Scrisoare… pentru Invizibila mea!

Da  … a trecut si 14 februarie, dragobete si zilele martisorului, ziua femeii si probabil multi se intrebau de ce nu mai spun nimica de Invizibila mea! Nu am scris pentru ca nu am putut sa scriu desi gandurile mele au trecut prin multe framantari si ipostaze. Nu am putut sa scriu pentru ca nu puteam sa exteriorizez tot ceea ce simteam, nu am putut sa scriu pentru ca  nu a fost momentul potrivit sa fac acestm lucru.

001s051hx4g

Da poate sunt un visator insa am tot acest drept sa cred in propriile mele vise si sa dau tot ce am mai bun din mine ca sa le obtin. Nu imi este rusine sa recunosc ca sunt si sensibil uneori, ca  am plans si inca mai plang cand mai privesc unele filme pe care le simt si traiesc intens, nu imi este rusine sa recunosc ca mai am multe de descoperit si experimentat in viata, ca mai sunt si tare incapatinat copilaros sau morocanos uneori dar mai ales nu imi este rusine sa recunosc faptul ca nu am reusit sa cunosc pana acuma ce inseamna dragostea adevarata.

21741287-63339649

Eu nu sunt o persoanã foarte specialã,Doar un bãrbat obisnuit cu gânduri obisnuite,cu o viatã obisnuitã.Nu vor exista monumente ridicate în onoarea mea si astfel numele meu ar fi  imediat uitat.

Dar într-o anumitã privintã, sper sa  reusesc mai bine decât oricine.
Sa iubesc si sa fiu iubit de o femeie cu toatã inima si sufletul meu, si pentru mine,acest lucru ar fi suficient.

00vz051bgdu

Da, cred ca iubirea noastrã ar putea face un miracol!Pentru ca acest lucru mi te aduce înapoi in minte din când în când.

Da, cred cã dragostea noastrã… ne poate lua pe amândoi în acelasi timp!

Cred cã dragostea noastra poate face orice.

000a052vg_6

Si dacã ne vom reîntâlni cândva într-un alt loc…

fiecare cu viata lui,

Eu voi zâmbi la tine fericit,

si îmi voi aminti cum ne-am pentrecut vârî sub copaci…

Învãtând unul de la celãlalt si îndrãgostindu-ne tot mai mult.

00mw052hng7

Cea mai mare iubire este cea ce îti slãbeste sufletul…

si care ne face sã vrem si mai mult.

Cea care ne arde inimile,

si care ne linisteste mintile.

si asta imi dai tu mie…

si asta voi spera sã îti dau si eu tie, pentru totdeauna.

Te iubesc si te voi revedea, Invizibilul

00a0001oxju

=Va urma=

~Invizibilul~

Pentru Invizibila mea! click aci.


Last edited by Invizibilul on martie 15, 2009 at 11:32 am

8 thoughts on “Scrisoare… pentru Invizibila mea!

  1. Toate la timpul lor.. iar dacă ai vise şi mai ales dacă vei crede mereu în ele, poţi să te consideri fericit.

  2. acea Invisibila va fi foarte fericita cand te va intalni pentru ca esti tot ce si-ar putea dori o femeie…:)

  3. Daca a-si stii ca mi-ar fii destinate mie aceste cuvinte, ma-si considera cea mai fericita si norocaosa femeie sa am parte de iubirea si sufletul unui asemenea om. Este cel mai sublim lucru in lumea asta sa fim sensibili si sa si recunoastem acest fapt in fata oamenilor( mai ales fiind barbat ).Este cel mai frumos lucru in viata asta in care ni sa permis sa caltorim, sa ne gasim acel suflet linga care sa ne simtim completi, si impreuna sa experimentam gustul vietii, sa ne ajutam reciproc in caderi…sa lacrimam impreuna de bucurie. Uneori ar trebuii sa pretuim ca suntem persoane obisnuite, simple si modeste. Special intodeauna devii acelei persoane care vede simplitatea ta ca o comoara de nepretuit. Si numele tau nici odata nu va fii trecut uitarii in inima acelei fiinte care stie sa aprecieze lucurile simple, obisnuite. Fiecare femeie isi doreste in sinea ei sa fie iubita in felul descris de tine, de fapt cred e cea mai mare dorinta a unei femei sa gaseasca acel barbat care stie sa iubeasca in aceste fel. Cu siguranta acea femeie e undeva aproape, si daca ai credinta in astfel de iubire mistuitoare, exact puterea acesteia te va inalta si te va aduce aproape de ea .Si intr-adevar ” dragostea poate sa obtina orice „Si precum am mentinut intr-un articol precedent daca simti acea magie a cuvintului ” Te iubesc ” poti face ca si persoana , mutl dorita sa il simta .
    Sa ai norocul de a-ti descoperii dragostea adevarata, alaturi de sufletul ce te va completa din plin.

  4. Un om care stie sa-si deschida sufletul atat de frumos, pur si simplu nu poate fi „doar un barbat obisnuit cu ganduri obisnuite, cu o viata obisnuita”…

  5. da, cine n usi-ar dori asa un barbat! numai sa si puna in practica cele scrise! ia si mai scrie in ritmul asta, ca in ultima vreme „invizibilul” nostru si-a cam pierdut „indentitatea”, ai cam tras chilul; te asteptam cu ceva la fel de frumos ca ce ai scris aici

  6. dar oare exista dragostea adevarata???..auzim de ea din carti,din melodii…dar oare cati au trait-o??ne-am intebat vreodata de ce ne e frica sa ne exprimam propriile sentimente??de ce in ziua de azi relatiile sunt formate pe anumite principii si prea putini se implica sentimental???oare cati au trait cu adevarat,dragostea adevarata??si daca chiar exista cu siguranta nu e pentru tot restul vietii…pt a cunoaste dragostea adevarata si a o mentine e nevoie sa faci prea multe compromisuri…iar noi cei din ziua de azi nu sunt dispusi sa facem compromisuri tocmai de aceea prea putin iubesc si apreceaza iubirea…..

Lasă un răspuns

