Ia-mi mina … sa zburam …


… hai ia-mi mana e atat de usor …  atat de usor sa visam cum ne indreptam spre apus … atat de usor sa ma lasi sa te cuprind cu bratele in timp ce iti rezemi capul de pieptul meu … e atat de usor …

… da-mi mana sa ne asezam … sa ascultam cum se lovesc valurile de stanci, cum compun o simfonie noua doar pentru noi … sa dansam … buzele noastre se tatoneaza in ritm de bas, … mainile traverseaza sira spinarii  pentru a mangaia linia barbiei … vantul inteteste ritmul si arunca refrenul hainelor inutile … hai …. sa ne imbracam in nisip si apus de soare … sa contopim inimile in una, … deja e acolo … deja iti saruta picatura de sange asemeni unei broboane de roua … iti sorb gustul fin al incheieturilor si simt raul de sange cum imi loveste varful limbii … usor invitandu-ma sa te savurez, pana in adancurile marii …

… picaturi de mare sar si se amesteca in sarut … deci asa are primavara gustul … gustul tau si al marii … e impregnat pentru totdeauna in porii mei, asa cum urma degetelor tale va ramane tatuata pe pielea mea pentru infinit … umbre de taina si dor , umbre de amor nebun …. doar umbre de simturi senzuale … pasionale …

2506xz9

… adormim in lumina lunii … ne invelim in panza de pescar si ne strecuram intr-o barca nevrand sa abandonam sentimentul de “noi”, vrand ca timpul sa stea in loc si sa ramanem pe vecie inlantuiti … cufundati unul in celalt …

… avem martorii muti ai iubirii noastre … si ei stiu … ne soptesc atingeri, ne soptesc saruturi, ne soptesc un strop de eternitate … depinde de noi daca ne vom lepada de lasitatea lumeasca si ne vom lua de mana … depinde de noi sa nu dezamagim marea, luna, stelele … depinde doar de noi sa inlantuim inimile facand o inima mare … inima noastra …

– wishyoufly

4 thoughts on “Ia-mi mina … sa zburam …

Lasă un răspuns

