Romania si traficul de persoane!

Nu stiu cati dintre voi ati apucat sa vizionati filmul Human Trafficking. In filmuletul de mai jos sunt cateva secvente din acel film si care sunt cat se poate de sugestive si fara comentarii.

Aseara am primit o intrebare destul de interesanta de la cineva … domnita V m-a contactat pe mess si am dezbatut un subiect tare interesant si fascinant petru unii. Prefer sa va las sa cititi discutia noastra si voi reveni apoi cu comentariile de rigoare.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

domnita V: cum iesi dintr-un anturaj care pare foarte tentant dar e si foarte daunator ..? si care anturaj pare singura cale?
Invizibilul: 😕  explica … tentant in ce sens?
domnita V: 😕
domnita V: nu vreau sa detaliez …
domnita V: tentant la modul ca e altceva
domnita V: e total diferit de lumea in care ma invarteam eu de obicei

Invizibilul: pai conteaza cum intelegi tu
Invizibilul: ca sa poti sa iti dau un raspuns
domnita V: dar e daunator
Invizibilul: bun, daunator in ce sens?
domnita V: simt ca e o decadenta
Invizibilul: adica ce poate fi rau
domnita V: pai drugs sex money compromise
domnita V: asta e anturaju momentan nu sunt implicata doar vad asist
domnita V: dar ies cu ei
domnita V: si ma simt bine in preajma lor
domnita V: insa incep sa simt ca se produc schimbari cu mine
domnita V: foarte usor

Invizibilul: inteleg… pai depinde de tine
Invizibilul: eu unul nu as da aci indicatii, nu vreau sa fiu partas la ceva ce sa te influenteze
Invizibilul: sa ma simt oarecum responsabil
Invizibilul: ce pot face este sa imi spun opinia mea, ce as face eu
Invizibilul: fiecare e liber sa aleaga

domnita V: dar in mediul asta nu prea ai timp sa alegi te simti dus de val cumva
domnita V: mereu am fost stapana pe situatie de data asta … nu prea

Invizibilul: pai cu asta se pare ca suferim in vremurile astea, ne lasam dusi de val
Invizibilul: uneori nu cel care il vrem cu adevarat

domnita V: asa e
Invizibilul: sa inteleg ca devii dependenta?
domnita V: nu dependenta la ce te gandesti cand zici dependenta ?
domnita V: eu nu consum nimic
domnita V: astea sunt tentatiile
domnita V: face parte din anturaj

Invizibilul: asa, pai … sa o luam cu inceputul
domnita V: dar simt ca sunt pe cale sa ma schimb daca mai stau cu astia si nici sa ii refuz nu prea am cum …ma intelegi ?
Invizibilul: daca esti intr-un anturaj, unde scrii ca tre sa fii ca restul?
domnita V: sa ii refuz adica sa nu ies cu ei
Invizibilul: fiecare are propria persoanalitate
domnita V: asa
Invizibilul: uite eu cu fostii colegi
Invizibilul: toti fumau si eu nu ….  asta  nu insemana ca nu ma simteam si eu bine! desi fumul nu imi placea
Invizibilul: ce vreau sa spun este ca nu m-am apucat de fumat de dragul lor 🙂

domnita V: uite de exemplu in mediul asta este un tip care e mai masiv asa mai dur nu are sens sa il descriu cert este ca ii plac si chiar daca de obicei nu ajungeam in posturi intime cu cien nu voiam cu asta am ajuns mai mult pentru ca avrut el si pentru ca imi era teama sa il refuz in orice caz nu mi-a pus-o dar ….
domnita V: DAR …
domnita V: chiar si atat cat s-a intamplat nu se intampla daca reuseam sa ma impun
domnita V: insa el e genu care nu intelege ca ar putea fi refuzat

domnita V: si ca il vad ca pe un amic
domnita V: asta e un exemplu de lucru cu care ma confrunt cu astia
domnita V: apoi  mai sunt lucruri pe lista

Invizibilul: iti era teama sa il refuzi?
domnita V: cert este ca eu stau in camera cu o fata singura prietena cu care ma distrez eu in ***
domnita V: si de la ea am intrat in mediul asta

Invizibilul: asa
domnita V: astia sunt prietenii ei
domnita V: si daca nu as iesi cu ei nu as iesi deloc pentru ca nu am bani ca sa ies
domnita V: as iesi in parc ceva de genu
domnita V:  🙂  ma intelegi ?

