Singuri de zilele indragostitilor?

Cum sa supravietuiti teferi acestor zile? Filmuletul ce urmeaza va  arata cum sa supravietuiti celor mai romantice zile dintr-un an, declarate ca fiind si cele oficiale. 😛 Aflati cum sa va celebrati singuratatea sau statulul de persoana „libera”  de ziua lui Valentin sau Dragobete si de ce nu poate sa  intalniti si acea persoana  pe care sa o completati si sa va completeze. 😉

De obicei cand sunt asemenea zile pentru cei care nu au parteneri/partenere este un moment mai nostalgic sau plin de singuratate.  Acest fenomen l-am observat si eu in jurul meu … si am incercat sa incurajez pe cei care erau acaparati de aceasta stare nefasta si neplacuta.  Si nu uitati ca  nu e nevoie doar de o astfel de zi care sa ne reaminteasca cat de mult tinem la cineva si sa le dovedim doar atunci sentimentele. Se sarbatoreste iubirea si tot cei care iubesc pe cineva sau ceva, pe cei care iubesc tot ce e frumos… pe cei care iubesc viata si nu numai. 🙂

33

Stiu ca poate fi greu pentru unii insa nu uitati sa priviti si partea buna a lucrurilor si desigur sa nu uitati sa si zambiti. 😉

Si asa cum am spus in articolul meu precedent , acesta este primul articol dedicat cuplurilor si tuturor celor care sunt sau vor fi intr-o relatie… si pe care le puteti accesa pe toate pe pagina creata in acest scop:  Sfaturi utile Cuplurilor.

Last edited by Invizibilul on februarie 16, 2009 at 1:08 pm

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


11 thoughts on “Singuri de zilele indragostitilor?

  1. Imi place foarte mult ideea prezentata in filmulet. E amuzanta si totusi cat se poate de pragmatica. Ma bucur ca te-ai gandit si la varianta asta de zi a indragostitilor. Mie una mi se pare o prostie sa te lasi cuprins de tristete pentru ca e Sf. Valentin, vorba ta, sa iubesti viata in general e la fel de frumos cu a iubi pe cineva, uneori poate chiar mai satisfacator.(depinde din ce unghi privesti :P) E ca si cand ai petrece Craciunul singur… in fond e doar o alta zi careia societatea i-a dat un nume si o semnificatie… putea fi oricare alta. Si in plus sa vezi partea plina a paharului e intotdeauna cea mai buna solutie chiar daca uneori ne place sa ne plangem de mila. 🙂

  2. tocmai asta am vrut sa si punctez … partea amuzanta! 😉 de cele mai multe ori noi ne complicam viata tocmai ca obisnuim sa dramatizam dar mai ales sa exageram unele lucruri. 🙂 Uneori facem unele chestii si trecem prin unele situatii de care ne amintim cu placere candva si chiar ne amuzam copios pe seama lor.

  3. Omul intotdeauna are obiceiul de a face „din tintar armasar” si deseori in loc sa ne dam seama cite lucruri , frumoase , placute ne ofera viata in jurul nostru indeferent de suntem sau nu singuri.Daca stam si ne plingem de mila mai toata ziua ca suntem singuri nu ca nu ne simtim bine, dar nici cei din jur nu ne vor cauta compania. Si asa ne atragem si mai mult singuratatea. Deseori omul are nevoia sa fie si singur, sa isi poata analiza viata de dinainte, toate lucrurile ce le-a gresit, le-a facut bine, un fel de auto analiza. E bine ca sa ne ocupam de lucruri intr-adevar placute , pentru care nu prea vem timp fiind cu cineva .:)
    Si singuratea are partile ei bune, doar trebuie sa o vedem. Si sa nu tinem mortis , gata vreu sa fiu doar cu cineva ca sa nu fiu singura …. eh sunt multe de scris pe tema asta 🙂

  4. ma amuza faptul ca scriu asteptandu-ma la un raspuns si primesc doua. In loc de o singura viziune sunt rasplatita cu doua viziuni, similare si totusi una dintre ele mai completa decat cealalta. Stiu ca asta nu ar trebui sa fie ceva neobisnuit dar e interesant. Imi place. am observat asta de ceva vreme ca sub aceeasi sigla exista doi autori. si asta ma bucura si ma surprinde in mod placut de fiecare data.

