Pentru EL

        Azi e o zii mai melancolica, simt un gol in mine, stare ce imi produce aceasta melodie. Inchid ochii si ma las dusa de valurile fanteziilor, a dorintelor suave existente in mine  . O ascult inca o data si inca o data , si ma simt ca visul meu devine realitate  🙂

                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                          – wishyoufly

7 thoughts on “Pentru EL

  1. frumoasa melodia…si eu trec prin astfel de momente , si iti spun sincer ca nu as putea fara , sunt sarea si piperul in viata mea !

  2. eu trec prin altfel de momente,cand imi simt sufletul si iubirea singura…si cum zice hime nu as putea fara,uneori cand in jurul meu sunt numai bariere,simt scurt senzatie de enervare si nevoia de evadare,de regasire cu…nu stiu cine,sufletul e nascut sa iubeasca… 🙂

  3. l0v3s- ca te multumesti cu starea asta si nu ai curaj sa o cauti in realitate,si din evadarea de care spuneam trebuie sa evadezi,caci cum e asa de atragatoare,daca ramai prea mult in ea,vei iesi cu un gust amar si vei observa ca nici starea aceasta si nici realitatea nu te mai satisfac,daca prin ea,si prin alte stari,te apropii de sufletul tau,de tine nu-i nici o problema,dar te asigur ca sufletul va vrea sa evadeze si din aceasta stare pt a gasi in realitate alt suflet,atunci tu trebuie sa fii atenta…

  4. Eh, stările astea sunt trecătoare, sau aşa ar trebui să fie. Iar dacă simţi cum „visul devine realitate”.. e perfect 😉

  5. ” Iar dacă simţi cum “visul devine realitate”.. e perfect 😉 ”
    -da ai dreptate,sa simti,ar fi deja extraordinar,nu doar sa „vezi”…

Lasă un răspuns