Invizibilul: da, oarecum … vag ca nu dai prea multe detalii
domnita V: ei cu ei … ies numai in locuri faine etc
Invizibilul: bun si care e legatura?
Invizibilul: sa inteleg ca daca esti ca ei .. ce?
Invizibilul: practic ce schima?

domnita V: legatura e ca eu ies numai cu colega asta si daca as incepe sa o refuz pe ea nu as mai avea deloc cum sa ies sa ma distrez si ca daca totusi continui cu iesirile astea eu o sa ma schimb si mai mult …
domnita V: nu sunt ca ei dar ma simt schimbata de cand imi petrec timpul asa
domnita V: si totusi nu vad cum sa ies dintre ei .. m-ai inteles ?

Invizibilul: 😕
domnita V: e si tentant dar stiu ca nu e bine
Invizibilul: si totusi in ce anturaj e  colega asta a ta?
domnita V: e un anturaj foarte periculos
domnita V: de asta zic ca imi era teama sa il refuz pe ala
domnita V: asa cum as face-o cu un tip obisnuit

Invizibilul: trafic de persoane?
domnita V: si asta
domnita V: eu stiu cateva chestii nu stiu totul

Invizibilul: droguri?
domnita V: ai inteles ce anturaj e
domnita V: eu pana acum nu am mai avut ” gashca ” .. si acum cand am ma simt cu totul depasita

Invizibilul: ai incercat sa pui in balanta?
domnita V: eu am pus in balanta insa tot ce am gandit i-am zis prietenei mele
domnita V: si probabil asta nu trebuia sa fac
domnita V: trebuia sa tac si sa fac nu sa intru in justificari

Invizibilul: of of
Invizibilul: da nu trebuia sa ii zici
Invizibilul: cat de bine o cunosti pe prietena asta a ta?

domnita V: eu sunt singura prietena sincera pe care o are asta si in mediul asta nu gasesti una care sa fie cinstita de asta ea vrea sa ma atraga dupa ea
domnita V: o cunosc din anu 1 de facultate dar abia acum pot spune ca o cunosc pe deplin … eu sunt in anu ***

Invizibilul: ea cum a ajuns in acest anturaj? are prieten sau cum?
domnita V: simplu
domnita V: da are prietenu

Invizibilul: de cat timp?
domnita V: de vreo 3 ani
domnita V: eu am fost cea care a lasat mereu de la ea

domnita V: si i-am respectat spatiul ei
domnita V: dar ea nu mi l-a respectat pe al meu
domnita V: si lasand de la mine m-am lasat invadata
domnita V: cu alte cuvinte
domnita V: si acum
domnita V: daca ii zic

domnita V: in seara asta nu vreau sa ma vad cu astia
Invizibilul: eu iti zic o chestie
domnita V: ea incepe cu figuri
domnita V: zi*

Invizibilul: e tare greu ca o fata sa creada  in alta fata, sau sa aibe incredere
Invizibilul: de obicei e acea invidie
Invizibilul: nu stiu…  fetele se injunghie pe la spate
Invizibilul: eu recomand oricarei femei sa nu aibe incredere deplina in prietene
Invizibilul: putine sunt acele care chiar merita
Invizibilul: si daca ea sta in asemenea anturaj
Invizibilul: nu stiu ce sa spun
Invizibilul: fetele sunt cel mai usor de influentat .. dar  si manipulat

domnita V: pai si eu locuiesc in aceeasi casa cu ea mai exact in aceeasi camera cum o scot din viata mea ?
Invizibilul: pai nu tre sa o scoti
Invizibilul: eu iti zic sa pastrezi o distanta

domnita V: cum?
Invizibilul: eu nu stiu acuma ce sa iti spun, eu daca as fi in locul tau nu m-as baga
Invizibilul: as iesi din cand in cand  si cu ea, dar nu tot timpul
Invizibilul: nu inteleg scuza asta a ta sau faptul ca tre sa alegi o tabara
Invizibilul: si inca o chestie ..crezi ca prsoanele care se ocupa cu traficul de persoane ai putea avea incredere in ei?
Invizibilul: ei stiu atat: profit!  adica vad  doar produse si sa iasa banu

