Senzational – Duminica aceasta Invizibilul isi dezvaluie identitatea!

Ei bine dragilor … in ultimile saptamani am fost asaltat de tot felul de intrebari care mai de care mai curioase de genu cati ani am, de unde sunt, ce imi place sa fac, cine sunt, pe ce planeta bantui, de care placinte imi plac, cum arat, cate neveste am, etc…

Normal ca toate au avut acelasi raspuns … 😀  si anume ca prea putin conteaza aceste aspecte si sunt irelevante mai ales in aceasta lumea virtuala pentru ca in nici un caz ele m-ar putea defini pe mine ca persoana. Sau de cele mai multe ori mi s-a reprosat ca ma ascund sau sunt mai misterios … nu de alta dar sa nu fiu cumva o vedeta care nu doreste sa isi arate identitatea 😛 mai stii poate chiar sunt 😉 poate chiar domnul presedinte Baselu in persoana care isi pierde vremea pe internet sub pielea unui anonim…. orice e posibil!

Si astfel pentru a clarifica si limpezi apele odata pentru totdeauna cu privire la acest aspect duminica seara imi voi dezvalui identitatea probabil in acelasi timp cu emisiunea lui Dan Diaconescu de la OTV 😀 ca tot e senzational si in plus poate o sa am si eu  o audienta mai mare 😛 asa ca tineti aproape… ca nici nu stiti ce pierdeti!

Pana atunci imi voi lua o mica pauza  de cateva zile in locurile copilariei mele asadar imi voi incarca nitel bateriile cu amintiri din vremuri frumoase si speciale pentru mine!

Ah si daca aveti intrebari sau nelamuriri …. sau pur si simplu ceva ce ati dori sa aflati despre mine nu aveti decat sa va lasati aci in comantarii intrebarile! 😛 Sper sa nu fie o lista prea mare ca sa am timp sa o cuprind total duminca!

Numai bine!

poze_n_bebelus_in_lipsa_laptelui

~Invizibilul~

9 thoughts on “Senzational – Duminica aceasta Invizibilul isi dezvaluie identitatea!

  1. Aia cu.. „pe ce planetă umbli”, e interesantă.. 😆 . Glumeam.. da’ tot nu prea înţeleg de ce contează chestiile astea.. Totuşi, dacă-ai fii Băsescu.. cine ştie.. 😆

  2. pana la urama nu conteaza cum te cheama,cum arati..pentru ca desi ai aparut in viata mea de cateva zile simt ca te cunosc de o viata intreaga…ai aparut ca un inger..esti un om deosebit cu un suflet frumos si asta e tot ce conteaza…

  3. Ei, cred ca esti cine esti, si e minunat ………restul chiar ca nu conteaza , asa-i?
    sa putem fi ceea ce suntem ,…na! …ca am zis-o!

  4. hm…nu cred ca rezolvi nimic daca iti dezvalui identitatea..poate doar faptul ca satisfaci curiozitatea unora..dar daca asa crezi u ca e mai bine..just do it 😉 n-am nimic impotriva 😀 eu zic ca esti din constanta si ai in jur de 20 de ani, pana in 25..voi vedea duminica daca am ghicit 😀 ca m-ai facut si pe mine curoasa, na! 😛

  5. eu zic ca esti un barbat in jur de 30 de ani dupa felul cum gandesti ,cat de matur esti…dar cine poate sti ?poate ca esti vecinul cuiva dintre noi,orice e posibil:)

Lasă un răspuns

