Din nou vise…

Astazi se pare ca iarasi m-am trezit  cu un vis in minte … desi mi-am spus ca imi voi aminti de el se pare  cu cat trece timpul il pierd din memorie si se duce! Asa ca incerc acma sa astern ce mai reusesc sa imi amintesc din el :

b69a01ab95533e7144dde39f839ee793_web

Eram parca  pe o inusula sau oricum un loc mai retras sau izolat de restul lumii si mai eram cu cineva probabil cu invizibila mea si stateam intr-un cort de tabara , afara ploua mocaneste si cred ca eram acolo oarecum intr-o excursie.

Era si un fel de  receptie acolo undeva unde era o domnisoara care era trista si parca speriata dar mai apoi am realizat in  acest vis ca defapt  nimerisem intr-un fel de bordel si ca acele fete care erau pe acolo erau   sechestrate si eu eram singurul barbat de acolo care nu venisem „la curve” :)))  Oricum interesanta senzatie desi nu prea vad legatura probabil ca am ajuns pe acea insula din intamplare … oricum interesant vis nu am ce spune! Altceva nu mai reusesc sa imi amintesc desi stiu ca ar mai fi dar asta e … daca eram cu  invizibila mea amandoi in acel cort si mai si ploua era de bine! 😀

Acuma trebuie sa ma pregatesc sa decolez in alt oras la unul din aceeasi multi comunisti la care tre sa apelez si sa vad ce se poate rezolva … nu de alta dar chiar ma pot astepta la orice! Continui ceva inceput de saptamana trecuta dar care vad ca merge tare greu si anevoios … defapat cam asa merge totul pe al noi.🙂

Astazi pe mai tarziu dupa ce vin probabil voi mai publica si melodia saptamanii care mai mult ca sigur este una care am descoperit-o pe  un anumit  blog care il voi numi la momentul potrivit … sper numai sa nu fiu intr-o dispozitie prea proasta si sa nu am chef … 🙂 adica sa nu imi iasa nimica astazi si sa fiu suparat!😛

Pe parcursul acestei zile daca voi avea  inspiratia si desigur timpul necesar voi mai reveni cu alte ganduri care mi-au ramas impregnate de  ieri in minte dar care nu am mai reusit sa le arunc pe aci.😉

Desi e marti hai ca e de bine … pe ei pe mama lor!   :)))

Last edited by Invizibilul on ianuarie 27, 2009 at 11:01 am

3 thoughts on “Din nou vise…

  1. interesant vis si eu am avut ceva asemanator,tot cu niste fete sechestrate,erau doua si le-am vazut cand am deschis geamul sa fug,erau moarte si am simtit mirosul in vis,apoi a intrat cineva pe usa si m-am trezit,visul l-am avut acum cam doua saptamani si in ziua aia am pierdut avionul,iar cineva m-a intrebat daca ma uitasem la televizor(in franta)cu o seara inainte,am zis ca nu,persoana mi-a zis ca aratase la tele cum doua fete fusesera sechestrate de ani de zile de un proxenet…da…ce chestie…scuze pt.povestirea mea lunga

Lasă un răspuns

