Amintirea ta

Deseori soarta decide in locul nostru cum sa avansam pe drumul vietii, nici o data intrebindu-ne daca dorim ca acele lucruri sa intimple in viata noastra.

Ma trezesc diminetile cu locul gol de linga mine. Amintiri vechi ma ataca revazind momentul cind linga tine persoana draga iti soptea cu un zimbet strengar be buze  ” Buna Dimineata !!! „

Imaginea ta in usa bucatariei ma infioara, dar e doar o amintire. Aburii ce se ridica din ibric deseneaza pe geam forme fantomatice. Incet patrund iar in amintiri. Vocea ta care ma linistea de fiecare data cand o auzeam, locurile in care am mers, totul ma napadeste. Un zgomot ma aduce de unde plecasem. Iar a dat cafeaua pe foc.
Stau in fotoliu si imi savurez cafeaua. In fata mea se contureaza umbra corpului tau stind si savurind tigara de dimineata. Pe aragaz in stinga ta, zace scrumiera in care se consuma o tigara fantomica. Fumul se ridica spre tavan si se pierde in vid.  Imi tin rasuflarea.  Aud ticaitul cesului din perete.  Cu fiecare secunda sunt mai departe … sau mai aproape ? Mai departe de tine cu fiece clipa ce trece … tot mai departe. Ma zbat intre amintiri si prezent. Incerc sa uit, dar zambetul tau imi revine in priviri in fiecare secunda.

mike-sol_storm-of-sadness

Viitorul incepe maine? Nu. Viitorul incepe peste o secunda. Fiecare secunda e viitorul. Fiecare secunda e trecutul. Prezentul e prea scurt ca sa il mai iau in seama. O fractiune de secunda si gata. S-a atins si un alt prezent ii ia locul intr-o succesiune nebuna de faramate de prezent. Prin fata ochilor mi se pregrineaza un sir de amintiri. Se opresc pentru o clipa pe frunte, se odihnesc si apoi pleca mai departe. Una. Doua.Trei… Si imaginile incep sa mi se succeada in minte cu o frenezie bolnava. Iar pierd sirul si nu stiu unde sa ma regasesc. Aici sau acolo? Mai sunt sau am fost?  Si doar fumul hain care mi se risipeste in fata ma aduce din nou precentul marsav. Incerc sa scriu ceva, dar nu pot decat sa scriu numele tau… si atat. Mana mi se opreste asteptand. Asi aprinde o tigara.  Incerc sa ma conving ca nu mai esti. Nu pot … Ce a mai ramas din fiinta mea se zbate in agonie. Biet suflet ratacit inchis in ceva ce odata era o inima plina de iubire, acum ramas un loc pustiu, un loc gol un spatiu enorm inconjurat de ziduri, loc in care te strig. Si tot ce aud e ecoul care imi repeta din ce in ce mai stins numele tau. Viitorul incepe azi? Poate. Poate a inceput de mult, dar nu am realizat… nu voi realiza. Peste tot aud vocile prietenilor .
Acum e innorat la tine, dar o sa iasa si soarele …. Realizez ca in inima mea o sa fie o toamna vesnica innourata apasatoare ….
Undeva in surdina se repeta la nesfarsit « forever autumn.. « . o asculti la nesfarsit…

‘ A gentle rain falls softly on my weary eyes
As if to hide a lonely tear
My life will be Forever Autumn
‘cause you’re not here ‘

Imi vine sa cred ca Jeff Waines a scis versurile trecand prin aceeasi stare ca si mine acum . Cand sunt incojurat de amintiri , de visele spulberate cumva dar inca prezente in mine , vise de care ma agat in fiecere clipa …. cu fiecare secunda … si sper sa se implineasca refuz si uit  Ma scufund in uitare fara trecut, fara viitor spre niciunde.
Viitorul incepe azi …. Pentru cei de langa mine, pentru tine, pentru restul lumii.
EU voi ramane captiv voit in univers paralel, fizic in viitorul care incepe azi, dar pierdut pentru mine in amintiri, pentru totdeauna in timp. Prezent, trecut, viitor, totul trece incet incet pe langa mine ca un rau lenes, care ma mistuie incet incet incet pana nu va mai ramane decat un graunte de nisip … pastrand in el amintirea ta…

pain-2000x0300x383

– va urma –

– wishyoufly

5 thoughts on “Amintirea ta

  1. ce trist articol ! mda viitorul incepe in secunda viitoare !
    Sfatul meu : nu te gandi mereu la trecut pt ca risti sa pierzi prezentul si viitorul !

  2. trist…doar Dumnezeu stie de ce se intampla toate aceste lucruri trista si dureroase din viata noastra…viata merge innainte…esti o femeie capabila de multe si foarte puternica:))

  3. Scuze pentru spam, dar avem un comunicat pentru tine.

    Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!

    Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc. Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO. Bloggerii care doresc sa se implice in organizarea evenimentului sau vor să iniţieze concursuri cu premii, să ne trimită mesaje la valecano@yahoo.com
    Va rugam postati bannerul ZBB pe blogul vostru si trimiteti mai departe mesajul sa circule pe blogosfera.
    Multumim

  4. ” Incerc sa scriu ceva, dar nu pot decat sa scriu numele tau… si atat.” -> sculptezi o coloana a infinitului din literele pe care le contine numele sau… frumos…

Lasă un răspuns

