FANTEZIILE UNEI FECIOARE

Fecioara la 25 de ani…oare mai sunt fecioare in vremurile noastre ? Vorba unui bun prieten poate doar la gradinita mai gasesti . Ei bine eu nu mai sunt la gradinita si totusi inca sunt fecioara . Oare sa fie un lucru bun ? Pe mine nu ma prea afecteaza acest lucru, din contra sunt mult mai dorita de barbati pentru ca fiecare incearca sa imi demonstreze de ce el ar merita sa-i ofer ce am eu mai de pret , da mai de pret pentru ca ne nastem cu acest lucru si tine de noi cui vrem sa i-o oferim , cine merita si cine nu…desi sunt virgina asta nu inseamna ca nu am si eu dorinte sau fantezii ca orice om. sex-life-49939De foarte multe ori imi imaginez cum va fi prima noapte , unde se va petrecere fericitul eveniment , la mine sau la el , sau poate ca ar fi mai bine sa nu ma mai gandesc asa de mult si doar sa ma las prada dorintelor? Stiti eu imi imaginez ca o sa fie intr-un loc cu multe lumanari parfumate , cu o lumina difuza sa nu ma inhib si sa creeze un moment romantic dar si plin de senzualitate , daca se poate sa fac dragoste pe petale de trandafir… sau pe plaja , sa simt cum vantul si razele soarelui imi mangaie parul si pielea poate o sa ziceti “fetito trezeste-te ca visezi prea frumos” dar toate astea fac parte din fantezile mele si pot sa visez la ce vreau si oricum sunt sigura ca multe dintre voi si-ar fi dorit sau poate chiar au avut parte de prima noapte asa cum au visat-o . Aceasta prima noapte are trebui sa fie speciala pentru ca nu o vei uita niciodata si stiti de ce ? Pentru ca e prima noapte in care nu vei mai fi o copila , vei deveni FEMEIE Stiti eu vorbesc cu prietenele mele si ele imi spun ca o sa doara in momentul in care ti se rupe himenul , dar eu cred ca totul tine de psihic , adica tre sa fii pregatita sa devii femeie din toate punctele de vedere , nu doar fizic ci si psihic , daca tu incerci sa te relaxezi si sa te gandesti ca totul o sa fie bine si o sa fie frumos atunci durerea va disparea sau macar se va diminua , nu stiu asa ma gandesc eu … o sa vad la momentul potrivit . De foarte multe ori mi se intampla sa merg pe strada sau sa fiu intr-un club si sa vad un barbat sexi si sa imi doresc sa fiu cu el , sa facem dragoste ca doi nebuni bezpecny_sex_1134509263 dar ceva ma impiedica sa merg mai departe si anume ca sunt inca virgina…multe personae imi zic ca nu stiu ce am de pierdut ca sunt virgina , ca nu am simtit un orgasm .. dar acum v-as intreba pe voi cate dintre femei au simtit oare un orgasm desi fac sex de o viata intreaga ?? Am foarte multe prietene care nu stiu ce e ala orgasm asa ca exista doar o mica diferenta intre mine si ele ,nu ? Eu sunt ferm convinsa ca totul o sa fie binele pana la urma si ca o sa simt si vestitul orgasm de care toata lumea vorbeste si ca imi voi indeplini toate fanteziile pentru ca sunt o copila ce simte totul foarte intens … GOD BLESS U ALL !!!

-angelscancry

5 thoughts on “FANTEZIILE UNEI FECIOARE

  1. probabil ca mai exista fecioare cu trupul.in gand toti avem fantezii.poate ca unele au orgasm,altele nu dar mie imi pare ca daca il doresc asta nu e asa important.va venii in timp cand te inveti cu el.apoi cele ce nu mai sunt virgine pot visa ca el este primul.acel el pe care il dorim.

  2. Eu nu prea cred că ar mai fi fecioare pe la 25 de ani, dar s-ar putea să mă înşel… În ceea ce priveşte fanteziile unei fecioare, probabil că sunt foarte multe, cam la fel de multe pe câte are un băiat/bărbat…

  3. @Lisandru Cristian: eu zic ca te inseli … ba chiar sunt destule persoane in aceeasi situatie! Stiu ca in ziua de azi tot este tendinta ca totul sa fie mai timpuriu, mai tare si mai repede insa asta nu insemana ca totul se incadreaza in acest standard. Asa cum am scris si eu intr-un articol mai vechi de al meu: „Virginitatea e o boala? … de condamnat?” sunt destule persoane inca virgine si care stiu ce isi doresc de la virginitate dar mai ales nu sunt dispuse sa faca compromisuri aiurea doar ca asa e la moda sau doar de dragul lumii si aci cu siguranta nu ma refer la acel caz al domnisorului chiorete ci mai degraba la comentariile mele la adresa celor scrise de el . Tentatii sunt peste tot insa ceea ce conteaza cu adevarat este sa o faci dar doar atunci cand trebuie si cu cine trebuie. Tocmai aci este diferenta dintre unii si altii 🙂 tocmai aceste decizii si alegeri ale fiecaruia.

    Cat despre fantezii … cu totii le avem fie ca recunoastem sau nu insa consider ca fanteziile unei fecioare au o semnificatie mai aparte deoarece sunt pure si inocente dar mai ales au acel ceva care nu se poate explica prin niste simple cuvinte. Consider ca parerea mea am exprimat-o in acel articol de care am mai spus … gusturile si deciziile de orice gen ale fiecaruia nu se comenteaza deoarece fiecare isi traieste propria viata si fiecare trebuie sa fie responsabil de alegerile sale. Sa stam cu totii asa in turma ar fi prea simplu … prea usor! 😉

  4. Lisandru Cristian:ai si tu dreptate in felul tau,e greu de crezut ca ar mai fi virgine mai ales la varsta mea,daca m-ai vedea cat sunt de dezghetata nici nu ai zice ca inca sunt fecioara,dar stii nu pot o pancarda „atentie sunt virgina”ma comport ca orice fata normala…eu nu mi-am scris gandurile mele pentru a ma crede cineva sau pentru a fi criticata sau admirata,le-am scris pentru ca am vrut sa impartasesc cu voi ceea ce simt sau ce gandesc…o zi frumoasa si un suflet plin de liniste va doresc..

Lasă un răspuns

