A doua mea „atentie”…

Am avut o zi plina … am calatorit si am cam obosit se pare! Astazi am dat daca nu ma insel cea de a doua mea „atentie” la cineva … si nu era in euro ci lei 😀 zgarcitul din mine  nu a  dorit sa ii dea euro si am schimbat la banca inainte de intalnire ca sa ii fac in ciuda!!! :))  Nu prea am dat  spaga, mita sau  ceva de genu in viata mea … multi se mira adevarul e ca nu este asa de usor sa fii corect in ziua deastazi. Romanul e invatat sa dea si sa primesca,  este nascut cu asta in sange si mai ales este cultivat cu acest moft.

O aberatie dupa mine … sa platesti acelasi lucru de 2 ori si cand ma gandesc ca tot acest obicei a inceput din vremuri stravechi cand tanti Aglaia a apucat sa ii dea un  ban popi care venise sa ii binecuvanteze casa si famila cum se obisnuieste la inceput de an si cum tanti Marita nu se putea lasa mai prejos a dat si ea dar 2 bani ca sa fie  mai cu mot … si uite asa s-a ajuns la gaini, oite, porci si „cadouri” sau „atentii” din ce in ce mai  valoroase in mai toate domeniile si in societate.  O prostie si trufie a romanului de a fi el mai cu mot fata de altul! Si uite asa s-a ajuns in zilele noastre  ca simplu fapt de a nu da nimica sa fii privit ca un ciudat sau anormal.

Insa eu nu am obisnuit sa dau nimica si desi  poate au fost de atatea ocazii,  am preferat sa fiu corect atat cu mine cat si cu cei din jurul meu desi nu mi-a fost chiar asa de usor. Nici in scoala nu am dat nimica cel putin  in nume propriu … ceea ce se strangea de la toti nu cred ca se poate pune, nici in administratie si in nici un loc prin care sa imi obtin ceva anume in schimbul unui mic cadou! Zgarcit mai sunt  nu am ce spune … nici eu nu stiu cum mi-am permis sa fiu mai altfel decat sitemul.

Acu ceva minute am vazut cum un pacient a fost mutat dintr-un loc in altul si cum a murit pe holul unui spital tocmai pentru ca probabil nu a fost nici o ruda sau cunostinta a  pacientului sa ii dea un plic sau „atentii” celor de acolo ca sa isi faca treaba pentru care sunt platiti tot de noi sa o faca. Daca am ajuns si in halul asta in care  sa lasam oamenii sa moara dor  pentru un prost obicei atunci ma  fut in el sistem… cei care se considera asa zisi „oameni” normali nu au decat sa ma atace … o sa moara cu mine de gat :)))

Last edited by Invizibilul on ianuarie 23, 2009 at 9:16 pm

5 thoughts on “A doua mea „atentie”…

  1. … personal nici eu nu am dat asemenea „atentii” si daca s-au facut, vorba ta, nu au fost in numele meu… dar am avut si trista ocazie de a ma gasi si in situatia de a fi nevoita si chiar fortata sa accept necesitatea unei „atentii” de genul… si culmea ironiei, tot intr-o situatie medicala s-a petrecut… daca nu dai s-ar putea sa treaca cu vederea data viitoare ca ai nevoie de ceva si te uita acolo… si daca se intampla sa mori, ghinionul tau pentru ca n-ai stiut sa atragi „atentia”… cateodata mi-e scarba de tara asta …dar deocamdata traim in ea… si tot ce poti face e sa te impotrivesti cateodata si pe urma sa iti pleci capul, pentru ca majoritatea are putere… minoritatea e calcata in picioare intotdeauna…

    o zi minunata!!:)

  2. asa e invatat romanul sa suporte orice si sa fie scalvul tuturor… si asa ar vrea unii sa ne manipuleze pe toti si daca e posibil sa ne tina in turme ca sa fim mai usor de controlat … macar daca mor sa stiu ca mai iau si doi trei asa zisi „dumenzei ” pe langa mine :)))

  3. din pacate asa e si mi-e sila ca m-am nascut in tara asta in fiecare zi
    si imi zicea cineva ca viata e curva, sa nu o lasam sa ne futa ea, hai sa o futem noi…am crezut

Lasă un răspuns

