva pisica? daca esti invizibil, poate esti si negru? 🙂 ups, nu cred ca erai tu in visul meu… arata repede o poza sa ma pot linistii 🙂

  5. Din experienta ti-as putea spune ca visele se pot implini, dar niciodata cum ne asteptam noi:). eu am avut un vis suuper si la 2 zile mi-a murit bunica, deci… si..hm… care-i faza cu sufletul pereche? [vezi ca ti-am raspuns pe blog:P]

  6. da d c merit bataita? nush pe cine am visat ca nu-mi amintesc 😉 anyway, nici io nu ma marit, asa ca chill :))

  7. „Suntem ceea ce credem ca suntem”…a spus cineva (sa nu ma intreb cine, ca-i prea de dimineata ptr asta..si oricum, am dormit doar 2 ore). AUTOSUGESTIA este cred cea care ne conduce in proportie de 40% viata si actiunile. Apoi mai vine si DESTINUL cu vreo 20%, restul fiind HAZARD. Daca vei crede intr-un lucru, o spun minti luminate, nu eu, acel lucru il vei transforma in realitate. Si asta ptr ca noi oamenii avem puteri de care nu suntem constienti, nu le intelegem ba mai mult, le negam.
    Acum, nu am sa spun ca te-ai autosugestionat sa visezi pisici 😀 dar ea poate simboloza „femeia” din viata ta. Poate te temi sa nu fii „proprietatea” unei femei…si aceasta teama a scos-o la iveala subconstientul tau. Sau…poate ar fi fost bine sa iei si niste apa sfintita si sa mai stropesti casa (asa te-ar invata orice baba 😀 ) ….heheheheh

  8. @Sufletica: nu cred ca mai retin ce culoare avea … oricum era ceva inchis! 😀

    @relaxuasabi: chestia cu busuiocul nu tine neaparat de maturitate sau nu … pur si simplu e un obicei. Daca este doar o autosugestie sau nu eu consider ca e benefic la un moment dat pentru ca astfel de lucruri simple ne fac viata mai interesanta.

    @Andra: da aci ai dreptate … din cate am citi eu se pare ca visele sunt in stransa legatura cu persoanlitatea acelei persoane care viseaza, respectiv o pisica pentru tine poate reprezenta ceva iar pentru mine altceva. E un domeniu mult mai complex decat am crede si personificat pentru fiecare in parte. 😉

    @lolissima: da de obicei cum ne trezim de dimineata avem tendinta sa uitam foarte rapid ce am visat si in cele din urma daca reusesti sa te concentrezi si sa notezi pe ceva mai reusesti sa salvezi cateva detalii. Cat despre maritis .. mai ai timp esti destul de tinerica 😀 important este sa ai si cu cine! 😉

    @loreley64: da ai dreptate aci … eu persoanal consider ca hazardul are rolul cel mai important tocmai din motivul ca este cel mai greu de intuit dar si pentru ca are acel farmec al lui care condimenteaza uneori viata. 🙂
    cat despre proprietati e posibil sa fie si aceasta explicatie 😀

  9. eu am visat in timpul liceului, timp de 2 ani, acelasi vis. Cineva fugea dupa mine, iar eu, nu reuseam sa fug si mereu cadeam in gol…era groaznic.timp de 2 ani ma chinuiam sa privesc in urma mea sa vad cine ma alearga :)) si nu am aflat…m-a lasat cand am devenit majora, pedofilul naibii =))

  10. da d unde stii ca sunt tinerica? si ce mai stii, ia spune-mi? hahaha :))
    si daca te-as visa, n-as sti sa stii daca esti tu, k esti „invizibil” :))

  11. glumesti asta cu visele e ciudata rau ! eu am niste vise tare stranii! visez ca gasesc un copilas mic in pod (aa stau la casa) si odata plange si o data rade..sau ca ma alearga cineva ..cand e noapte sau in fine sunt multe!!! imi place cum scrii eu deabea am inceput sa scriu pe blog! mai am multe de invatat !

  12. Fratilor..visele sunt doar in imaginatia noastra..nimic din ceea ce viseszi nu este ceva real..este posibil ca temerile noastre, materializate in ganduri sa revina asupra noastra sub o forma mai putin reala adika prin vis.
    Iti dau un exemplu :
    Iti este frica de inaltime te gandesti ca poti cade ..etc..normal ca acele ganduri care le-ai transmis nu-si gasesc tinta si se intorc la tine..( aici ar fi multe de explicat )..
    Parerea mea este ca visele sunt acele ganduri frumoase sau uratae pe care le transmitem noi cand ne gandim la ceva sau cineva..
    subconstientul tau lucreaza si cand dormi tu..asa ca daca tie iti vine sa-ti faci nevoile fiziologice , visesi ca te duci undeva etc..si le faci..normal ca dimineata te trezesti ud..asta pana la o anumita varsta..cam asa este si cu visele..
    Tu visezi exact ceea ce vrei doar ca pentru asta trebuie sa faci numai bine si sa gandesti doar de bine…si o sa visezi doar frumos.
    Asta este parerea mea..sper sa nu ma criticati ca este doar o parere de-a mea

Lasă un răspuns