Invizibilul: este un film …nu stiu daca l-ai vazut
domnita V: cred ca l-am vazut
Invizibilul: o fata cazuta in asemenea sistem greu mai scapa
domnita V: eu nu cunosc toate afacerile lor le stiu pe alea de baza si mai stiu ca au gagici care danseaza nu stiu daca is alea vandute sau nu
Invizibilul: crede-ma spre binele tau nu tre sa stii nimica
Invizibilul: apoi au motiv sa te atraga la ei si sa te prinda in plasa
Invizibilul: sau sa te ameninte … treaba lor ce fac
Invizibilul: eu iti zic sa ai grija … eu unul nu vad  nici o tentatie, poate doar de forma

domnita V: 🙂
Invizibilul: cand sunt cativa care profita de fete, si se folosesc de ele … cum poti spune ca e o tentatie?
Invizibilul: tentatie la ce? eu iti zic parerea mea, din ce stiu eu … tu faci cum vrei
Invizibilul: dar gandeste-te ca tu vei fi responsabila de actiunile tale
Invizibilul: mie nu imi place cand tre sa trec in exteme

domnita V: pana acum nu am avut nimic care sa le reprosez insa weekendu asta unu care imi era drag asa si imi parea amuzant el a sarit masura in ce ma priveste …
Invizibilul: adica?
domnita V: adica ti-am zis imi era teama sa ii zic vreo doua dar a fost destul de insistent eu nu voiam sa il sarut cu limba ma pupa in continuu si ma ruga sa il sarut si ma intreba ca un nebun de ce ma feresc de el
domnita V: si el are iubita
domnita V: are si sotie

domnita V: si ma rog  a mai facut niste faze cu mine pe care in mod obisnuit nu le acceptam eu
domnita V: deci daca eram atrasa de el era bine dar nu simt asta epntru el
domnita V: insa lui ii place mult corpul meu ii place cum arat
domnita V: si asta imi repeta
domnita V: si acuma chiar m-a pus pe ganduri reactia asta a lui

Invizibilul:  🙂 of   of domane… fetele acestea
domnita V: de asta intrebam .. cum ies ca nu vreau sa accept si mai multe ?
domnita V: asa dusa de val
domnita V: sau nu voiam sa dansez si m-a luat tare de brat si mi-a zis danseaza el nu dansa cu mine statea pe canapea dar voia sa ma vada ca dansez
domnita V: ei cum naiba sa faca asa ceva ?

Invizibilul: ai iubit vreodata?

domnita V: nu …  am fost indragostita , dar nu am iubit

domnita V: am iubit la telefon pe un tip  si apoi pe altu tot prin telefon  :)))
domnita V: dar altfel nu

Invizibilul:  🙂 domnita V
Invizibilul: esti o prada  usoara.. nu ai experienta
Invizibilul: nu am, stiu … si sunt si inocenta

domnita V: ca sa vezi ce alintaturi scotea asta cu mine de parca avea 12 ani … scot niste perle
Invizibilul: domnita V
domnita V: ma simt foarte inocenta cu ei
Invizibilul: tu stii ca barbatii se fac si pe draq numai sa obtina ce vor?
Invizibilul: stii ce simplu e sa  manipulezi o fata?

domnita V: crezi ?
Invizibilul: nu cred … stiu!
domnita V: ma sperii
domnita V: ma sperii
domnita V: pentru
domnita V: ca
domnita V: ma gandesc la astia

Invizibilul: domnita V eu tin la tine
Invizibilul: cum sa iti spun
Invizibilul: cand cienva tien la tine

domnita V: eu vreau sa scap de ei dar ei poate imi stau cu un pas inainte
Invizibilul: nu te atinge cu un deget nu te bruscheaza
Invizibilul: are sotie
Invizibilul: tu  nu vezi?

domnita V: eu nu il vreau
domnita V: tu ai inteles asta nu ?

Invizibilul: crezi ca el ce vrea defapt
Invizibilul: nu il vrei … dar vrei banii? distractia?

domnita V: vrea f mult sa faca dragoste cu mine imi repeta ca un maniac
domnita V: nu vreau sa imi dea bani dar ma simt bine in locuri super si in masini super
domnita V: e o alta viziune
domnita V: numai ca viziunea asta are si alte oglinzi

Invizibilul: pai normal ca vrea sa ti-o puna
domnita V: si eu nu le vedeam pana acum
Invizibilul: masini super … doamne ce zici
domnita V: ce zic ?
Invizibilul: stii ce inseaman sa fii curva?
domnita V: nu
Invizibilul: uite
Invizibilul: asa in aparenta curvele poate par fericite
Invizibilul: insa
Invizibilul: sa stii ca nu e chiar asa
Invizibilul: stii cum e sa  doare ceva inauntru in fiecare zi?

