MAMA…

Oare ce simte o femeie atunci cand afla ca va fi mamaica ? Imi imaginez ca trebuie sa fie un sentiment de nedescris sa stii ca in interiorul tau mai exista o viata , ca de tine depinde acea viata 963-1e un sentiment de ciudat si frumos sa simti cum in burtica ta creste in fiecare zi o noua viata . Mie una mi se pare foarte ciudat cum de la ceva foarte mic sa creasca in fiecare zi pana cand ajunge un bebelus … Imaginati-va prin cate are de trecut o femeie care este mama , chinul ala timp de 9 luni , apoi nasterea care este si mai dificila si proba de foc cresterea si educarea acelui copil . fiecare_copil_o_costa_pe_mama_un_dinte__ace4c0eEste foarte greu sa reusesti sa ii oferi copilului tau ceea ce este mai bun , sa ii oferi o educatie buna , pentru ca oricat de bine l-ai educa acasa copilul tau se autoeduca pe strada cu anturajul sau … stiu foarte multe cazuri de copii de bani gata , cu o educatie buna si care in prezenta anturajului erau de nerecunoscut , dupa cum prea bine stiti efectul de turma ii indeamna sa faca ce fac si restul prietenilor chiar daca asta inseamna sa bea , sa fumeze , sa fure , sa se drogheze , etc … Eu am avut in anturajul meu tot felul de prieteni , care furau si se drogau chiar daca provin dintr-un orasel mai mic marile tentatii sunt prezente peste tot , acele tentatii care pentru o clipa de placere iti distrug toata viata , desi am fost inconjurata de tot felul de oameni am luat de la ei doar ce aveau mai bun pentru ca fiecare dintre noi avem ceva bun si frumos in interiorul nostru … Recunosc ca am fost un copil problema in sensul in care faceam obraznicii , ma bateam cu copii din fata blocului , fugeam de la scoala , am luat si note mai rele , am ramas chiar coringenta , o minteam pe mami ca dorm la o prietena dar noi de fapt ieseam la discoteca … in acest sens am fost copil problema, art_115059_1 recunosc ca am fost tentata sa ma droghez odata cand unul dintre prietenii mei fuma ‘’ciocolata’’, dar ratiunea a fost mult mai puternica decat acea curiozitate … sa revenim la esenta articolului meu adica MAMA , eu o sa ii fiu pe veci recunoscatoare mamei mele pentru ca o facut totul pentru a-mi oferi mie si fratilor mei tot ce era mai bun in limita posibilitatilor , toata viata ei a renuntat la ea pentru a ne cumpara noua ce doream sau pentru a ne face noua toate poftele si pentru asta ea merita toata recunostiinta , dragostea si respectul meu mami este singura persoana pentru care mi-as da viata , singura persoana care merita lacrimile mele si tati meu la fel … intre mine si parintii mei exista mai mult o relatie de prietenie , vorbim despre orice pentru ca ei mereu mi-au oferit libertatea si increderea de care aveam nevoie si pentru asta eu ii iubesc si le multumesc ca mi-au dat cel mai de pret lucru :VIATA Doar cand vom fi parinti la randul nostru vom intelege fiecare prin cate trebuie sa treaca parintii nostri si mai ales o mama pentru copilul ei … normal_ursi-imbratisatiOpriti-va o clipa in loc , imbratisati-va parintii si cereti-le iertare daca le-ati gresit cu ceva pentru ca va veti trezi intr-o zi ca e prea tarziu ca v-ati pierdut parintii si ca nu ati profitat de timpul cand au fost in viata si nu ati stiut sa ii pretuiti , la fel fac si eu GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

9 thoughts on “MAMA…

  1. Avatar generat de mailul nou, necunoscut de wordpress, si care a aparut datorita logg-off. Va rog sa stergeti mesajele din dreptul avatarului nefericit, e o situatie nedorita de catre mine.

    Revin cu felicitarile si gandurile mele de bine pentru autorii acestui site.

  2. un articol emotionant , sa fii mama este o experienta incredibila , si cred ca e extraordinar sa stii ca poti educa pe cineva , ca poti forma un caracter , o persoana …

  3. Da, nu poate fi explicat… Ştiu – în schimb, din nefericire – ce simt mama şi tata atunci când pierd doi viitori copii. Sarcini neduse până la capăt fiindcă aşa a vrut… viaţa. Nu viitorii părinţi care vroiau să fie părinţi.

  4. Cred ca sentimentul e reciproc … eu cel putin cand ma gandesc la faptul de a fi tata imi da asa o stare de … e greu de explicat. Cand ma gandesc la copilul meu cred ca cel mai bine poate exprima ce simt melodia de la „Directia 5 – Doar pentru el„.
    Ce reprezinta mama … ce repreznta femeia e cam acelasi lucru, pentru ca doar femeiea ar putea trece peste tot acest proces de a aduce un mic omulet pe lume… E ceva mult prea profund pentru a putea fi explicat insa cu siguranta trebuie simtit cu toata inima de orice femeie! Zambeelul unui bebelus poate nu are comparatie … pur si simplu iti lumineaza viata! 🙂

  5. Cred ca nu exista pe lume oameni mai bine intentionati decat parintii! ei sunt singurii care accepta orice si care trec cu vederea toate greselile tale si care te iubesc NECONDITIONAT!

Lasă un răspuns

