Amintiri din copilarie

just play

copilarie– tinerete- maturitateo calatorie, o aventura prin viata pe care fiecare dintre noi o facem, fiecare in propriul nostru fel cu propriile noastre trairi.

Incep un nou capitol pe acest blog … o noua subpagina din viata acestui anonim invizibil, un nou loc unde imi voi depana  unele amintiri si  intamplari… evenimente si multe alte lucruri care au stat la baza construirii mele ca  persoana dar si  caracter, copilarie careia ii datorez totul pentru ceea ce am fost sunt si voi fi in aceasta calatorie numita viata.

Melodia de mai sus nu a fost aleasa la inatamplare: Enjoy The Silence – o melodie in care ma regasesc si  care ma reprezinta foarte bine, care imi transmite acea stare pe care o mai simt in sange din cand in cand, care imi da speranta si ma incarca cu energie pozitiva, la care imi dau lacrimile uneori cand o privesc insa nu de tristete … o melodie care o simt si o inteleg foarte bine.

De ar fi sa incec sa caracterizez copilaria mea mi-ar fi foarte greu  sa fac asta …  nu pentru ca ar fi fost cinestie ce stralucita ci datorit faptului ca simt multe trairi pe care nu le pot evidentia prin niste simple cuvinte, insa voi incerca sa insir aci tot ce voi reusi si desigur cu ajutorul melodiilor special alese la fiecare  articol sper sa imi si iasa.

Si pentru ca viata mea nu ar fi fost la fel fara muzica … consider sunetele si muzica ca avand un rol foarte important in viata noastra. Cand auzim o melodie  mai veche care nu am mai ascultat-o de  ceva vreme avem tendinta sa ne amintim unele momente din acea perioada … ganduri, sentimente, trairi si multe alte lucruri care le retraim cand ne amintim de trecut.

Si pentru ca in ultimile  saptamani am avut ocazia sa revizitez locurile in care am copilarit candva voi incepe aci sa imi scriu unele trairi atunci cand fiind copil campii cutreieram.😉

img_2942

Dupa o mai lunga absenta am vizitat locurile copilariei acum o luna pentru prima data anul acesta si tot am fost pe acolo in ultimile saptamani. Cu aceasta ocazie am avut posibilitatea sa redescopar si sa imi remintesc de unele lucruri din trecut. Faptul ca la televizor nu aveam decat 2 posturi tv si la radio nu se prindea decat radio romania actualitati  a ajutat oarecum la aceste amintiri vechi. Diferenta majora care  a fost acuma a fost faptul ca am stat  la lumina becului si nu la lampa pe gaz insa la cum arata acele locuri nu a facut prea mare schimbare acest aspect.

Copilaria mea a inceput intr-o primavara … intr-un an mai aparte si  o luna martie mai colorata de trezirea naturii dupa o iarna grea. Primile mele amintiri care imi apar cred ca sunt  de atunci cand aveam 2- 3 anisori intr-o iarna mai  friguroasa … imi amintesc cum inotam in zapada mare si la un moment dat m-am scufundat  cu totul in zapada.🙂

Despre copilaria mea ar fi multe de spus insa ma opresc aci pentru moment … probabil urmatorul articol pe aceasta tema va contine ganduri si de ce nu cateva imagini cu acele locuri pe care le-am regasit in aceste ultime vizite ale mele.

Numai bine!😉

~Invizibilul~

**************************************************************************************************************

=Va urma=

Daca vreti sa cititi toate amintirile din copilarie, dati click aci.

Last edited by Invizibilul on aprilie 14, 2009 at 2:34 pm

============================

============================

.

11 thoughts on “Amintiri din copilarie

  1. E aşa scurtă copilăria! Şi când mă gândesc că de fiecare dată când suntem copii, ne dorim să fim oameni mari! Oare de ce atâta grabnică dorinţă de maturizare..precoce?

  2. de copilarie imi voi aminti mereu cu placere…uneori tanjesc dupa vremurile cand faceam tot ce ma taia capul, fara sa ma gandesc la consecinte, fara griji…cred ca e cea mai frumoasa perioada a vietii sau poate cea mai inocenta

  3. Si mie mi-e dor de copilarie.Cateodata simt ca sunt copil din nou.Mi-e dor de bunica,de jocurile,joaca noastra,de poznele pe care le faceam.
    Am fost un copil cuminte,dar si atunci imi placea sa-mi imaginez cum ar fi daca… 😦
    Acum si copiii mei au crescut,iar eu ma apropii pe zi ce trece de destinatia finala.
    O zi mai buna!
    Gabi.

  4. de multe ori ne intoarcem la inceputuri, iar copilaria reprezinta pentru fiecare dintre noi un inceput, pentru a ne incarca bateriile pentru o noua etapa. Desi sunt nascuta printre betoanele orasului, pentru mine „natalul” inseamna casa bunicilor. Acolo ma intorceam deseori, sub ciresul cu care vorbeam eu ore-n sir…si ma incarcam cu energie pentru luni de zile. Parca eram o planta si formam un biotop cu pamantul acela…Anii au trecut si incet, incet m-am desprins de acele locuri. Dar parfumul acelor amintiri va fi vesnic treaz in amintirea mea…

  5. Super melodia.
    De copilarie cred ca le este dor la toti si nu se satura nimeni de ea.
    Cred ca este cea mai frumoasa perioada a vietii.

  6. copilaria..cea mai frumoasa perioada din viata noastra ,lipsita de griji,plina de fericire,nazbatii,jocuri,zambete,cantece…cand voi avea in copil voi redeveni iar copil..

  7. cu imaginea de mai sus m-ai transportat intr-o alta lume …o lume ascunsa , o amintire din copilaria mea , caci exact asa imi amintesc ulita strabunicii🙂 vremuri de alta data …am inca in memeorie mirosurile de mancare delicioasa pe care nu o sa le mai simt niciodata , diminetile in care auzeam in loc de ceas cocosul si zumzetul albinelor in gradina !!!

  8. Amintirile din copilarie sunt mereu placute, chiar si de erau pline de lucruri neplacute( pentru mine ). nu toti putem avea o viata plaina de bucurii, nici ca mici copii, dar am invata multe din asta, sa nu repet greselile cu copii mei. oricum ..momentele placute, le pastrez sub lacat in suflet, si deseori le scot la iveala, cind incerc sa ma rup de lumea adulta.

  9. you’re truly a just right webmaster. The site loading speed is incredible. It kind of feels that you are doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterpiece. you’ve performed a magnificent task in this subject! bfdeedkkdeae

Lasă un răspuns

