A FI PUTERNIC…

A fi puternic… stie oare cineva ce inseamna cu adevarat sa fii puternic ?? Oare daca iti masori puterile cu cineva mai neajutorat chiar inseamna ca esti puternic? Daca un barbat isi bate sotia , inseamna ca este puternic ? Daca un baiat bate un copil mai mic decat el asta inseamna ce este puternic ? Sau daca reusim sa ridicam un lucru foarte greu ,la fel inseamna ca esti putenic ?Eu incerc sa inteleg adevaratul sens al cuvantului PUTERNIC

Dar nu in sensul fizic ci cel psihic …Sa fii putenic cand parintii tai se imbolnavesc sau mor ,cand copilul tau sufera de o boala incurabila si il vezi cum se stinge in fiecare zi cate putin tanara-plangand-shutterstock sa fii putenic cand de desparti de persoana pe care o iubesti nu sa incerci sa iti iei viata doar pentru ca acea persoana nu mai face parte din viata ta ,sa ai puterea sa il ierti pe cel ce odata era sa te violeze sau ti-a facut un alt rau…Era odata un baietel de 7 anisori ,acel copil a fost infectat cu HIV din cauza unor medici ce i-au facut o injectie cu aceeasi seringa ce au folosit-o la lat copil ce avea SIDA . 4copil Acel copil iesea afara in fiecare zi si se ruga de copii sa il lase si pe el sa se joace cu ei ,dar toti se fereau de el si il raneau zicandu-i ca e bolnav si ca ei nu vor sa se imbolnaveasca…zilnic acel copil isi intreba mama de ce nu se joaca ceilalti copil cu el ,de ce toti fug de el ?Imaginati-va ce era atunci in sufletul acelei femei sa isi vada copilul suferind.Intr-o zi l-am vazut pe acel copil stand singur in fata blocului, m-am dus la el si l-am intrebat de ce e trist?Acel ingeras a ridicat capul si s-a uitat la mine cu niste ochisori mari,avea o privire atat de calda si inocenta si mi-a zis ca e bolnav si ca toti copii fug de el dar ca el stie ca intr-o zi o sa plece in cer si ca acolo toti ingerii se vor juca cu el 4gg2icx1 incercati sa intelegi cat de puternic era acel copil…Prietena mea cea mai buna si-a pierdut tatal cand avea 8 anisori,acum 2 ani a murit si mama ei de o boala cruda…imaginati-va cat de puternic trebuie sa fii sa iti ingrijesti mama si sa o vezi cum se stinge in fiecare zi watermarkphp ea a avut grija de ea ca de un copil mic pana in clipa cand si-a dat sufletul a stat cu ea…cat de puternica a fost ca la 22 de ani sa iti tii mama de mana si sa o vezi cum sufletul ii paraseste trupul si sa te trezesti a doua zi singura intr-o lume atat de crunta …viata ne supune pe fiecare la grele incercari pentru a dovedi cat de putenici suntem si cat de mare este credinta noastra fata de Dumnezeu… echilibru-viata-personala-p

Fiecare zi e un nou inceput,e o noua viata..multi s-au luptat pentru a trai in acest moment,pana in aceasta zi.Aceasta zi ne da ocazii pentru a invata ceva nou ,exista lucruri care ni se vor intampla doar o data in viata si depinde doar de noi daca vom profita de astea sau nu…LEO BUSCAGLIA-VIATA GOD BLESS U ALL!!!

-angelscancry

9 thoughts on “A FI PUTERNIC…

  1. Puterea de a traii depinde de la un individ la celalt. Deseori greutatile vietii prin care trecem zii de zii, ne face sa fim mai caliti in fata problemelor. Greutati sunt peste tot, in viata fiecarei persoane, depinde cum o vedem fiecare in parte. Suntem unii care sunt mai tari, mai incapatitnati si luptam ca strecep peste. Unii sunt mai slabi, deseori renunta la nunta…incerc sas e retraga in diverse vicii, fugind de responsabilitati.
    Exact in asta consta frumusetea vietii ca iesim invingatori intotdeaune, nu lasa problemele sa ne distruga … si privind inapoi in trecut sa fim mindrii de ce am reusit sa realizam.
    Multumesc colega de articol….ma ajuta fosrte mult…si a fost innaltator…tot🙂

  2. articolul asta m-a intristat , pt ca sunt lucruri la care nu te gandesti dar treci pe laga ele zi de zi , fac parte din viata ta. trista povestioara copilului care nu are prieteni , pe mine ma intristeaza tot timpul copii tristi !

  3. citind asta mi-am dat seama ca nu sunt atat de slaba pe cat ma credeam si e bn, mereu m-am considerat mai putin puternica si nu e asa, pot sa trec peste tristeti cu zambetul pe buze desi mi-a luat mult sa invat sa fiu asa:P

  4. briza te-ai gandit ca poate-i o greseala de tastatura ??? de ce ne pierdem in nimicuri in fata unui articol care transmite atat de mult ? cata superficialitate…suntem oameni , nu judeca dupa aparente !

  5. si daca autorul nu s-a obosit sa reciteasca articolul si sa corecteze eventualele greseli, fie ele si de tastatura, eu de ce sa citesc?
    si nu e vorba de o greseala insesizabila pe la mijlocul articolului, este IN TITLU

  6. @briza: nu incerc acuma sa o scuz pe colega pentru greseala facuta insa sa stii ca se mai intampla si greseli din acestea. Poate nu toti suntem asa de cultivati, inteligeti sau pur si simplu atenti mai tot timpul si mai facem si greseli. Mai mult ca sigur si eu am multe greseli din intamplare sau nu insa nu consider ca e bine sa judeci dupa aparente. Nu e obliga nimeni sa citesti insa daca te crezi incapatinata si te ei doar dupa ce scrie pe ambalaj atunci nu ai decat sa o faci. Suntem oameni si cu toti mai si gresim … daca pentru o greseala te-ai hotarat sa nu mai citesti atunci e treaba ta.🙂 Cat despre critici constructive cu totii avem nevoie asa ca daca observi greseli la articolele mele sa imi spui imediat😉 oricum multumim de atentionare!

  7. briza:multumesc pentru sesizare acelei mici greseli..nu te oblig sa imi citesti articolul…uite datorita unor oameni ca tine ne mai dam seama cand gresim:)))te rog sa imi zici daca am scris corect sau daca am gresit undeva:))):p

  8. MA BUCUR SA CITESC ACEST POST,………nu , nu ma bucura tristetea, pe cine ar incanta tristetea, noi suntem facuti pentru a iubi,………dar ma bucur de sufletele voastre intregi si sensibile,
    nu gresiti ,si bucuria mea vine din acea ca va SOCOTESC pe voi cei care scrieti astfel ,o binecuvantare pentru cei tristi,o binecuvantare a pamantului si……. LUMINA lui.
    Daca cineva este in masura sa aduca alinare, bucurie si iubire celor pe care ii priveste , celor pe langa care trece zilnic, celor dragi si apropiati,sau naturii pe care o ating , sau apei pe care o beau si cerului pe care il privesc ……………ACEIA SUNTETI VOI ….IUBITII MEI ……..SUNTEM CU TOTII creatorii armoniei si frumusetii in jurul nostru . aceasta e putere deasemenea.

Lasă un răspuns

