Angelscancry…

Me…eu sunt eu , acea fata incapatanata , mofturoasa , alintata ,cateodata egoista , rautacioasa ascultatoare doar cand vreau…o buna prietena , descurcareata , optimista , diplomata , zambitoare ,petrecareata , carcotasa zapacita,copilaroasa…copilarie

15407_padure2

Ador sa ma plimb in mijlocul naturii , sa calatoresc , sa cunosc cat mai multi oameni, sa le ascult povestile lor de viata pentru ca fiecare dintre noi avem cate o poveste mai fericita sau mai trista … rugaciune1 Doar ascultandu-i pe cei din jur iti dai seama cum e viata ta , imi place sa zambesc , daca nu rad intr-o zi nu sunt eu , imi place sa ascult muzica de suflet atunci cand sunt melancolica , muzica orientala atunci cand vreau sa evadez din aceasta lume si sa ma transpun in lumea musulmanilor , cand ma pregatesc sa ies cu fetele la agatat imi place sa ascult muzica `r`n`b si muzica de petrecere cand am chef de cate o petrecere mai nebuna…nebunia este cuvantul ce ma caracterizeaza pe deplin.Ador filmele horror :THE GRUDGE ,UNDERWORLD , PULSE ,cele de dragoste:NOTEBOOK , A WALK TO REMEMBER , SWEET NOVEMBER , cele cu razboinici :300 ,TROYA , LORD OF THE RINGS , si altele cum ar fi:MAN ON FIRE , GET RICH OR DIE TRYING , THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON si sa nu uit THE SECRET…

Ador toate culorile pentru ca sunt o persoana plina de viata , deci iubesc viata . Imi iubesc job-ul foarte mult pentru ca lucrez ca hair-stilyst childhood-anxiety-lg intru in contact cu foarte multe persoane si zilnic le ascult ofurile sau bucuriile , e un sentiment foarte placut sa stii ca cineva are incredere in tine si ca se simte bine in compania ta sa nu mai vorbim de cat de implinita ma simt cand vad fericirea ce se citeste pe chipul clientei la sfarsitul timpului petrecut alaturi de mine pentru ca sa va zic ceva NU EXISTA FEMEIE URATA ,DOAR FEMEIE NEARANJATA … Cam atat despre mine mai lasam si putin mister…GOOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

3 thoughts on “Angelscancry…

  1. hime:multumesc mult pt ca imi citesti articolele si pt ca reusesti sa imi lasi comm.o zi buna

Lasă un răspuns

