Bucuria de a fi copil

A fi copil … ma gandesc cu nostalgie la copilaria mea pentru ca eu am avut o copilarie frumoasa , am trecut prin toate etapele . Imi aduc aminte de fiecare moment din timpul copilariei pentru ca am incercat mereu sa nu uit nici macar un episod din viata mea … cand ma simt trista intru in prima librarie pe care o vad si ma duc direct la raionul pentru copii,stau minute intregi si rasfoiesc carti cu povesti si imi aduc aminte cum rupeam fiecare pagina dupa ce o citeam

probabil sa imi marchez teritorul ca fiecare copil … imi mai aduc aminte perioada in care eram la gradinita , cat de emotionata eram cand ma tinea Mos Craciun in brate si trebuia sa ii spun o poezie sau un cantecel ca sa imi dea cadoul sau cum plangeam de cate ori trebuia sa imi faca poza pentru ca ma temeam de fotograf cica

santa_00_1229888852

Cati dintre voi isi mai aduc aminte de copilaria lor? Fiecare dintre noi ar trebui sa isi mai pastreze un gram din inocenta copilariei pentru ca in momentul cand am lasat copilul din noi sa moara am incetat sa mai visam, sa mai speram si am devenit niste oameni rai , mincinosi , avari . .. de cate ori v-ati lasat treburile la o parte pentru a va juca cu copilul vostru sau cu un copil?

image_largephp_1229443476

Ati vazut cat de frumos zambeste un copil cu chipul lui de inger ? Sau cand un copil se uita cu ochisorii lui mari la tine si parca ar vrea sa iti spuna multe doar ca nu reuseste …       Opriti-va putin in loc si incercati sa va aduceti aminte de clipele frumoase din copilarie , incercati sa pretuiti mai mult ceea ce aveti . Haideti sa incercam pentru o zi macar sa redevenim copii,

indragostita_pana_peste_cap_1224522545

sa ne dam in leagan ,  sa citim o poveste , sa ne jucam , sa culegem flori … haideti sa incercam sa fim mai buni macar pentru o zi…eu inca sunt un copil desi am 25 de ani … sunt matura dar in adancul sufletului ma bucur de fiecare moment din viata ca un copil , asa va recomand tuturor .

-angelscancry

5 thoughts on “Bucuria de a fi copil

  1. In primul rind Bun Venit🙂
    De ce spune oare Isus ” Numai cei ce vor devenii din nou copii , voi ajunge in Imparatia Tatalui „. Si noi ca sa putem observa lucrurile curate, neprihanite trebuie sa devenim ca ei.
    Eu deseori cind sunt prea stresata sau chiar bombardata de problemele cotidiene, intru intr-o ceata de copii … ma las la nivelul lor, uit ca sunt matura … si devin exact aceasi vietate care stie sa se bucures din plin de lucruri marunte si necomplicate de adulti. Si ei sunt aceia care iti pot daruii IUBIRE NECONDITIONATA . Ei sunt aceia care te pupacesc, care te imbratiseaza si in ciuda faptului ca esti inalt sau scund, slab sau gras, batrina sau tinara, barbierit sau nu …. Nu le intereseaza exteriorul tau … doar iubesc🙂 Te incarca enorm cu energie pozitiva sufletul lor inocent🙂

  2. Timpul trece si nu ne asteapta. Totusi noi putem ramane copii in sufletul nostru si putem pastra amintirile pentru a zambi atunci cand ne confruntam cu viata de „adulti”.🙂

  3. Bun Venit coleguta mea scumpa!😀 Tocmai am venit din locurile in care am copilarit eu si din intamplare sau nu am venit in contact cu multi copilasi acolo care mi-au amintit de mine cand eram mititel! Si tot asa era o obraznicatura mica care se ascundea si fugea de poze! Despre copilarie am putea spune multe … insa cel mai important pentru fiecare dintre noi este sa nu uitam de copilul din noi, pentru ca de cele mai multe ori un copil vede lucrurile mult mai bine decat ar face orice asa zis om matur!😉

Lasă un răspuns

