Jurnal de calatorie…

Bine v-am regasit dragii mei , mi-o fost tare dor de voi . Probabil ca va intrebati unde am fost . Ei bine am fost intr-o scurta vacanta in Anglia la prietena mea cea mai buna .Pentru prima data trebuia sa zbor cu avionul si trebuie sa recunosc ca am avut emotii si ca imi era foarte frica , mai ales ca toata lumea isi dadea cu parerea despre cum va fi zborul …imi aduc aminte cand am ajuns in aeroport ma uitam debusolata in jurul meu unde trebuie sa ajung si ce trebuie sa fac , am intrebat la un ghiseu unde ar trebui sa merg pentru check-in , m-am luat dupa oameni si am facut tot ce faceau si ei .Dupa ce m-am urcat in avion asteptam cu nerabdare sa decolam , langa mine era o doamna care imi tot zicea sa stau pe spate lipita de scaun , sa trag aer in piept si sa tin ochii inchisi sa nu imi fie rau dar bineinteles ca nu am facut nimic din ce mi-a zis ea , din contra eram foarte incantata de tot ce urma sa se intample . Cand in sfarsit am simtit cu avionul se ridica de la sol , am avut o senzatie placuta ,eram ca un copil ce avea o jucarie noua. picture-134 Mi-am scos aparatul din gentuta si am inceput sa fac poze la nori pentru ca erau superbi , aveau diferite forme aveam impresia ca erau facuti din vata , imi doream sa ii pot atinge ,un sentiment de nedescris . picture-138 Ma uitam in jos si vedeam totul asa de mic ,raurile erau ca un fir de ata ,casele ca niste cuburi ,mai vedeam si nici munti acoperiti parca cu zapada ,am vazut pana si soarele …Am facut pana in Anglia 2 ore si 45 de minute ,dar pentru ca am trait acel moment foarte intens am avut sentimental ca as fi zburat o zi …Cand am aterizat la fel am simtit ceva ciudat in stomac si am simtit cum mi s-au infundat urechile de la zgomotul facut de rotile avionului in momentul aterizarii .Aeroportul LUTON din Londra este foarte mare si la fel ma luam dupa oameni . Eram foarte nerabdatoare sa o vad pe prietena mea ca nu am vazut-o de aproape un an si imi era foarte dor de ea .Intr-un final am zarit-o printre multime .Acolo masinile au volanul pe dreapta si mi se parea asa ciudat .Am ajuns acasa ,mi-am lasat bagajul si am iesit in oras . Am constatat cu o deosebita placere ca oamenii erau foarte zambitori , toata lumea iti vorbea frumos si cu zambetul pe buze , la magazine vanzatorul te intreba ce faci ,cum iti merge la sfasit iti ura o zi frumoasa .Am vazut foarte multi oameni de culoare , chinezi , indieni si foarte multi musulmani ,toti imbracati foarte ciudat ,nimic din vestimentatia lor nu era asortata ,erau foarte degajati , nepunand pret pe felul cum se imbraca asa cum facem noi . A doua zi ne-am trezit de dimineata si am mers in centrul Londrei sa vad BIG BEN-ul si LODON EYE . picture-028 BIG BEN-ul este precum Casa Poporului doar ca ceva mai inalt , o cladire superba si LONDON EYE,    picture-020acea roata imensa din care puteai sa vezi Londra am vazut si vestitele autobuze supraetajate. picture-025 Am fost la shopp-ing in multe magazine printre care in cel mai mare centru comercial din toata Europa , intr-adevar cel mai mare centru comercial in care am fost vreodata . Intr-una din zile in timp ce prietena mea era la munca , eu am iesit singura la cumparaturi pentru ca era ziua ei si vroiam sa ii cumpar ceva , i-am cumparat 24 de trandafiri , cand a venit acasa nu i-a venit sa creada cand a vazut buchetul cu de trandafiri multicolori . Am stat in Anglia de pe 1 aprilie pana pe 12 , a fost cea mai frumoasa vacanta in care m-am relaxat in care am cunoscut noi persoane , locuri noi si putin ciudate pentru mine , o experienta de nedescris , o tara in care casele pareau ca din basme cu gardulete mici si straturi de flori , stradute mici si curate … picture-010 La intoarcere in tara am avut mici incidente neplacute , din greseala mi-am pus ustensilele si produsele de styling in bagajul de mana si in aeroport mi-au fost confiscate si cand am ajuns acasa am constatat ca mi-au fost furate haine din bagaj , dar in rest totul a fost frumos . GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

5 thoughts on “Jurnal de calatorie…

  1. Si baiatul meu cel mare a fost la Londra intro mica excursie.A fost incantat si el si prietenii lui.
    Tot cu Wizzair si la fel au facut poze din avion cand au decolat.
    Cred ca tuturor le este frica cand zboara pentru prima data.
    Poate ca va veni o zi cand voi calatori si eu cu avionul. 🙂
    E minunat sa ai ocazia sa vizitezi noi locuri si culturi.

  2. Bine ai revenit colega!🙂 Ai avut ceva intamplari nu gluma … dar na te-ai mai relaxat si tu nitel prin tari straine … alta mentalitate , alta cultura alti oameni!😉 Si eu anul trecut am avut un zbor tur retur cu destinatia Varsovia … mi-ai amintit de acel zbor si de privelistea din avion. Ce era interesant era faptul ca doar in otopeni am vaut sa fie aparate care invelea bagajele intr-un fel de plastic ca sa nu iti umble astia prin bagaja …. :)) nu mai zic de faptul cum am pus piciorul pe otopeni am simtit ca sunt in romania. 🙂
    Acuma ca ai bateriile incarcate … cu siguranta ai multe intamplari care mai de care mai interesante.😉

  3. Intersanta tara, interesanta cultura..mai ales ceaiul de la ora cinci, banuiesc ca ai avut ocazia sa o bei🙂.intotdeuna e bine sa reusest sa cunosti si alte culturi, alte obiceiuri, alta mentalitae…mai inveti ceva🙂

Lasă un răspuns

