VIATA…

Ce este viata ? Care ne este rolul nostru pe pamant ? Oare chiar suntem facuti cu un scop? Nu cred ca vom gasi raspunsuri la aceste intrebari .. sau poate ca da .. cine stie ? Mie de exemplu imi place dimineata cand ma trezesc sa privesc pe geam , daca ninge deschid geamul si prind in palma fulgii de nea. 74174808 Ati vazut vreodata ce frumoase forme au fulgii ? Daca e soare la fel deschid geamul si ador ca razele soarelui sa imi mangaie parul si fata , ati simtit vreodata caldura soarelui dimineata ? Daca ploua devin trista , dar si asta face parte din viata noastra . Stiati ca atunci cand ploua ingerii plang pentru noi , plang pentru ca am devenit prea rai? Imi place sa ma plimb , sa ma bucur de zambetul unui copil ,sau sa miros o floricica nu conteaza ca e papadie e tot floare. childhood-innocence1 Imi place sa ascult o piesa frumoasa care sa imi aduca aminte de ceva frumos sau sa stau de vorba cu o batranica sa ii ascult vocea ei suava , sa imi cuprind parintii si sa le zic ca ii iubesc , sa imi sun prietenii si sa le zic ca mi-e dor de ei sau sa imi terorizez surioara cu pupici .. sa incerc sa ii fac sa zambeasca pe toti din jur cu zambetul si optimismul meu .. ati incercat vreodata toate aceste lucruri marunte??? 11641 Poate ca in ochii multora sunt doar niste lucruri marunte dar pentru mine sunt niste lucruri pretioase .. nu incetati sa va bucurati de tot ceea ce va inconjoara , nu incetati sa visati , nu lasati copilul din voi sa moara , nu deveniti ca niste roboti pentru ca inca mai avem sentimente frumoase in noi trebuie doar sa le redescoperim…GOD BLESS U ALL!!

-angelscancry


2 thoughts on “VIATA…

  1. Pingback: din jurnalul fericirii… « Blue Mandala

Lasă un răspuns