Invizibilul: sa te apese
Invizibilul: sa intepe si sa te roada
Invizibilul: in sufletel

domnita V: n-am simtit
domnita V: atata durere
domnita V: dar na inteleg ideea ta
domnita V: este una din anturaju ala pe care eu o vad nefericita in ciuda banilor si a tot ce are ea

Invizibilul: asa ma pui acu intr-o postura
domnita V: adica ,,?
domnita V: ce postura ?

Invizibilul: nu imi place sa dau sfaturi, dar nici prostia
Invizibilul: si ce ai zis tu in seara asta e multa prostie

domnita V: asta crezi ?
domnita V: nu stiu asta e calea pe care am ajuns
domnita V: si daca ma manifest ca o proasta
domnita V: atunci …
domnita V: inseamna ca
domnita V: chiar am dat de naspa

domnita V: ca ma reduc
Invizibilul: uite, cum sa iti explic …nu vreau sa te acuz
Invizibilul: e si normal nu esti trecuta prin viata
Invizibilul: am si eu o intrebare care are o legatura aparte
Invizibilul: esti virgina?

domnita V: da
domnita V: continua
domnita V: care e legatura ?

Invizibilul: e ca si un inceput de drum pentru tine
Invizibilul: practic nu stii nimica
Invizibilul: esti ca mielul pe camp
Invizibilul: si din pacate sunt mai multi lupi decat pastori
Invizibilul: care mai de care incearca sa te ademeneasca
Invizibilul: daca nu erai virgina si ai fi trecut prin unele lucruri
Invizibilul: te asigur eu ca nu mai gandeai asa

Invizibilul: nu vreau sa crezi ca te acuz
Invizibilul: nu dau vina pe tine

domnita V: nu ma simt acuzata
Invizibilul: esti la inceput insa nici sa ajungi victima unui sistem
Invizibilul: stii cate  fete de treaba am vazut cum si-au distrus viata pentru niste viese? iti zic eu f multe
Invizibilul: nu stiu ce sa mai zic
Invizibilul: nu ma asteptam la asta de la tine …dar uneori unele chestii ne orbeste, ca si iubirea uneori
Invizibilul: tu acu te temi ca nu poti iesi din anturaj

domnita V: nu ma simt orbita ma simt luata prin surprindere cu mult si oricat as incerca sa pun stop nu gasesc cararea
Invizibilul: ai si motive sa o faci … tot timpul este o carare
domnita V: care ?

Invizibilul: doar ca tre sa o ei incet … pas cu pas
Invizibilul: stii ce crede  acel domn?
Invizibilul: e sigur de faptul ca ti-o va pune 100%
Invizibilul: are experienta la acest capitol

Invizibilul: are foarte mare si initiativa mai mult de o gramada
Invizibilul: mie tot timpul  nu mi-a palcut sa depind de ceva anume, de anturaje sau de orice altceva

domnita V: nici mie .. pana in momentu astab
Invizibilul: ce te face sa crezi ca nu ai ce alege? cum imi vb acu zici de parca nu ai avea scapare
domnita V: asa ma simt
Invizibilul: gandesti gresit
domnita V: ori ma copleseste prea tare ” noul ritm :”
domnita V: ori ..

Invizibilul: asa asteapta astfel de persoane… prade usoare de trimis la produs
Invizibilul: apoi santaje, droguri si intri in ceva ce nu mai poti scapa
Invizibilul: si traiesti viata un chin si mai apoi iti doresti sa mori

domnita V: hmm
domnita V: atunci … ma retrag dar e greu eu is genu care iau decizi la modu radical

Invizibilul: inca ceva, nu tre sa fie radical… gasesti pur si simplu un motiv
domnita V: si de data asta ar insemna sa ma mentin in decizie mereu ca invitatiile astea apar din cand in cand
Invizibilul: nu uita ca astfel de persoane nu prea renunta asa usor… mai ales tu cum i-ai dat foc pe paie
domnita V: tocmai asta e si ideea ca nu renunta
Invizibilul: astfel de persoane sunt obisnute sa cumpere tot
domnita V: am vazut
domnita V: ca nu renunta ei usor

