Pentru invizibila mea!

„just play” melodia de ce urmeaza:

singuru’ lucru’ gresit la o femeie, e ca uneori uita cat de mult valoreaza…  Da si Invizibila mea  face uneori aceeasi greseala, insa are acel ceva in plus fata de restul,  undeva in interiorul ei ceva nu o lasa sa renunte la speranta.

cde271d49c0031c320dad2cb82c4b45e_web

Cum as putea descrie iubirea adevarata … e greu! mai degraba cred ca mai bine ar face acest lucru unele melodii sa incerce sa o contureze si sa ne faca sa o simtitm cu adevarat. Deschid o noua pagina in acest jurnal … o pagina unde voi incerca sa imi imaginez, sa imi simt si sa imi conturez asa cum ar trebui sa fie Invizibila mea. Si pentru ca tot am primit o cerere oarecum in acest sens la un articol de al meu mai vechi …. astazi m-am decis sa incep prima fila din acest mic jurnal dedicat ei … acelei persoane care este acolo undeva si care probabil navigheaza ca si mine prin aceste ape tulburi uneori ale vietii.

iubire-pura

Multi probabil cand se gandesc la jumatatea lor incep sa isi imagineze si sa vada acea persoana intr-un fel sau altul ghidandu-se dupa unele detalii cum ar fi culoarea parului, ochii, comportament, anii, caracter, aspect fizic si multe alte indicii pe care si le picteaza ca un fel de portret sau fisa standard pe care persoana respectiva trebuie sa o indeplineasca, asta ca sa vorbim in termeni mai tehnici. Ce este ciudat este faptul ca eu chiar nu am o asa-zisa imagine sau profil , pur si simplu nu o pot descrie sau afirma ca vreau sa fie sau sa se incadreze in anumite tipare … pur si simplu o simt ca este acolo. Da probabil multi imi vor spune ca visez frumos sau e doar o incapatinare de a mea insa atata timp cat eu simt … nimeni nu imi poate rapi acest lucru si fiecare poate sa creada ce doreste.

Cat despre vise … nu pot spune ca sunt  neaparat visator … pur si simplu am propria mea impresie, caracter sau opinie fie si incapatinare mi-ar spune unii insa va garantez ca sunt cat se poate de realist cu privire la acest aspect. Sunt constient ca sansele nu sunt asa mari … insa nici nu au cum sa fie pentru ca este doar o singura persoana … este ea intre atatea femei. Nu alerg ca in basme dupa printese desi consider ca sunt mai de moda veche insa nici nu ma pot impotrivi la lucrurile pe care le simt … mai ales in aceasta lumea parca din ce in ce mai indiferenta unde se incearca sa devenim ca niste roboti si sa nu mai simtim nimic.

Cam atat cu cuvintele pe astazi … restul sa „vorbeasca” melodia!😉

simte-melodia

Va urma

Last edited by Invizibilul on februarie 2, 2009 at 1240 am

20 thoughts on “Pentru invizibila mea!

  1. Visele nu ti le poate lua nimeni. Nu înceta să visezi pentru că vei înceta să trăieşti. Şi apoi.. visele chiar se pot împlini căteodată🙂

  2. visele au si ele un farmec … cine nu are vise, atunci nu are prea multe😉 de cele mai multe ori totul depinde de noi sa obtinem ceea ce dorim. Indiferent ca viata ne mai trece si prin unele momente mai nefericite asa ne creeam si formam, ne construim ca persoana, ne cladim pentru ceea ce suntem si vom fi candva!😀
    acesta este doar un semn … ca acea prima picatura de ploaie😉 melodia o dedic ei sa stie ca sunt aci si ca in curand ne vom intalni sau mai bine spus „reintalni”😉 si astfel povestea a inceput …

  3. lasati-ma sa visez !!! nu-mi furati visele !!! eu cred in vise si fara nu as fi eu…o sa gasesti anonima ta si impreuna o sa visati frumos !!!

  4. am spus eu mereu ca „nu te vad” si era chiar adevarat… nici nu as avea cum…dar te-am simtit… ti-am simtit sufletul frumos…si o invidiez pe cea care iti va fi invizibila…

  5. eu nu o invidiez, doar ma bucur pentru ea. Si pentru tine…si va doresc multi ani frumosi impreuna!
    Hai ca mai am putin si va cunun😀

  6. intr-un drum, cel mai frumos moment este „inceputul”. Cand emotia nu-ti da pace, cand te temi si sa respiri ca sa nu cumva sa alungi visul, cand simti prin toti porii fiintei pe celalalt, cand ai nevoie de el ca sa intelegi rostul zilei de maine, cand simti ca infloresti ca un cais in luna mai, si ciripeii canta necontenit printre ramurile tale iar fluturii te infasoara in zborul lor….Apoi, cand visul se transforma in realitate, in certitudine…te parguiesti la caldura Soarelui tau…rodind ca un par altoit…:)

  7. All I need is a little time,
    To get behind this sun and cast my weight,
    All I need is a peace of this mind,
    Then I can celebrate.

    All in all there’s something to give,
    All in all there’s something to do,
    All in all there’s something to live,
    With you …

    @nikcoole: multumesc pentru ca mi-ai amintit de aceste versuri … cu siguranta aceasta este melodia acestei saptamani!😉

  8. eu atat de mult imi doresc sa iubesc incat odata m-am gandit asa:mai,eu in viata asta voi iubi,caci prea vad ca mi se prepara ceva,prea vad ca pasi mei duc intr-o directie,dar daca voi iubi,cine e dragostea mea,unde este,ce face,mi-e dor de el,vreau sa-i simt prezenta.si de atunci de la aceste ganduri, deseori imi face cate o vizita in mintea mea si de fiecare data simt o caldura interioara care ma linisteste…pana voi simti dragostea adevarata,nu uit sa ma apropii de cei din jurul meu si sa infloresc.Melodia ma face sa nu uit frumosul,asta imi inspira…🙂

  9. hai ca blogul tau mi-a fost companie placuta daca tot nu aveam somn,voi mai continua caci ceea ce citesc,ma apropie de ceva care ma face sa ma simt cumva,cum aveam nevoie mai des…

  10. Daca nu am visa, cred ca nu am mai avea dreptul la propria existenta. Ce este, de fapt, visul? SPERANTA CE NE ANIMA CLIPELE, CEA CARE NE DA CURAJUL SA TRECEM PESTE SECUNDA ACTUALA. Cu totii trecem prin viata aceasta precum firele de nisip maturate de valuri, dar fiecare dintre noi tinteste in sufletul sau sa fie o urma in acest neant, atat de simplu, atat de ordonat de efemer. INVIZIBILA, atat de anonima si, totusi, ata de unica. Chiar si fara nume, ea poate fi definitia iubirii. Chiar si fara chip, ea poate fi oglinda propriului tau suflet. Invizibila, o stii, o cunosti, o doresti, dar inca nu a venit momentul sa o definesti. Cea care va da semnalul de recunoastere nu poate fi decat inima ta, cea care nu poate fi, niciodata, inselata. Azi, sau maine, va fi si timpul ca Invizibila sa aiba un nume, un chip, un semn al trecerii tale prin poarta iubirii.

  11. Ii dau dreptate Clarisei, si Sorinei..🙂
    Dar EU vreau sa fiu invizibila ta! Pt ca te-am gasit, invizbilul meu!🙂
    Am dat un search pe google dupa teardrop si mi-ai aparut tu.. (cliseu?) nu pt mine..

Lasă un răspuns

