Durerea vietii …

” Mincinuni spuse din ignoranta ranesc mai mult decat ne-am putea inchipuii vreodata .

De ce alegi sa te ascunzi de o persoana la care ti sau zici ca tii  – niste lucruri , poate in capul tau se infiripa ca il vei rani daca ii vei zice adevarul,

dar te-ai intrebat daca nu cumva tu ranesti prin minciunile care le cauti cu disperare sa le pui ca pe un scut in fata ta ascuzand un nimic.

Lipsa de incredere sau sa ii zic ca multi gandesc in locul altora si aici se inseala … nu ai de unde sa stii cum va reactiona omul din fata ta la aflarea adevarului

dar stii cu siguranta ca daca isi va da seama de minciuna se va supara. De ce alegem sa ne mintim in primul rand pe noi ??

De ce alegem sa purtam niste masti crezand ca nimeni nu ne va vedea cu adevarat…

Poate in viata asta ti sa intamplat sa suferi intr-un anumit mod si sa intalnesti doar anumite persoane care te-au dezamagit cu timpul.

E cea mai mare greseala sa ne luam dupa ceea ce ni sa intamplat in trecut,

Nu toti oameni sunt la fel, noi gresim ca ii alegem dupa aparente si de cele mai multe ori ceea ce e frumos pe dinafara e putred pe interior…

De ce nu putem sa stam sa analizam omul …

De ce ne grabim sa-l indepartam sau sa-il luam in brate fara a ne uitam in ochii lui..

As spune ca in sufletul nostru zace un ceasornic care ne spune ca nu mai avem timp si trebuie sa ne grabim…

Uite asa ajungem sa plangem ca niste copii in prima zi de gradinita cand mama lor pleaca si se simt singuri,

atunci se infiripa sentimentul de singuratate in sufletele noastre ,atunci se naste ceva cu totul infricosator in noi.

poate tu cititorule te intrebi cine sunt eu cu adevarat ????

un om oare care ,dragut dar fara sa port vreo masca decat sentimentul pe care il port mereu cu mine si acela e de singuratate.

Am suferit ,am ras ,am plans si am zambit in anii care au trecut peste mine sau pe langa mine,ca pot spune cu durere ca au trecut ani , zile pe langa sufletul meu.

Sunt o fire sensibila,puternica,tandra si rece.

Sunt un om care incearca sa cunoasca sa inteleaga ce e dragostea si ce e durerea.

singura concluzie la care am ajuns e acelas lucru.aceleasi sentimente doar ca si cand dragostea ar fi fatza unei oglinzi iar durerea spatele oglinzi …..

Poate sunt nebun,poate sunt un prost ,dar sigur sunt eu, acelas eu,de care oameni se ataseaza de mine ca si cand as fi un suflet pereche si dupa ce ma seaca de zambete pleaca ,dispar … oare de ce nu poate nimeni sa ma inteleaga si eu sunt condamnat sa ii inteleg pe toti din jurul meu …

Imi pare rau de multe ori ca pot sa imi dau seama dinainte ce se va intampla, pt ca stiu ca cineva va plange.

Nici nu asi mai vrea sa le zic la multi dintre cunostintele mele care imi povestesc diferite cazuri de tristete ,din ce cauza sa intamplat si ce se va intampla dupa aceea daca va alege anumit drum … imi pare rau ca simt ceea ce se va intampla….

Sa intamplat sa gresesc in viata sa fac rau ,dar sa fac si bine, am platit un pret prea mare pt greselile mele, eram un copil care isi dorea ce aveau si prieteni mei si am am platit pt o clipa de fericire … oare se merita?

Stiu ca intr-o zi eu nu voi mai fi aici, poate maine sau peste ani … nu stiu cand voi cadea definitiv, inca rezist sa pot sa privesc in sus si in jurul meu cu lacrimi in ochi lipsiti de fericire … au fost timpuri cand radeam intruna, cand nu ma interesa ce se intampla in jurul meu, acum am ajuns sa vad prea multe, sa inteleg si doare al dracului de tare, oare ce de ce eu trebuie sa vad ,sa simt..oare de ce ?….. „

VAMPIRUL

4 thoughts on “Durerea vietii …

  1. aceleasi intrebari le am si eu. Stiu ca nu voi gasi raspunsurile niciodata dar sper ca intro buna zi sa ma pot impaca cu mine si cu soarta mea nedreapta.

Lasă un răspuns

