Am revenit … la treaba ;)

Just feel the melody

Dupa o perioada de absenta iata ca revin si eu … :D  Am avut doua saptamani destul de incarcate, stresante si foarte obositoare. Am dormit in ultimile 13 ore si tot ma simt obosit, insa ceea ce este mai  important este faptul ca am reusit sa fac ce mi-am propus si in acelasi timp sa imi iau revansa pentru nereusitele de anul trecut. Nu degeaba am lasat melodia acestei saptamani spre final si am ales acest gen de melodie. Astazi si maine relaxare … mai apuc sa vin la zi cu blogul sa citesc comentariile si articolele si sa revin la zi in toate. Am inchis un capitol dar in acelasi timp am deschis altul, unul poate si mai complex cu colaborari si tot felul de activitati dar tocmai aci este frumusetea. Si pentru ca tot vine si primavara si luna Martie este si una din lunile mele favorite voi veni cu unele noutati atat pe acest blog cat si in alte lucruri mai persoanale sau nu … da totul la timpul lor.

Si inainte sa inchei aceasta „revenire” si sa ma retrag iarasi un pic la somn vreau sa va anunt, asta daca nu ati observat deja, faptul ca acest blog este nominalizat la 4 categorii la roblogfest 2009. Astfel daca aveti timp, chef sa va faceti cont acolo pentru a putea vota sau considerati ca acest blog merita votul vostru va invit sa va exprimati parerea. Mai sunt 3 zile de votare asa ca votare placuta!😉

Pana data viitoare … numai bine! ;)  Invizibilul e pe un nou drum!

Last edited by Invizibilul on februarie 28, 2009 at 8:08 am

7 thoughts on “Am revenit … la treaba ;)

  1. auzi! am incurcat ulcelele prietene
    scriam la invizibila
    si de fapt cu tine am eu treaba
    ce mai ravagii fac si femeile astea cand apar!!!
    bafta!
    eu nu las pe nimeni sa scrie pe blogul meu
    fiecare cu lenjeria lui
    acum chiar ca poti sa nu ma mai citesti, chiar daca ma sustineai sus si tare acum ceva vreme
    te-am barfit cu sufletica azi
    esti mai pretios acum?

  2. @contesa: nu prea am inteles ce ai vrut sa insinuezi … ce invizibila? cat despre wishyoufly: scrie pe acest blog pentru ca mi-a placut cum scrie si pentru ca m-a ajutat in unele momente mai dificile prin care am trecut eu … nu vad care e legatura cu spalatul rufelor … consider ca este o rautate dn partea ta!
    Cat despre faptul ca nu te-am citit … daca ai avut timp sa observi am lipsit o perioada si nu prea am avut timp de internet in ultimile 3 saptamani … si in plus nu stiam care este noul tau blog… cred ca ai facut niste afirmatii la nervi care nu isi aveau rostul;
    cat despre ultimile tale doua afirmatii chiar nu le-am inteles … astept explicatii.

  3. am vorbit despre tine da frumos prietene stai relax. chiar scrii foarte bine. ref la lipse si eu am lipsit mult si pe bune, am crezut ca prietena ta scrie la tine pe blog, in fine.
    imi place blogul tau nu te agita

  4. @contesa: nu ai crezut … colega mea chiar scria aici pe blog😉 ai nitel rabdare ca ajung si pe la tini sa vad ce mai facusi pe acolo .. prcatc astazi am aflat ca ai alt blog … 😀

    @loreley64: bine te-am regasit😉 posibil sa fiu si ghiocel .. oricum am multe de recuperat si citit …😀 important este ca se aproprie primavara …si ziua mea😉

Lasă un răspuns

