Ce imi doresc de ziua mea…

Just feel the song

– sa simt primele raze de soare la inceput de zi;

– sa simt in manuta puritatea unor ghiocei;

– sa zambesc cand privesc ceea ce imi place;

– sa tin de manuta babuta mea😉 ;

– sa simt primele picaturi de ploaie cum imi cad pe fetisoara;

– sa ascult si sa simt melodiile mele care imi fac placere sa le aud;

– sa privesc un ingeras de copilas care se tot uita la mine cu ochisorii sclipind;

– sa stau intins pe iarba sa simt mirosul ei si sa privesc cerul primavaratic;

– sa fac ceea ce nu as fi crezut ca pot face;

– sa  ma redescopar zi de zi;

– sa nu incetez sa visez si sa tind  spre visele mele;

-sa simt mirosul copacilor inmugurati si infloriti;

– sa descopar locuri noi si necunoscute de lume;

– sa pictez o noua zi in viata mea;

– sa sustin lucrurile, peroanele si miscarile in care cred;

– sa aduc noroc si sa imprastii energie pozitiva celor din jurul meu;

– sa fiu eu: incapatinat, moftoros, copilaros, ciudat… uneori😉 ;

– sa fac ceea ce imi place;

– sa simt valurile marii;

– sa am propriul meu caracter si mod de a privi lucrurile;

– sa iubesc tot ce e frumos si tot ce merita si ma merita;

– sa cunosc persoane cat mai variate si diferite, sa comunic si sa interactionez;

– sa traiesc viata asa cum pot si stiu mai bine.🙂

Invizibilul … is a  Lucky Man! 😉

martie_ghiocel

~Invizibilul~

Last edited by Invizibilul on martie 3, 2009 at 10:22 am

13 thoughts on “Ce imi doresc de ziua mea…

  1. Eu iti doresc din suflet sa ai parte de toate astea si nu doar de ziua ta ci in fiecare zii din viata de de acum incolo, si cind se aduna norii ( din cine stie ce motive ) deasupra capului tau …sa iti amintesti de ce ai simtit in momentul cind ai scris articolul si sa reinvie tot in sufletul tau … si sa iasa soarele din nou .

    „La Multi Ani INVIZIBILULE :*!!!” oricind ar fii asta

  2. mama, da’ stiu ca iti doresti ceva…nu te multumesti cu putin🙂
    LA MULTI ANI FRUMOSI SI BUNI, ALATURI DE TOTI CEI CE TE IUBESC, ALATURI DE SOARE SI NORI, CER SI PAMANT, DE FRUMUSETE SI INOCENTA, DE DRAGOSTE SI SPERANTA, DE NOROC SI CHIBZUINTA, DE VIATA IMPLINITA ….SI TOT CE-TI DORESTI AZI, MAINE SA TRANSFORMI IN REALITATE!

  3. pff.ce-si mai serbeaza pestii zilele de nastere ;)) ieri a fost a mea, zilele astea a ta (ca nu stiu exact cand:P) ce sa-ti zic, sa ai parte de tot ce-ti doresti, sa te bucuri de orice clipa si, remember, nu esti „invizibil”😉 in lumea asta, fii sigur ca exista persoane care tin la tine intr-un fel sau altul, persoane care te fac sa contezi, sa traiesti cu adevarat🙂 pretuieste fiecare clipa perecuta alaturi de ele si ai sa simti bucuria de a trai pt ca nu valoram nimic fara cei de langa noi. Pupici si LA MULTI ANI!

  4. sa dea Domnu` sa ti se indeplineasca toate dorintele enumerate mai sus😀
    cel mai mult mi`a placut aia cu „- sa pictez o noua zi in viata mea”

  5. hmm……eu pt inceput iti doresc o primavara superba si multa sanatate si sa ti s eimplineasca toate visele si dorintele :*:*:*:* te poop si sa nu uit sa-ti zic esti un om minunat :*:*:*:*

  6. va multumesc tuturor …😀 la fel va doresc si eu un an cat mai reusit si cu cat mai multe realizari in toate planurile😉
    ah si nu uitati sa ramaneti pozitivi dar mai ales sa puneti accent doar pe lucrurile frumoase😉 pentru ca doar acestea se merita a fi tinute minte🙂

  7. LA MULTI ANI MOFTOROSULE!!!!TI PUP TOT DULCE SI APASAT SI SCOT SI LIMBUTA CA SA MI-O PAPI<(;)))):)))

Lasă un răspuns

