A dat leapsa si peste „Invizibilul”

Nu prea imi plac chestiile acestea de tip „mass”  … aci pe internet se pare ca sunt asa numitele: lepse un fel de frati mai mici a masurilor! Insa da aci sa spunem ca merge … desigur sa nu fie cu celebrele mesaje  daca nu dau mai departe la nu stiu cate persoane sa imi cada ceva in cap …  sau voi avea ghinion😛

Leapsa am primit de la scumpica zana si consta in:

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.

2. Pick the 4th picture in that folder.

folder: Imagini

fotografie: 04

04

3. Explain the picture

Este o poza luata de pe internet , nu prea am ce spune  despre ea …  imi place culoarea!😀

4. Tag 4 people to do the same!

Uite ca am intrat si eu in joc … vad ca tot are legatura cu numarul4 , sa vedem  cum sa dam mai departe😀 … sa spunem:  Relaxuasabi , Loreley, Lolissima si Sufletica.

Na ca am intrat si eu in rand cu lumea … :))))

Last edited by Invizibilul on ianuarie 18, 2009 at 1:30 pm
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Incepand cu aceasta saptamana voi alege cate o melodie care sa imi fie Melodia Saptamanii. Ea va aparea atat ca un articol cat si pe pagina special creata pentru aceasta rubrica si care se poate accesa dand click aici sau pe pagina din meniu cu acelasi nume.

Melodia saptamanii :

12-18 Ianuarie 2009

Daca vrei sa vezi toate melodiile de pana acuma da click aci.

Last edited by Invizibilul on ianuarie 18, 2009 at 5:22 pm

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Asa … sa terminam ziua cum am inceput!😀 Cum nu imi place sa fiu dator tre sa raspund si la leapsa primita de la Sufletica , mai cu intarziere dar na … 😀

1. Ce îţi place să faci atît de mult, încît ai plăti pentru asta?

hmmm! Cred ca ce mi-ar place sa fac in general nu mi-ar place sa platesc pentru asta!  Zgarcit mai sunt  … :))) Chiar nu am idei .. tot ce imi trece prin cap acuma e simplu si fara plata;  probabil sa pilotez  o barca de curse, sa ma plimb cu barca pe un lac sau ceva de genu, sa calatoresc si sa cunost fel si fel de caractere, mentalitati , persoane … bla bla bla :))

2. Daca ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începînd de mîine?

As incepe prn a face clatite, sa invat sa inot si probabil tot ceea ce nu am facut pana acu sau inca nu am invatat …  as face ceva mai traznit o organizatie sau miscare mai dusa cu pluta de data asta!😀

3. Dacă ai cîştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Putin probabil .. nu stiu cine ar rezista , oricat de mult s-ar ascunde tot se va schimba ceva cel putin in modul de a vedea lucrurile … cum problema  castigarii banilor ar fi rezolvata poate m-as mai relaxa la acest capitol si ar creste interesul spre alte pasiuni sau mai mult timp liber …. desi nu cred ca as putea sa stau degeaba si tot as investi si  incerca sa construiesc ceva … nu ei iti aduc neaparat fericirea dar te pot ajuta sa iti indeplinesti cel putin o parte din vise.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?

Nu as vrea sa  scrie pe prima pagina ceva  despre mine … poate undeva pe la  urma insa nu pe prima pagina. Am motivele mele!😀

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

Depinde care prieteni sau ce fel de prieteni …  :D  sa spuna ce vor si ce le lasa sufletelul numai sa fie sinceri!

Cat despre ceremonia funerara cred ca as vrea sa aibe ca fundal sonor melodiile mele de suflet … sa ma ajute sa dorm mai bine! :))

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

Hmmm …. oare mor  maine si toata lumea  stie numai eu nu? … off ce intrebari 😀 ar fi cateva cuvinte probabil care sa ma reprezinte si sa imi fi placut tare mult! Nu spun acu.😉

7. Cînd erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea “tu ce vrei să te faci cînd vei fi mare?”

Probabil cand eram foarte mic  pentru ca nu imi amintesc sa fi fost intrebat sau sa fi raspuns la asemenea intrebare … Copilaria mea e ceva mai aparte!🙂

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

Ar fi trist … sa nu poti esua  sa fii sigur mai tot timpul de succes … ce farmec ar mai fi?😛 As zbura in cosmos cred!!! :)))

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

Sa le spuna adevarul … si poate visele mele!😉

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sînt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Mergi la o bere?

Ce amintiri frumoase iti vine acuma in mine?

E gata jurnalul?

Asa … greu a mai fost :))) , prea multe intrebari pentru ziua asta … leapsa ar trebui sa o dau mai departe dar cum am dat una astazi si nu imi place sa ma repet sa o primeasca toti cei care citesc acuma si nu am reusit sa le daruiesc o leapsa in primire!😀

Fine.

Last edited by Invizibilul on ianuarie 18, 2009 at 11:07 pm

10 thoughts on “A dat leapsa si peste „Invizibilul”

  1. super ideea cu melodia
    bun blog, sunt mai toanta si nu stiu sa umblu pe aici calumea da e de bine
    si multe admiratoare ai!!!

  2. Pingback: Leapsa « Lolissima’s Blog

  3. @relaxuasabi: eu admiratoare? naaaaaaaa 😛 si nu mai zi ca esti toata .. da stiu majoritatea femeilor se cred asa inda daca o mai si zic in gura mare ca o scuza e de rau :))) daca tu esti toanta eu sunt popa … nimeni nu a fost nascut invatat!😉

    @Sufletica: imi cer scuze nu prea am intrat in ultima vreme pe aci … insa daca imi mai dai leapse sa treci si pe aci sa imi dai cate una dupa cap … ca eu sunt mai dus cu sania uneori :))

    PS: asta e valabil pentru toti care vor sa imi trimita o leapsa😛

    Asa si acuma ca tot am inceput cu asta sa fac si aceasta leapsa de la Sufletica … sa nu raman dator!😀

  4. okey, am bagat la mansarda msj-ul, cu siguranta ca voi trece si iti voi lasa ceva scris pe perete pe aici.. numa ca io sper sa nu mai am parte curand de lepse. asta din seara asta m-a secat de tot🙂

  5. imi place raspunsul la 9😉
    Are dreptate relaxuasabi, ai multe admiratoare, numai fete comentam pe aici🙂

  6. @Sufletica: poti arunca si cu rosii, mere, bulgari de zapada si tot ce gasesti … in mine; mi se mai intampla sa merg pe strada si sa nu observ lumea … dar apoi aci unde mai intru din cand in cand😀

    @lolissima: nu am nevoie de admiratoare😉 pentru asta sunt vedete consacrate ca mircea badea, oreste, gainusa si tot neamul adormit!😀

  7. eh, preocupata cu „inugurarea” americana…am cam chiulit ieri…si azi surpriza…m-am „lepsuit”😀
    voi incerca sa fiu promta…😉

Lasă un răspuns

