Ingerul meu Invisibil…

Stiati ca lucrurile pretioase nu sunt tinute niciodata la vedere … pentru ca in orice moment cineva ti le poate fura. Stiati ca , copii cand sunt mici au un prieten invisibil pentru ca au nevoie de cineva care sa ii inteleaga si astfel isi creaza un prieten invisibilpicture-026 asa si eu am un prieten invisibil pe care nu l-am creat , un inger pe care mi l-a trimis Doamne Doamne exact intr-um moment in care chiar aveam nevoie de un inger…Aceasta persoana a aparut in viata mea precum un ghiocel primavara , precum curcubeul dupa ploaie sau ca o raza de soare…

Me:imi zici si mie cum te cheama?imi arati si mie o poza cu tine?

Invisibilul:tare curioasa mai esti:)

Me:te rog frumos

Invisibilul:ma vei descoperi singura daca chiar iti doresti asta.cum ai observat doresc sa imi tin identitatea ascunsa si nu pentru ca as avea ceva de ascuns ci pentru ca odata ce am intrat in acest rol vreau sa merg mai departe:)

Me:ok,iti respect decizia

Invisibilul::))

Me:vrei un mar?ca am doua

Invisibilul:imi faci in ciuda?

Me:nu…am doua mere si tie ti-l dau pe cel mai mare:)

Invisibilul:nah ca eu pap ciocolata alba

Me:si eu am:))

Me:totusi vreau sa te vad:((

Invisibilul:mofturici nu fa botic ca iti dau bataita:)

Me:pup tat dulce si apasat si scot si limbuta

Invisibilul:uite la ea..pana intr-o zi cand ai sa ramai fara ea

Me:de ce? mi-o papi tu?:))

Me:ce iti place sa faci cel mai mult?

Invisibilul:sa pap fete cuminti:)

Me : eu sunt obraznicuta

Invisibilul : de data asta ai scapat :))

Me : o sa ma fac si eu cuminte ca vreau sa ma papi si pe mine

Invisibilul : ciufulici

Me : poooop

Invisibilul : pupacila

Me : cum a fost la bunici ?cum te simti ?te-ai regasit ?te-ai intors cu bateriile incarcate?

Invisibilul : sa stii ca a fost un moment deosebit sa ma intorc in locurile natale , in locurile unde am copilarit..

Me : ma bucur mult sa aud asta…

Ati simtit vreodata cand cunosti o persoana sa ai senzatia ca o stii de o viata ? Ca aveti foarte multe in comun ? Ca impartasiti acealeasi trairi , sentimente , emotii ?Asa am simtit eu prima data cand am discutat cu ingerul meu invisibil … el a crezut in mine si mi-a ofeit sansa sa fac ceva ce imi place si pentru asta ii multumesc…

Pentru ingerul meu invisibil cu afectiune , admiratie si respect LA MULTI ANI !!!

-angelscancry

One thought on “Ingerul meu Invisibil…

Lasă un răspuns