    Cat despre comment-ul lui wishyoufly, clar putem vorbi despre asta ore intregi si nu cred ca am termina…

    imi amintesc de o vorba a cuiva pe tema asta „ca sa stii cum sa fi cu ceilalti mai intai trebuie sa stii sa fii si singur”

    uneori si eu ma pierd intre nevoia de a fi cu cineva si situatia de a fi singur. dar de fiecare data gasesc cate ceva mic si neinsemnat care imi demonstreaza ca si solitudinea ma invata ceva. Si cum spui si tu ce rost are sa fiu cu cineva doar de dragul de a fi cu cineva, care inevitabil o sa se transforme in ceva ce te deranjeaza, ce te mananca pe dinauntru, un fel de boala…

    ooo… da… chiar ai multe de discutat pe tema asta… problema e demna de tratat intr-un foarte lung articol. dar toate la momentul potrivit.

    o zi minunata!!!

  5. eu de sf. valentin am fost dat afara din casa. poate cunoasteti episodul „cafe deko”. nu? ma rog, am petrecut singur. am scos bateria de la masina, mi-am legat clestisorii la coaie, ce mai, distractie, ce vroiam eu sa aflu: daca esti in apa si te curenteaza un sturion pe coaie, flocii ti se parlesc?

  6. Draga Invizibilule,

    Dupa ce m-a parasit prietena mea, fugind cu vecinul, care era si tractorist, viata mea a fost data peste cap. Toata lumea mi-a spus ca era nedevotata, dar nu am vrut sa-i ascult. Acum, de ziua indragostitilor, am vrut sa fac o mare prostie, dar nu am avut puterea. Este usor de spus, sa treci mai departe, dar durerea, cum se vindeca? Eu am studii, adica nu sunt un jeg de tractorist… Cu toate astea, a plecat si mi-a luat totul. Aveam un caine, Matzu, pe care nu l-am mai vazut de cand a fugit. De ce sa ma raneasca atat? Oare sunt fericiti? Stiu ca pentru majoritatea oamenilor, asta pare o mare prostie, chiar un subiect de ras, dar trebuia sa-i spun cuiva… In fiecare dimineata, imi este mai greu sa ma trezesc… Te rog, nu ma judeca. Nici macar nu stiu de ce comentez aici… Numai la ea ma gandesc si la Matzu… Sper sa gasesc puterea de a continua.
    Mult noroc in dragoste, va doresc.

  7. multumesc tuturor pentru ca v-ati spus intr-un fel sau altul parerea .. 😉 ca in orice e foarte importanta comunicarea si interactiunea dintre oameni;

    @AurasM: eu in general nu am obiceiul sa judec oamenii … atat pe cei care ii cunosc dar mai ales pe cei care nu am cum sa ii cunosc; Ceea ce pot face eu si oricine altcienva este sa ne zicem parerea noastra .. pe care fiecare poate sa o ia in considerare sau nu. Si pentru ca ai spus ceva de durere …e si normal sa simtim asa ceva uneori pentru ca nu se poate sa ai parte de fericire pana nu ai trecut si prin opusul acesteia intr-un fel sau altul. Cat despre cazul tau … crede-ma daca eram in locul tau nu ma consumam atata … chiar si daca as tine enorm la ea tre sa fiu constient ca nu se merita un compromis doar de dragul de a nu fi singur. Si cu siguranta daca ea nu ma place atunci nu are rost sa fac un gest necugetat pentru ea pentru ca nu merita acest lucru. Zici ca ti-a luat totul .. eu zic ca gresesti! 🙂 Eu zic sa privesti altfel situatia … esti „liber” profita de asta! E timpul sa te mai gandesti si la tine! 😉 E o oportunitate de care sincer cred ca aveai nevoie … dacat sa fii incarcerat intr-o relatie in care nu aveai cum sa atingi acel ceva la care tu tinzi mai bine sa o ei pe un nou drum. Viata nu se termina cu ea, crede-ma ca sunt atetea persoane si persoane care mai de care mai interesante … si atatea momente pe care viata inca asteapta sa ti le destainuie.
    Puterea nu tre sa o cauti sau sa o gasesti … este in tine, a fost si tot timpul va fi acolo, trebuie doar sa o vezi 😉 si sa iti infaptuiesti ceea ce ti se potriveste!
    Mai gandeste-te nitel si la tine 😉 dar mai ales: Bucura-te de viata!

Lasă un răspuns

