Tema pentru cei solitari – Pregatire pentru ziua Indragostitilor !!

” Nu am fost niciodata singur/a, nu imi pot imagina cum e sa fii singur/a, habar nu am ce fel de sentimente iti poate provoca singuratea ……” – Ai înţeles, nu-i asa,  e ca un ciclu.
Daca ti-ai creat singur/a singuratatea, esti capabil/a si pentru a-ti crea propria pereche, impreuna cu care poti fii cu adevarat fericit/a.

Intotdeauna sa tinzi dupa lucruri marete, inalte cum ar fii dragoste adevărată,  daca te multumesti cu putin, nici odata nu are sa te gaseasca acea persoana pe care l-ai asteptat toata viata ta.

018y051c7o6Mai sunt citeva zile pina la Ziua Indragostitilor şi dacă iti doresti din tot sufletul
ca pina atunci sa ai si tu pe cineva drag linga tine, iti propun sa efectuezi zilnic urmatorul „exercitiu” . (Nu l-asi denumii chiar un joc, pentru ca este un pic mai dificil .)

În fiecare zi, cel puţin o jumătate de oră sa fii intr-o stare complet calm/a, i-ati un caietel si un pix si fa-ti niste notite despre cum te vezi ca si bun/a partener/a, bun/a companie cuiva
Nu te gindii la faptul cum ar trebuii sa fie acea persoana, nu te gindii la o persoana anume, ci concentreaza-te asupra persoanei tale, asupra calitatilor tale placute.  Scrie despre ce ar putea sa te faca o companie placuta pentru  o alta persoana.
Scrie si cele mai amanuntite lucruri care te fac o persoana unicat, mai special/a de restul persoanelor,  pentru ca si acelea sunt importante, si in fiecare zii ce trece  mai adaugi cite ceva .
(Ex: Sunt sociabil/a, am umor , cu mine se poate conversa despre orice, gatesc bine,  îmi place să fac dragoste,  eu sunt o tip/a loial/a …)

Scopul este acela de a ne vedea ca un cadou minunat, o companie superba, un minunat partener, pentru care merita sa se lupte sexul opus.
In momentul cind esti convinsa de asta, ca esti cel mai superb partener,  cind te vezi in postura unuia dintr-un cuplu fericit  o sa para cealalta parte a ta. Cel sau cea care te va completa.

how_to_love_meTotul depinde doar de puterea dorintei tale

Daca vrei sa vezi toate articolele de pana acuma da click aci.

10 thoughts on “Tema pentru cei solitari – Pregatire pentru ziua Indragostitilor !!

  1. sunt zile ca asta in care imi doresc sa ma pot indragosti macar pt o zi..fara s ama gandecs la consecinte ..si sa fie si persoana potrivita si stiu ca asa ceva nu se poate intampla ….o sa scriu pe o foaie dc cred ca ar trebuii sa nu fiu sg pe 14 feb..si o sa pun pe blog ! fix pe 14 feb…

  2. bun venit wishufly printre noi. Mi-am dat seama imediat ca este scris de-o femeie 😉 …
    Eu am fost mereu singura, chiar si cand eram casatorita…asa ca pot spune ca singuratatea este un fel de-a ma defini…nu a fost o alegere, doar ca oricat mi-as fi dorit sa fiu cu cineva…tot singura m-am simtit..exista probabil un DESTIN si nu-l putem decat accepta..Ma bucur insa sa vad oameni indragostiti si fericiti…:)

  3. De ce tre sa privim lucrurile asa ? Nu ne trebuie o sarbatoare importata ca sa sarbatorim lumea. Toata chestia asta cu Ziua Indragostitilor e doar o chestie comerciala….
    De ce nu facem chestia asta de Dragobete .. O sarbatoare a romanilor…
    Si toate se rezolva … mai devreme sau mai tarziu te indragostesti.. Nu e o chestie ce o programezi.

  4. of of .. revenisi dupa o scurta pauza … 😀 sa incepem:

    @lolissima: ai cma gresit autorul 😛 si te inseli nu sunt eu romantic .. pfff deloc 😛

    @joschilotii: raule 🙂 und eai mai vazut tu masculi romantici 😛 sunt pe cale de disparitie 😀

    @Nikoleta: eu unul prefer dragobetele … si da desi nu trebuie o zi anume ca sa fii romantic sau sa iti declari dragostea astfel de zile sunt benefice pentru cei care uita de asta … sa iubeasca in fiecare zi pe persoana de care este alturi nu doar la ocazii speciale;

    @loreley64: ce vrei sa zici ca un mascul feroce nu ar fi in stare sa scrie asa ceva? 😀 eu unul sunt indragostit de viata si tto ce e frumos 😉 si cand va veni timpul si de invizibila mea 😀

    @l0v3s: majoritatea persoanelor care nu au pe cineva alturi de sufletel la asemena zile fie ca e de acest gen 14 februarie sau sarbatorile de iarna tind sa fie tristi … oarecum e de inteles insa nu tre sa privim asa negativ lucrurile! 🙂 decat pe cineva de forma mai bine fara 😉 eu pe 14 voi fi indragostit de viata , natura , flori si tot ce e frumos 😉

  5. Daca ar fi atat de usor, lumea ar fi mult mai fericita:P. Oricat de mult ne-am dori sa vedem partile noastre bune si cele care ne-ar putea „propulsa” in relatia ideala pe care o asteptam, la sfarsitul zilei, din pacate, ne dam seama ca suntem tot singuri…sau putem face din sfarsitul zilei un nou inceput, si astfel nu vom mai simti singuratatea:D. Cam dificil… . Totusi, trebuie sa ne bucuram de ceea ce ne inconjoara, cat mai putem.

  6. @ Dudu – Exact asta este problema, nu avem incredere in noi insine…si suntem cam pesimisti in privinta asta. Daca ne-am dori cu tot sufletul si fara sa ne gindim la lucruri negative cu siguranta am reusii . Gindurile pozivitive doar lucruri pozitive atrag. Eu cred in puterea mintii … si asta este cel mai important . Doar am sugerat acest „joc ” … nu este obligatoriu ….

Lasă un răspuns

