Salvarea relatiei ???

  • Spune exact ce vrei , nu astepta ca celalalt sa-ti ghiceasca gandurile
  • Ai grija de tine ( igiena ) si menajeaza-ti sensibilitatile
  • Dupa ora 22 nu discutati niciodata in contradictoriu
  • Rezolva-ti problemele pe masura ce apar, nu lasa sa se adune.
  • Lasa-ti ranile trecutului sa se inchida.
  • Nu amestecat parintii in povestea voastra, relatia  este doar a voastra
  • Petreceti cat mai mult timp impreuna si incercati sa creati o atmosfera romantica cat mai des posibil;
  • Incercati sa descoperiti cat mai multe lucruri placute pa care sa le faceti impreuna;
  • Aratati-I partenerului ca il iubiti si il pretuiti;
  • Nu lasati plictiseala sexuala sa se inslaleze in relatia voastra;

– wishyoufly

Daca vrei sa vezi toate articolele de pana acuma da click aci.

11 thoughts on “Salvarea relatiei ???

  1. cand o sa am si eu pe cineva..o sa tin cont de astea…pana atunci ” Astept sa-mi dea Dumnezeu buzz” (ps: made by cami ) am zis ca o sa scriu asta undeva si am pus si autorul ca sa se stie !…

  2. @lov3s – Citind cartea „The Secret” am dat de o metoda extraordinara de atragerea perechii perfect ein viata ta :). Am sa scriu intr-un viitor articol despre asta . Multi sustin ca e functionabila 🙂

  3. si daca EL nu este romantic, ba mai mult…detesta romantismul? Sau…nu suporta sa i se spuna „te iubesc” Ai intalnit astfel de barbati? Eu…DA 🙂 si sa fiu sincera, am fost total debusolata. Nici pana azi nu stiu ce-ar fi trebuit sa fac….

  4. @loreley64 – deseori barbatii, se considera fiind mai slabi, daca recunosc ca ar fii romantici.Dar conform constitutiei noastre, fiecare suflet( femeie, barbat) tinde spre dragoste, atentie, gingasie, iubire. Romantismul nu neaparata sta in flori, cuvinte siropoase, in plimbari prin parc tinindu-ne de mina. Orce barbat e un copil nevinovat in sinea lui, chiar de in exterior nu arata asta. Deseor nu este uitata mama, grija ei pentru baietelul lui.Orice inima de barbat poti cucerii cu un pic de gingasie, atentie…cum ar fii de ex. daca el venind acasa de la servici il astepti cu mincarea lui preferata, punindu-se la masa ii masez umerii, il saruti la timple, ii spui ce i-ai simit lipsa toata ziua. Eventual in timpul ce consuma mincarea stai in fata lui si povestiti, il intrebi se servici, de lucrurile in cadrul zilei … te interesezi de el, ssi nu il stresezi cu o plimbare prin parc, sau cu probleme tale. Au nevoie sa se simta dadaciti mult mai mult ca femeile. Si sunt multe alte metode prin care poti face un barbat asa zis ” macho” sa se topeasca ca un copil nevoias de dragoste 🙂
    Cheia tuturor lucrurilor esti TU, femeie, foloseste-ti mintea si vei vedea ca relatia ta va devenii mult, mult imbunatatita.

    Iti doresc succes daca doresti sa aplici sfaturile mele, dar iti spun din propria experienta ca vei reusii, mai ales daca preseri totul cu multa iubire si nici o data nu astepti ca sa primesti rasplata pentru ce daruiesti.

  5. perfect adevarat..as mai adauga siceritatea indiferent de natura situatiei..altfel se pot crea confuzii inutile si complet daunatoare relatiei

  6. multumesc de sfaturi wishyoufly. Cand o sa am o relatie voi incerca sa le aplic, pana atunci insa, citesc si invat de la voi prietenele si prietenii mei. Thanks a lot.

  7. eu am intalnisem un barbat care refuza sa spuna te iubesc sau „dulcegarii” 🙂 pana nu a simtit in inima lui ca iubeste,ar mai fi si persoane care le e greu sa se deschida de frica ca nu sunt intelesi,si cei care nu stiu sa primeasca din frica ca vor suferii,mai sunt tot felul de situatii,important e sa ai inima si mintea deschisa,si lasi iubirea din tine sa creasca.

  8. si un pas important in conflicte e sa fii corect fata de tine, de celalat si de dragoste(pe ea nu o poti minti,etc)

Lasă un răspuns

