Amintirea ta – continuare …

Toamna tarzie ma inconjoara .  La fel si in privire … si in suflet.  Nu a-si putea compara cu iarna …  iarna e intotdeauna magica. Cu plapuma acea pufoasa de zapada neatinsa te  imbie la veselie, la bucuriile sarbatorilor, la cei dragi care iti sunt alaturi … . Toamna tarzie e sentimental cel mai trist pe care il poti simti. E momentul de plumb al despartirilor de tot ce e frumos …  de ceea ce iubesti cu toata fiinta. Asa cum albastrul pur al cerului de mai , albastru al iubirii sincere se transforma in albastrul de cuptor al verii si al dragostei ce o traiesti , in amurg de toamna se transforma pe nesimtite … decade in culoare sumbra , aducatoare de sentimente apasatoare si contradictorii.
Sunt pierdut ,  un  suflet nefericit care odinioara avea putere sa creada in verdele crud al frunzelor ce imi umbreau drumurile facute cu inima pereche, acum ramas pierdut pe caile de odinioara, rasfirand amintirea clipelor traite in fosnetul trist al unei vieti pierdute . Clipa efemera de sentiment nascut in zori de aprilie …. ajuns la maturitate in mijloc de august .. risipit de vantul rece din nord in sfarsit de noiembrie. Frunza care odinioara pulsa de viata , acum zacand alaturi de alte frunze nestiute care imi impartasesc tacut soarta … . Doar din cand in cand mergand pe drumuri de mult apuse rascolesc povestea trista a lor , acea poveste trista care o port in suflet , suflet robit de iubire , care e cazut asemeni frunzei pe care calc in deznadejdie si tristete. Mergand pe drumuri de frunze imi readuc in priviri amintiri , la fel cum fosnetul discret rascolit de pasii mei imi picura in suflet o poveste trista …

dinu_lazar_ceata21
E toamna tarzie in sufletul meu . Toamna cu nopti de ceata , in care se invaluie treptat amintiri si sentimente ,  sperante si deziluzii, vise si realitate , agonie si extaz . Ratacit pe undeva pe drumul dintre rai si iad ,orbecai pe nestiute catre nicaieri ….  Sper sa ajung la un capat …
Apari pe nestiute in suflet singur,si incet incet umpli un gol nestiut pana atunci..faci ceva ce parea intreg sa para neintregit apoi cu o privire contopesti totul in bucurie.Reusesti sa scoti din amorteala ceva nestiut… asemeni unui hain magician care reda unui orb bucuria vederii , sufficient de mult timp incat sa ajunga sa iubeasca ce e in jurul apoi cu o miscare magica sa il redai intunericului Asemeni unui pescarus pierdut , imi strig durerea de a pierde limanul unde am cuibul si ratacesc orbecaind pana cand istovit, debusolat… ma prabusesc in valurile ce ma asteapta reci pentru a-mi mistui incet incet trecutul , prezentul … viitorul .Si ma tansforma in unul din valurile ce in cele din urma ajung sa loveasca o stanca la capat de lume… spunand la nesfarsit povestea mea , povestea unui pescarus , povestea unei frunze..

498214-4-broken-heart
E toamna tarzie in inima mea. Toamna in care aud din ce in ce mai slab glasul tau care imi aducea lumina , simt din ce in ce mai putin caldura inimii tale care a batut alaturi de a mea in nopti de tainica dragoste. Raman de multe ori uitat de timp si de viata, ascultand pasarile calatoare plecand spre locuri mai calde …  Spre locuri unde iubirea se naste.  Si plumbul norilor picura in locul din inima mea unde tu erai candva..

– va continua –

– wishyoufly

6 thoughts on “Amintirea ta – continuare …

  1. daca s-a ajuns la despartire, inseamna ca nu iti era „suflet pereche”. n-a fost sa fie…
    decat sa suferi ca s-a terminat, mai bine sa speri ca o sa se mai intample…

  2. Gresesti …. despartirea nu a fost dorinta noastra, deseori cei dragi is rapiti de ;inga tine fara sa fii intrebat daca iti doresti acest lucru … EL e departe de mine, unde doar sufletul ajunge desi banuiesc ar fii ales sa stea intre bratele mele iubitoare si calzi … decit in pamintul rece😦

  3. atunci, ai dreptate, gresesc… nimic din articol nu trada circumstantele tragice in care s-a produs despartirea voastra, de aceea nici nu am banuit ca ar putea fi vorba despre asta…
    nu stiu ce sa iti spun, nu am pierdut niciodata in felul asta pe cineva drag, ideea in sine ma sperie si habar n-am cum as reactiona sau cum ar trebui sa reactionez…
    asa ca sper sa te afli printre oameni care sa te inteleaga si care sa iti poata oferi un sfat bun…
    si mai sper sa fie soare in viata ta, chiar daca, inca, este toamna pentru tine…
    numai bine! si iarta-ma ca mi-am dat cu parerea in necunostinta de cauza…

Lasă un răspuns