Invizibilul: gasesti motive… ba ca  iti este rau
Invizibilul: te descurci tu, cauta o ocupatie sau ca ai prieten
Invizibilul: si inca o sugestie … nu te mai confea totul amicei tale

domnita V: sunt ocupata ziua cu facultatea ei vin noaptea cu propuneri de iesit si colega imi stie viata
Invizibilul: iti stie pe dracu
domnita V: pai asta cred ca e primu pas sa nu ii mai zic ei ce gandesc
Invizibilul: nu…. nici sa nu ii  zici nimica ca isi da seama
Invizibilul: doar sa ii zici ce trebuie, adica sa fii rezervata
Invizibilul: of of in ce te-ai bagat … ai noroc ca nu sunt in *** ca ce bataie iti luai :))) uite la ea 😛

domnita V: hmm
Invizibilul:  🙂 domnita   V
Invizibilul: da 3 palme si trezirea

domnita V: ma bucur ca nu esti inchis la minte si nu mi-ai vb urat cand ai auzit ce iti zic am incercat sa vb cu inca 2 pers de la mine din lista tot baieti cu care ma intelegeam chiar bine si amandoi m-au facut … ca o sa ajung nu stiu ce .. si nu ma asteptam la atata ” intelegere ”
domnita V: da-mi-le tu  :((

domnita V: eu stau o sapt in ***  sunt departe de *** departe de ei
Invizibilul: eu nu am de ce sa te injur
domnita V: e bun asta
Invizibilul: eu tin  la tine, chiar daca nu te cunosc
Invizibilul: insa nici nu vreau sa te vad ca faci ceva ce vei regreta toata viata
Invizibilul: chiar si pentru masini bani distracite
Invizibilul: crede-ma nu se merita … e doar ceva ca sa atraga

domnita V:  🙂 mersi ca esti alaturi de mine si sper ca discutia de azi sa ma ajute! […]

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pentru cei care obisnuiesc sa navigheze prin aceasta lume virtuala probabil au ajuns si pe celebrul site/blog al stimabilei curvette. Printre comentariile primite de ea se observa si unele urme de admiratie si invidie asupra detinatoarei acelui blog, comentarii in care multe domnisoare/doamne isi declara  admiratia ba chiar o considera pe curvette ca fiind un model pentru ele sau ceva  ce si-ar dori si ele sa fie.  🙂

Daca ar sti ele ce inseamana defapt aceasta „stare”, probabil doar curvette stie cu adevarat cum este desi incearca mai tot timpul sa dea impresia ca este impacata cu ea, fericita  si ca are tot ceea ce doreste … cred ca imaginile de mai jos sunt fara comentarii …

Pentru fetele care doresc sa faca astfel de compromisuri eu le zic sa se gandeasca mai bine! Ca sa pricepeti mai bine urmariti  filmele Human Trafficking si Sex Trafic:

14 thoughts on “Romania si traficul de persoane!

  1. de cele mai multe ori, isi aleg singure calea…Si curvette spune ca i-ar fi greu sa renunte….la ce? La banii destul de multi si destul de usor castigati. Sa fii licentiata in jurnalism…si sa alegi prostitutia, fie ea si de lux…cam scartaie. Ori este un jurnalist bun si si-a ales o tema foarte de actualitate si de mare consum in Romania, fie scartie vreo rotita la cap 😀
    A te vinde, inseamna lipsa de respect fata de tine insati, adica suicid….pacat.

  2. @loreley64: nici nu stii ce greu este sa renunte … si cand vedem atatea persoane care le vezi ca si-ar dori sa fie in locul ei doar pentru putinele momente mai … fericite sa ii spunem din viata ei. Cat despre curvette … povestea ei e mult mai profunda decat vrea ea sa arate … acolo se exteriorizeaza, nici nu mai conteaza daca e adevar sau fictiune. Totusi nu as da sanse 0 unei persoane prinse in acest cerc vicios …. totul depinde de aceea persoana si de taria de a intelege si nu a ascunde … si desigur de a merge mai departe! 😉

    @thornofrose: „Human Trafficking” cred ca l-am vazut anul trecut .. nu mai stiu exact sau poate acu 2 ani si da are mare adevar si descrie perfect realitatea cruda a persoanelor cazute in aceasta cusca. Cat de curand sper sa vizionez si celalalt film :”Sex Trafic” care deasemenea arata concret riscurile la care esti predispus daca intri in asmenea sistem.

