Cum ar trebui sa fie invizibila mea …

Marti

Miercuri

JOI

Vineri

21 thoughts on “Cum ar trebui sa fie invizibila mea …

  1. nu e vb ca sunt increzator … doar am gasit aceste filmulete pe youtube si le-am pus mai mult la plesneala .. 🙂 cat despre invizibila mea … este acolo undeva! voi sti cand ne vom gasi.😉

  2. chiar daca sunt femeie,si nu le am cu femeile,sincer zic ca daca as fi fost barbat,as fi gasit interesanta aceasta faptura,iar ca femeie, ma bucur ca exista, tipa adauga frumusete si talent femininului.

  3. @Chrisa: tocmai asta am apreciat la ea😉 mai ales in ziua e astazi cand orice barbat se asteapta ca totul sa ii pice in poala😀 dara sa faca mai nimic!😉

    @clarisa: subsriu si eu la cele spuse😉

    @Alina: ma bucur ca esti acolo … si ce propui?🙂

  4. Interesant…multzi obsedatzi sexual…o tipa care se crede tare si rea pt k e frustrata si satula de sexul comun si plictisitor pe care il obtine…si nimeni nu are cea mai mica idee c s intampla defapt…nici cu ei nici cu cei din jur…multzi va dati cu parerea fara sa stiti defapt despre ce anume vorbitzi…CINE NU SE TEME DE ADEVAR SAU DE NECUNOSCUT SA MA CAUTE…IL VOI INVATA…

  5. Copila,copila,…ar trebui sa il citesti pe Ryu Murakami…in special „Albastru nemarginit,aproape transparent”…si abia dupa ce iti dai seama ca iti place si esti in stare sa fi asa,… atunci sa…

  6. @vladimir6vavilov: cred ca am unele lamuriri de facut:
    1. nu sunt domnisoara din filmulete.😀 Eu sunt Invizibilul si sunt doar unul singur!
    2. daca tot ai propuneri de carti poate imi sugerezsi si mie o prima carte pe care sa o citesc si sa ma satisfaca!😉

  7. @Bogdan Epureanu: nu stiu la ce face reclame insa mie imi place atitudinea si faptul ca nu pare a juca acelasi rol pe care majoritatea il joaca si anume de a fi o simpla leguma.

  8. Invizibilul…raspunsurile care le cauti sunt in interiorul mintii tale…Citeste de Ryu Murakami Ecstasy apoi vizioneaza filmul Revolver dupa c ai terminat de citit…astept o impresie…

Lasă un răspuns

