Muslim World

Cati dintre noi i-am condamnat pe arabi, ca sunt nu stiu cum, ca isi maltrateaza sotiile … cate dintre femei nu au retinere cand vine vorba de arabi? Eu sunt una dintre femeile fascinate de aceasta lume … oare de  ce ? La arabi barbatii au dreptul sa isi ia 4 neveste,dar trebuie sa se comporte cu toate la fel

Profetul a spus: „Cel mai bun dintre voi este cel mai bun fata de sotia sa.

,

La noi barbatii au doar o singura nevasta si cateva amante pe langa si se comporta diferit cu toate … la arabi sotia nu trebuie sa stea impreuna cu sotul si prietenii lui , la fel si barbatul nu poate sta atunci cand sotiei ii vin in vizita prietene, poate vi se pare atat de bizar, la inceput mi se parea si mie, pe cand la noi sotul tau poate chiar sa glumeasca cu prietenele tale si apoi te miri ca au o aventura sau prietenii sotului te pot vedea facand topless si la fel te miri cand sotia sfarseste cu unul dintre cei mai buni prieteni…la musulmani inveti sa iubesti femeie pentru ceea ce este,nu pentru felul cum arata pentru ca ea se vrea descoperita , ea se aranjeaza pentru sotul ei, la noi femeile se aranjeaza in primul rand pentru lume si apoi pentru ele…ai ascultat vreodata cum sunt chemati musulmanii la rugaciune?

Eu cand am ascultat pentru prima data am plans desi nu am inteles ce zicea,a fost un moment deosebit,sa nu mai vorbim de cat de frumos este descrisa femeie in  QURAN  si ca barbatii se roaga de 5 ori pe zi si ca isi tin Ramadan-ul cu strictete pe cand la noi lumea e atat de preocupata de felul cum arata sau de a face bani incat am uitat sa ne mai rugam sau sa ii multumim lui Dumnezeu pentru toate bune sau rele…Probabil ca va intrebati de unde stiu atat de multe despre aceasta lume, probabil ca o sa vi se para o nebunie dar am fost indragostita de un arab .. un arab pe care l-am cunoscut pe internet , cu siguranta veti zice ca nu exista dragoste pe internet dar eu asa am simtit . Timp de 6 luni am vorbit cu el zilnic , dar din pacate sau spre fericirea mea totul s-a spulberat.Din pacate pentru ca , chiar imi doream sa fiu cu el si spre fericirea mea pentru ca m-a mintit.. in fine sa revenim la lumea lui . Femeile nu au voie sa umble descoperite pe strada sau imbracate cu haine sexi , trebuie sa isi acopere capul cu hijab ,

hijab

sa poarte malete si haine largi , nimic care sa le scoata  formele in evidenta , nu ai voie sa te tii de mana sau sa te saruti pe strada pentru ca e considerat haram , mare haram … nu esti obligata daca te casatoresti cu un musulman sa treci la islam doar ca singura conditie este ca ,copii sa fie musulmani si trebuie sa ii faci copii ca ei traiesc pentru asa ceva si daca nu ii faci copii isi ia ce-a de a doua sotie in caz ca nu si-o luat-o. Si daca vrei sa divortezi de el si nu esti musulmanca si mai ai si copii poti sa iti iei gandul de la ei pentru ca nu ai nici o sansa sa ii iei tu , la ei totul este legat de religie nu de drepturi , in Quran scrie ca femeie trebuie iubita , respectata doar ca ei sunt crescuti in asa fel in cat femeia trebuie sa ii asculte in tot ceea ce zic ei, la ei daca ii asculti inseamna ca ii respecti si daca ii respecti

islam83

inseamna ca ii iubesti si atunci vei simti si tu iubire din partea lor , in plus ca la ei este permisa casatoria intre veri dar in fine crestini sau musulmani fiecare dintre noi gresim si avem pacate .. desi stiu toate aceste lucruri interzise eu sunt si voi fi indragostita de aceasta lume plina de compromisuri .. GOD BLESS U ALL!!!

-angelscancry

3 thoughts on “Muslim World

  1. interesant…sunt curioasa sa aflu lucruri noi despre musulmani dar tre sa recunosc ca nu aprob ceea ce fac in numele Dumnezeului lor…e doar o scuza pt a-si ascunde crimele …sa fim seriosi ! Isi omoara sotiile , copii , doar pt ca nu isi asculta barbatii ! Cine le da lor dreptul sa omoare ? Care Dumnezeu spune asta? Le respect cultura dar nu o condivid !

  2. sunt multe lucuri interesante pe care tindem sa le respingem chiar daca nu stim multe date despre ele… din simplu motiv ca ne luam doar dupa aparente si tindem sa generalizam sau sa gandim dupa turma. Daca fiecare dintre noi am lasa deoaprte pentru un timp toate acele pareri si opinii care circula prin lume, cu siguranta am avea surpriza sa descoperim unele lucruri extrem de interesante pe care nu le-am fi banuit vreodata.
    Nu am sa incerc acum sa apar sau sa acuz o anumita parte a populatiei acestui glob doar pentru crede intr-o anumita religie sau nu; pur si simplu nu vreau decat sa precizez ca peste tot sunt uscaturi si nu e corect sa judecam fara sa fim in cunostinta de cauza. Cei care probabil au avut curiozitatea sa incerce sa afle mai mult din propria initiativa cu siguranta stiu la ce ma refer.

  3. Un articol interesant,o gandire unica,bazata doar pe respectul reciproc si de comportamentul barbatului fata de femeie.A iubi nu e rau,imi pare rau ca ai intalnit o persoana care ti-a impartasit gandurile despre religia,viata lui dar te-a mintit in altceva.Cat despre doamna a carui nume aici este semnat ca hime , nu pot sa fiu de accord cu parerile ei,pentru ca greseste.
    Eu sunt roman , nascut ortodox,am ales ISLAMUL si ma prepar pentru a putea converti,studiez daca cineva dintre voi ar fi interesat asa cum sunt si eu va invit cu cea mai mare placere pe un forum : http://www.islamulazi.ro/forum/ unde impreuna cu mine putem sa cunoastem adevarul sau puteti sa va exprimati opinia ,dorinta de a cunoaste sau sa puneti intrebari la care nu aveti raspuns.Forumul nu imi apartine,si sunt doar un membru activ la el,ve-ti intalni persoane calme care va sunt la dispozitie sa va fie utile cu orice problema legata de ISLAM , Musulmani .Imi cer scuze pentru administratorul acestui forum si sper sa nu ma recunoasca ca un „spammer” ,nu sunteti obligati.Pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati si la adresa de e-mail : sp0nky@yahoo.it . Tin sa multumesc doamnei ce a publicat acest articol iar daca mai e interesata de aceasta lume o astept cu drag pe forum,si pe voi ceilalti.Va multumesc frumos.

Lasă un răspuns

