Rasul se invata… :D

Acu ceva momente vizitand blogul fericirea se invata am dat si peste acest filmulet pe care stiu ca l-am mai vazut acu ceva vreme  si care cu siguranta va incerca sa mai schimbe nitel acesta stare  generala de melancolie care parca tinde sa ramana printre noi.

Vizionare placuta! 😉

Last edited by Invizibilul on ianuarie 30, 2009 at 5:27 pm

Si daca tot am inceput acest articol intr-o stare mult mai amuzanta am incheiat aceasta zi cu un film interesant: „Anything else” care care m-a facut sa zambesc  de multe ori … unele  lucruri care sunt asa de ciudate dar reale din viata noastra , lucruri poate inexplicabile ba chiar m-am regasit uneori in pielea unuia dintre persoanje si stand asa  si privind de la rece chiar ma amuz cat de incalcita  poate sa fie viata.

Si ca o mica concluzie care mi-a placut la finalul filmului:

„In viata nu vor fi putini cei care iti vor spune cum sa traiesti, o sa aibe toate raspunsurile… ce sa faci si ce nu. Nu te certa cu ei. Spune-le: Este o idee excelenta! si apoi fa ce  vrei.

Orice ai scrie, vezi sã fii cât mai original, dar dacã trebuie sã furi, sã furi de la cei mai buni. Si dacã ai mare grijã de stiloul tãu si îl usuci dupã fiecare folosire, o sã dureze mai mult decât orice altã relatie.”

Last edited by Invizibilul on ianuarie 30, 2009 at 11:56 pm

3 thoughts on “Rasul se invata… :D

  1. in legatura cu anything else..chiar nu mi s-a parut amuzant.Ideea filmului e chiar interesanta dar pe mine unul pot sa zic ca mai mult m-a enervat..Parca prea prost era baiatul din film 😀
    F bine subliniat finalul filmului 🙂

Lasă un răspuns