    Si pentru ca tot vorbesc de riscuri … problema mare la noi este se pare tocmai lipsa comunicarii si prostia … ca in cazul de mai sus e incredibil cat de usor pot fi atrase in aceste retele unele femei .. oare chiar asa de usor renuntam la unele principii pentru asemenea compromisuri?

  3. @thornofrose: sper sa reusesc astazi sa raspund la aceasta leapsa … sunt cam prins in unele activitati si cam sunt plecat … (nu cu sania 😉 ) daca nu reusesc cu siguranta cel tarziu maine o voi face! 😀

  4. traficul de persoane..o poveste vecheeeee, insa nu toti o cunosc. anul trecut am participat la un fel de campanie impotriva traficului de persoane. n`are rost acum sa va zic ce socata am fost cand am aflat mai multe despre aceasta „lume”, insa am ramas tablou cand auzeam reactia oamenilor ( la final, am facut si un scurt sondaj de opinie cu trecatorii de pe strada). majoritatea dintre ei numeau aceste persoane traficate ( se subintelege ca asta se intampla fara voia lor ) drept curve. ziceau ca`si merita soarta pt ca asta vor ele:sex si bani. m`a durut cand ii auzeam cu cata ura si cu cata usurinta rosteau acele cuvinte rautacioase.pun pariu ca daca, Doamne fereste, vreun cunoscut de`al lor ar pati asa ceva, si`ar schimba radical parerea peste noapte
    aaaa , inca un lucru bizar. lor nu le venea as creada ca pana si barbatii sunt traficati.

  5. mi-e mila de dra care s-a incurcat in atatea lucruri fara sa-si dea seama…ai intrebat-o la un moment dat daca stie ce-i aia curva…or something, in orice caz…stie oare cum e sa te simti dupa „o partida”, sa simti ca mirosi, ca….efectiv ti-e scarba de tine, de corpul tau.E trist pentru ea, cu atat mai mult cu cat ea este mai mare(la facultate), totusi..de ce nu incearca sa-si schimbe locuinta? Adica…ma rog, camera?

    Exista vreo sansa sa primesc filmuletele acestea de pe youtube?Vom avea la dirigentie o ora speciala cu chestia asta si ma gandeam ca ar fi interesant sa aratam filmulete, dar parca sa iau intreg filmul va dura mult prea mult si tare mi-e ca vom mai avea si niste imagini care nu ar trebui sa le avem…

  6. Sad, very sad … m-am socat vazind imaginile de mai sus, cunosteam cazul dar nici odata num-am pus in situatia lor.Cel mai grav caz oricum este acea deformarii a erotismulu, sexualitatii, a iubirii in sine in cadrul unei familii…cind sotul cu violenta deseori forteaza sotia, deseori sub chii ingroziti ai copiilor. Este dezastru un asemenea lucru, distrugerea personalitatii, a sufletelor … Dar noi femeile , putem face un singur lucru, in momentul cind spunem NU…sa fie un NU hotarit . Nu trebuie sa acceptam ce se intimpla. Dece nu se arata filme cu barbati brutalizati ? Violati de femei ? Daca ei sunt sexul puternic..trebuie sa abuzeze de asta ????? Hmmm …. trebuie sa ne schimbam mentalitaea, avem nevoie de mult mai multa iubire, empatie, respect in jururl nostru

  7. @bloguldezapaceala: stiu ca sunt programe cate iti pot da jos filmulete de pe youtube … probabil gasesti pe odc sau internet am sa ma interesez pe acest aspect; cat despre domnita in cauza totul depinde de ea … asa cum isi asterne asa adoarme … eu mi-am spus parerea restul nu mai depinde de mine;

    @Alex`andra: lumea cam este indiferenta ca mai in toate cu privire la acest subiect .. insa sa ii vad ca cienva din familia lor pateste asa ceva sa ii mai vad atunci daca tot aceeasi atitudine au! chiar aseara am dat din intamplare peste o poveste reala si singura nu e singura: http://fkiss.wordpress.com/2009/02/11/ana-maria/ pe blogul unei emisiuni pe kiss fm

Lasă un răspuns

