Cine este el… Invizibilul!

Da asa cum am scris acu ceva zile a venit vremea sa ma descompir in fata natiunii! Odata cu acest articol nu mai doresc sa fiu asaltat peste masura de tot felul de intrebari mai private sau nu, inteleg ca unele persoane pot fi curioase insa m-am cam saturat sa tot vin cu explicatii si sa vorbesc de mine sau sa ma definesc. Cine vrea sa afle cate ceva despre mine nu are decat sa afle si singur … fiecare are dreptul de a inceca asta … nu am ingradint nicioadata libertatea  fiecaruia de a ma cunoscte mai bine, insa nu mai doresc sa primesc reprosuri  pe acest subiect. Nu cer nimanui sa ma inteleaga   sau sa ma admire, cum am mai spus nu sunt aci pentru a avea admiratori virtuali/reali sau pentru a fi nu stiu ce fat frumos pentru unii sau altii… ceea ce pentru unii poate parea ciudat sau iesit din comun nu inasemna ca tre sa fie pentru toata lumea. Am propriul mod de gandire si propriul mod de comunicare sau interactiunea cu lumea, scriu aci din placere si fara vreo dorinta de reconpensa intr-un  fel sau altul, sunt doar eu si nimeni altcineva si atata timp cat voi gasi persoane sincere si cu mintea deschisa doritoare de orice fel de interactiune creativa voi ramane pe aci. Ma repet, nu ma ascund sau fug de lume ci pur simplu am unele opinii pe care cine nu le intelege nu trebuie neaparat sa si le respinga. Nu vreau sa fiu catalogat  in nu stiu ce fel de genuri de oameni sau sa fiu  bagat in aceeasi oala cu unii sau altii, nu vreau sa fiu judecat dupa ce unii au facut ci dupa ceea ce eu voi face! Nu sunt omul perfect insa asta nu inseamna ca uneori tre sa fiu o leguma, sunt un simplu om plind de defecte si calitati ca oricine.
Si ca sa nu terminam intr-o nota mai serioasa si pentru ca consider ca mereu trebuie sa avem un zambet pe buze in filmuletul ce urmeaza ma voi descompira pentru toate gusturile si desigur voi satisface tote persoanele curioase care ma citesc😉

~Invizibilul~

10 thoughts on “Cine este el… Invizibilul!

  1. fain video-ul,amuzant,cateva din personaje mi-au placut,ceea ce scrie in text,semnifica foarte bine faptul ca ai tot dreptul sa fii tu,cu sau fara explicatii,pt mine un blog,asta semnifica:ceva din om,si asta ma bucura cel mai mult.Dar nu ma abtin totusi sa te intreb,luna aceasta,ai implinit 33ani sau 34ani?…..multi inainte,dar nu singur ,ci cu cineva in suflet,cu dragostea cuiva in sufletelul tau. :}

  2. hm..consider ca ai procedat cum trebuie🙂 sper sa continui sa ne incanti cu posturi la fel de captivante si interesante. succes in tot ce faci!

  3. chiar ma gandeam cum va fi dezvaluirea.
    aici oamenii te cunosc si te plac prin ce scrii.si cred ca pt asta este blogul.mai bine un scriitor anonim:)

  4. chiar ma gandeam cum va fi dezvaluirea.
    aici oamenii te cunosc si te plac prin ce scrii.si cred ca pt asta este blogul.mai bine un scriitor anonim

  5. @lisa1313: cati anisori am implinit luna aceasta este irelevant mai ales aci pe internet!

    @visatoarea:deczia era luata chiar inainte si de articolul in care am anuntat acest articol. Multumesc pentru urari … la fel iti doresc si eu!😉

    @maya: nu sunt chiar un scriitor … mai degraba un amator!😉 dar ma tratez!😀

    @l0v3s: da cam sunt destul de rece in ultima vreme … sper sa nu fie semn de gripa😛

  6. io m-am linistit acuma fiindca am aflat cine e invizibilul… e cel pe care il citeam si inainte de postul asta si pe care il voi citi si de acum incolo, chiar daca nu am aflat nimic in plus de ce stiam..adica…nimic🙂 dar nimic macar nu vreau sa aflu… pentru mine invizibilul se contureaza cu randurile din posturile astea… imi e de ajuns.

  7. incerc, dupa cum am promis sa te descifrez…Se pare ca nu va fi tocmai usor, insa nu dezarmez din prima…

  8. „n-am uitat vreodată că te iubesc
    însă am ştiut să-mi drămuiesc tăcerile
    astfel încît arborii să-şi ascundă ochii
    adormind fără nume în anotimpul din urmă

    apoi, repetam acelaşi cîntec,
    versul părea scrib de ceară
    ferestrele ne luminau frunţile
    precum poleiala de pe creştetele zeilor

    mestecenii erau mai albi
    decît îi ştiam
    nestîrniţi în primăvară …
    doar trezire şi secundă furată…

    şi nu te speria,
    niciodată n-am semănat mai mult
    vom fi aici şi după ce umbrele păsărilor
    vor fi trecut către o altă vreme…”

Lasă un răspuns

