Neata soare … unde esti?

De ceva zile se pare ca soarele fuge de mine … am avut parte de niste zile tare mohorate si incetosate. Imi aminetesc  ca si anul trecut  vremea parca a fost mult mai primavaratica  desi tin minte ca pe 3  ploua mocaneste insa era destul de caldut. Si pentru ca tot ii simt lipsa soarelui … imi amintesc si acuma de acele momente  ale copilariei mele cand imi facea deosebita placere sa stau zgribulit in fiecare dimineata langa gardutul bunicilor, in drum si sa astept primele raze ale soarelui. Inchideam ochisorii si pur si simplu simteam cum primele raze imi atingeau usurel fetisoara din ce in ce mai tare si mai caldut. Nu stiu de ce dar tocmai acele prime raze  aveau ceva si inca mai au acel ceva special… nu se compara cu restul razelor de soare din timpul zilei. 🙂 Este ceva ce simti cald insa simti ca nu iti poate face rau … pur si simplu simti cum te incarci pozitiv ceea ce uneori este acel ceva de care ai neparata nevoie ca sa incepi ziua in forta.

Si daca tot am ales sa vorbesc de soare astazi … imi amintesc si de momentele cand ma plimabam prin paduricea din spatele casei bunicilor si tot priveam soarele printre copacei,  cum il admiram dupa fiecare ploita cum reaparea parca mai inocent si curat dar si cu mai mult chef de viata. Ah… ce vremuri! 🙂

~Invizibilul~

6287-m

Last edited by Invizibilul on martie 7, 2009 at 10:26 am

6 thoughts on “Neata soare … unde esti?

  1. Intotdeauna ne intoarcem in copilarie…si fiecare dintre noi avem undeva, intr-un coltisor de suflet bine ascunse, amintirile cele mai curate si pretioase din vremea cand eram pui de om. Cu ochii mari si curiosi invatam ce inseamna viata. Azi cand am invatat ce inseamna…ne refugiem in trecut…

  2. Eu am norocul ca in fiecare dimineata la trezire sa aud sub geam ” cotcodacitul” gainilor, dis de dimineata cintatul cocosului, sa imi aduc aminte de vremea cind stind cu bunicii ma trezea mirosul de ceai de menta cu piinea cu ou prajita 🙂 … … Ahhh ce de vremuri Superbe amintiri sunt cele din copilarie, pe care fiecare si-l pastreaza cu drag 🙂
    Deseori imi doresc sa se intoarca acele vremuri, sa le mai pot traii din plin …. vise…vise…vise

Lasă un răspuns

