O zi plina de iubire tuturor va doresc ;)

What A Wonderful World

Neata la amiaza!😀 Astazi m-am trezit somnoros si mai adormit ca de obicei…  dar mult mai optimist decat in alte zile. In general cand sunt asemenea zile sau se sarbatoreste ceva anume oameni tind sa fie impartiti in doua catogorii: cei care se simt  bine si plini de iubire si cei care le este indiferent sau traiesc un oarecare regret pentru faptul ca nu au persoana potrivita alaturi. Asta se intampla frecvent cum ar fi la craciun, revelion sau chiar pasti si nu numai.

Eu unul nu consider ca trebuie numai in astfel de zile sa ne etalam dragostea sau afectivitate pe  care o purtam cuiva sau persoanelor dragi noua… cand tinem la cineva tre sa incercam sa le aratam zi de zi ce inseamana pentru noi nu doar in asemenea zile . Insa probabil pentru multi aceasta ocazie le reaminteste sau readuce alaturi de persoana draga asta in ca ca le uita din cand in cand😛

Deasemenea sunt chiar foarte multi in care se gandesc ca in aceasta zi o sa fie „fericiti” mai precis ca o vor face😀 si desigur se folosesc de orice mijloace ca sa obtina acest lucru … ba floricele ba bomboane sau doze de romantism la pachet!🙂

Pentru toti cei cu adevarat indragostiti de persoana draga, de familie, de prieteni, de viata si de tot ceea ce este frumos le doresc o zi cat mai frumoasa!🙂 si sa va bucurati de viata!😉

9fh_cqmbfb

Last edited by Invizibilul on februarie 14, 2009 at 1:16 pm

7 thoughts on “O zi plina de iubire tuturor va doresc ;)

  1. eu simt ca explodez de iubire,si cu ea incerc sa deram barajele celor din jurul meu,cu ea fac multe lucruri zi de zi.cu toate acestea nu am intalnit pe cineva sa iubesc,am nevoie,altii pana la varsta mea au iubit,oare cum sa-mi potolesc dorul?

  2. problema e ca chiar daca stiu sa simt iubirea,nu o pot simti cu oricine in toata splendoarea ei,orice as incerca.

Lasă un răspuns

